کره لاس وگاس در اختیار انیمه وان پیس [آپدیت: انتشار ویدیو]

امسال با بیست و پنجمین سالگرد شروع پخش One Piece پیس مصادف است. این اثر در سال ۱۹۹۹ اولین اپیزود از این اثر به نمایش گذاشته شده و پس از پخش بیش از ۱۰۰۰ قسمت همچنان ادامه دارد. انیمه وان پیس در دهه اخیر بیش از پیش محبوب شده و به لطف سرویس‌های استریم طیف گسترده‌تری از مخاطبان را جذب کرده است. مدتی پیش اعلام شد که به مناسبت ۲۵ سالگی وان پیس، این انیمه کره لاس وگاس را تصاحب می‌کند. حال این اتفاق رخ داده و ویدیو آن منتشر شده است

مدیریت کره لاس وگاس در این رابطه چنین اعلام کرده است: «دزدان دریایی کلاه حصیری قرار است بزرگ‌ترین نمایشگر دنیا را به مناسبت ۲۵ سالگی انیمه وان پیس تصاحب کنند. نمایش خیره‌کننده و بزرگ این انیمه در بازه زمانی ۲۱ تا ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ (۱۰ تا ۱۶ ژوئن ۲۰۲۴) در Last Vegas Sphere برگزار خواهد شد». در زیر می‌توانید ویدیو مربوط به نمایش انیمه وان پیس روی کره لاس وگاس را مشاهده کنید:

.r1_iframe_embed {position: relative; overflow: hidden; width: 100%; height: auto; padding-top: 56.25%; } .r1_iframe_embed iframe { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; border: 0; }

بهترین انیمه های سال ۲۰۲۴ که باید تماشا کنید + ویدیو

برنامه‌های Toei Animation برای سالگرد انیمه One Piece تنها به کره لاس وگاس ختم نمی‌شود. اخیرا اولین کافه رسمی اثر مشهور ائیچیرو اودا در لاس وگاس افتتاح و فرصت خریداری غذا‌ها و کالاهای ویژه در اختیار طرفداران وان پیس قرار گرفته است. در حال حاضر مشخص نیست که چنین جاذبه‌ای به لاس وگاس و آمریکا محدود شده یا نمونه آن در سایر مناطق دنیا هم شروع به کار خواهد کرد.

تصاحب کره لاس وگاس تنها یکی از برنامه‌های ۲۵ سالگی انیمه وان پیس است

روند چاپ مانگا One Piece از سال ۱۹۹۷ شروع و تا‌کنون ۱۰۸ جلد و ۱۱۱۴ شماره از مانگا آن منتشر شده است. در حدود دو سال بعد، اثر موفق ائیچیرو اودا که با بیش از ۵۰۰ میلیون نسخه فروش به عنوان موفق‌ترین مانگا تاریخ شناخته می‌شود، توسط Toei Animation به انیمه تبدیل و تا‌کنون ۲۱ فصل و ۱۱۰۵ قسمت از آن پخش شده است. 

انیمه کایجو شماره ۸: اثری که طرفداران اتک آن تایتان باید آن را تماشا کنند

انیمه وان پیس داستان مانکی دی لوفی را روایت می‌کند که پس از شنیدن ماجرا‌های شنکس مو قرمز تصمیم می‌گیرد به دزد دریایی تبدیل شود. زندگی لوفی زمانی متحول می‌شود که او به طور تصادفی میوه شیطانی گومو گومو نو می را خورده و قدرت کشش مثل لاستیک را به دست می‌آورد. اما در ازای این قدرت، لوفی هرگز نمی‌تواند شنا کند. سال‌ها بعد لوفی که همچنان رویای تبدیل شدن به پادشاه دزدان دریایی را در سر دارد، قدم در مسیر پیدا کردن بزرگ‌ترین گنج دنیا یعنی وان پیس می‌گذارد.

نظر شما در مورد فصل جدید انیمه One Piece و تصاحب کره لاس وگاس توسط این اثر به مناسبت ۲۵ سالگی چیست؟ آیا از طرفداران وان پیس و مانکی بوده و اپیزود‌های مختلف آن را تماشا می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Comicbook


امسال منتظر چه بازی‌هایی هستیم؟ میزگیم با امید لنون و شایان




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

آیا مانگا Goodbye Eri تبدیل به انیمه خواهد شد؟

مانگا Goodbye Eri یکی از مشهور‌ترین آثار این صنعت در دهه گذشته است. بسیاری از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *