کد تپ سواپ امروز، ۲۵ تیر؛ ۲۰۰ هزار سکه بگیر!

بعد از همستر کامبت (Hamster Kombat)، قطعاً تپ سواپ (TapSwap) بزرگترین جامعه کاربران را در میان بازی‌های تپ تو ارن تلگرامی دارد. این بازی که تا به این لحظه ده‌ها میلیون کاربر فعال روزانه را جذب کرده، گیم‌پلی بسیار ساده‌ای دارد. البته در کنار ضربه زدن روی سکه تپ سواپ، با روش‌های دیگر هم می‌توان سکه جمع کرد.

مأموریت تماشای ویدیو تپ سواپ

کمی بعد از همستر کامبت، بازی تپ سواپ هم صفحه یوتیوبی خود را راه‌اندازی کرد و برای دنبال کردن آن هم جایزه ۵۰۰ هزار سکه‌ای تعیین کرد. البته این تمام ماجرا نیست؛ زیرا تیم سازنده یک مأموریت ۱۰ مرحله‌ای برای تماشای ویدیوهای یوتیوب ترتیب داده که سازوکار جالبی دارد.

اگر به تب «Task» بازی مراجعه کنید، بخشی به نام «Cinema» را مشاهده خواهید کرد که هر یک از مأموریت‌های آن پاداش ۲۰۰ هزار سکه‌ای دارد. برای گرفتن این پاداش، شما باید هر یک از ویدیو‌های یوتیوب تپ سواپ را تماشا کنید و بعد به سوالی که مطرح شده، جواب دهید.

کد ۲۵ تیر تپ سواپ: TapSwap AMA internal

پاسخ سوال ویدیو ۲۵ تیر مأموریت ۲۰۰ هزار سکه‌ای تپ سواپ عبارت است از:

برای آگاهی از کدهای دیگر تپ سواپ، تنها کافی است از طریق دکمه زیر به صفحه اختصاصی اخبار تپ سواپ رفته و کد ویدیوی مورد نظر خود را به دست آورید.

کدهای تپ سواپ

آموزش وارد کردن کد تپ سواپ ۲۰۰ هزار سکه‌ای

برای وارد کردن کد مأموریت سینمای تپ سواپ که در واقع مشوقی برای تماشای ویدیوهای یوتیوب این بازی کلیکی است، در ابتدا باید به تب «Task» و بعد بخش «Cinema» بروید. در این بخش لیستی از ویدیوهایی را خواهید دید که بعد از تماشا باید کد مخفی آن‌ها را (کد تپ سواپ بالا) وارد کادر مشخص شده، وارد کنید.

در هنگام وارد کردن کد، ممکن است اروری دریافت کنید. برای پیشگیری از این اتفاق لازم است که به نکات زیر توجه کنید:

  •  به حروف بزرگ و کوچک انگلیسی کد توجه کنید.
  • بعد از فشردن دکمه «Watch» و سپس برگشت به بازی، چند دقیقه صبر کنید و بعد کد را وارد کنید.
  • اگر باز هم با خطایی مواجه شدید، به ویدیو برگردید و تایم آن را به آخر برسانید و ۵ ثانیه آخر را تماشا کنید.

صرافی بیت پین، به عنوان یکی از بهترین پلتفرم‌های خرید و فروش ارز دیجیتال در کشور که توکن‌ها را همزمان با برترین صرافی‌های جهان لیست می‌کند؛ ارز دیجیتال تپ سواپ را هم حداکثر تا ۱۵ دقیقه بعد از پلتفرم‌های جهانی لیست خواهد کرد. شما می‌توانید با چند کلیک ساده، مراحل احراز هویت در صرافی بیت پین را کامل کنید و اگر سوال یا مشکلی داشتید، از تیم پشتیبانی ۲۴ ساعته بیت پین کمک بگیرید.

سوالات متداول

  • مأموریت سینمای تپ سواپ چیست؟

مأموریت سینما، طرحی تشویقی برای ترغیب کاربران بازی تپ سواپ جهت تماشای ویدیوهای یوتیوبی این پروژه است. کاربران هنگام تماشا باید کدی را که در ویدیو مخفی شده، کشف کرده و بعد از وارد کردن آن در کادر مشخص، پاداش ۲۰۰ هزار سکه‌ای بازی را بگیرند.

  • کد تپ سواپ امروز چیست؟

کد تپ سواپ امروز تپ سواپ با روزهای قبلی تفاوت دارد. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که با دنبال کردن آکادمی بیت پین، در سریع‌ترین زمان ممکن کد تپ سواپ امروز را به دست آورید و جایزه را بگیرید.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

آیا روندی صعودی در پیش است؟

داده‌های DefiLlama نشان می‌دهد که تا 26 آگوست، ارزش بازار استیبل کوین‌ها (به استثنای الگوریتمی‌ها) …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد