کد ۲۰۰ هزار سکه‌ای مأموریت سینما تپ سواپ – ویدیو اول تا چهارم

بعد از همستر کامبت (Hamster Kombat)، قطعاً تپ سواپ (TapSwap) بزرگترین جامعه کاربران را در میان بازی‌های تپ تو ارن تلگرامی دارد. این بازی که تا به این لحظه ده‌ها میلیون کاربر فعال روزانه را جذب کرده، گیم‌پلی بسیار ساده‌ای دارد. البته در کنار ضربه زدن روی سکه تپ سواپ، با روش‌های دیگر هم می‌توان سکه جمع کرد.

مأموریت تماشای ویدیو تپ سواپ

کمی بعد از همستر کامبت، بازی تپ سواپ هم صفحه یوتیوبی خود را راه‌اندازی کرد و برای دنبال کردن آن هم جایزه ۵۰۰ هزار سکه‌ای تعیین کرد. البته این تمام ماجرا نیست؛ زیرا تیم سازنده یک مأموریت ۱۰ مرحله‌ای برای تماشای ویدیوهای یوتیوب ترتیب داده که سازوکار جالبی دارد.

اگر به تب «Task» بازی مراجعه کنید، بخشی به نام «Cinema» را مشاهده خواهید کرد که هر یک از مأموریت‌های آن پاداش ۲۰۰ هزار سکه‌ای دارد. برای گرفتن این پاداش، شما باید هر یک از ویدیو‌های یوتیوب تپ سواپ را تماشا کنید و بعد به سوالی که مطرح شده، جواب دهید.

کد ویدیو اول مأموریت سینما تپ سواپ

پاسخ سوال ویدیو اول مأموریت ۲۰۰ هزار سکه‌ای تپ سواپ عبارت است از:

739002

تنها کافی‌ست عدد بالا را در کادر مأموریت وارد کنید و جایزه ۲۰۰ هزار سکه‌ای تپ سواپ برای این مرحله را بگیرید.

کد ویدیو دوم مأموریت سینما تپ سواپ

پاسخ سوال ویدیو دوم مأموریت ۲۰۰ هزار سکه‌ای تپ سواپ عبارت است از:

5

تنها کافی‌ست عدد بالا را در کادر مأموریت وارد کنید و جایزه ۲۰۰ هزار سکه‌ای این مرحله را دریافت کنید.

کد ویدیو سوم مأموریت سینما تپ سواپ

پاسخ سوال ویدیو سوم مأموریت ۲۰۰ هزار سکه‌ای تپ سواپ عبارت است از:

548719

تنها کافی‌ست عدد بالا را در کادر مأموریت وارد کنید و جایزه ۲۰۰ هزار سکه‌ای تپ سواپ را بگیرید.

کد ویدیو چهارم مأموریت سینما تپ سواپ

مرحله چهارم از مأموریت سینمای تپ سواپ، نیاز به وارد کردن کد ندارد و تنها باید کمی ویدیوی یوتیوبی را تماشا کنید و بعد از برگشت به بازی، جایزه ۲۰۰ هزار سکه‌ای این مرحله را دریافت کنید.

زمان لیست شدن تپ سواپ

در آخرلازم به ذکر است که زمان لیست شدن تپ سواپ، هنوز از طرف تیم توسعه‌دهنده این پروژه اعلام نشده است؛ اما با توجه به پست توییتری اخیر صفحه رسمی TapSwap، تاریخ لیست شدن این ارز دیجیتال برای دومین بار به تعویق افتاده است.

البته این بار تاریخ دقیقی برای این اتفاق اعلام نشده و تنها اعلام شده که ارز دیجیتال تپ سواپ در سه ماهه سوم سال میلادی جاری لیست خواهد شد. این یعنی تپ سواپ نهایتاً تا ۱ سپتامبر (۹ تیر ماه) در صرافی‌های برتر جهان لیست خواهد شد.

صرافی بیت پین هم همانند ارز دیجیتال نات کوین که به عنوان اولین صرافی ایرانی، تنها ۱۵ دقیقه بعد از برترین پلتفرم‌های جهان آن را لیست کرد؛ ارز دیجیتال تپ سواپ را هم به صورت همزمان با بهترین صرافی‌های جهان لیست خواهد کرد. شما می‌توانید با چند کلیک ساده، مراحل احراز هویت در صرافی بیت پین را کامل کنید و اگر سوال یا مشکلی هم داشتید، از تیم پشتیبانی ۲۴ ساعته بیت پین کمک بگیرید.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

کد مورس امروز 11 تیر همستر + نحوه وارد کردن رمز همستر

با استفاده از کد مورس ۱ میلیونی امروز 11 تیر همستر، می‌توانید یک میلیون سکه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *