کدام پروژه‌ها در هفته جاری آزادسازی توکن دارند؟

آزادسازی توکن (Token Unlock) شامل انتشار توکن‌هایی است که قبلاً تحت شرایط جمع‌آوری کمک مالی مسدود شده بودند. پروژه‌ها برای جلوگیری از فشار بازار و جلوگیری از افت قیمت توکن، این رویدادهای آزادسازی را به دقت برنامه‌ریزی می‌کنند.

با این حال، عواملی مانند کمبود نقدینگی یا دریافت زودهنگام سود از سوی سرمایه‌گذاران می‌تواند به طور قابل توجهی بر پویایی یک دارایی تأثیر بگذارد. در ادامه سه پروژه کریپتویی بزرگ را بررسی خواهیم کرد که در هفته آینده توکن‌های خود را آزاد و به عرضه در گردش اضافه می‌کنند.

ارز دیجیتال آربیتروم (ARB)

  • تاریخ آزادسازی: 16 سپتامبر
  • تعداد توکن‌های آزاد شده: 92.65 میلیون توکن ARB
  • عرضه فعلی در گردش: 3.49 میلیارد توکن ARB

آربیتروم که توسط Offchain Labs توسعه یافته است، یکی از محبوب‌ترین راه‌حل‌های لایه 2 اتریوم است. شبکه اصلی در آگوست 2021 با سرمایه‌گذاری‌های Lightspeed Venture Partners، Polychain Capital، Ribbit Capital، Redpoint Ventures، Pantera Capital، Alameda Research، کارآفرین مارک کوبان و صرافی ارزهای دیجیتال کوین بیس راه‌اندازی شد.

هفته آینده، آربیتروم بیش از 90 میلیارد توکن ARB را که در حال حاضر تقریباً 49.87 میلیون دلار ارزش دارد، آزاد خواهد کرد. تیم، مشاوران و سرمایه‌گذاران این توکن‌ها را دریافت خواهند کرد.

 ارز دیجیتال ایپ کوین (APE)

  • تاریخ آزادسازی: 17 سپتامبر
  • تعداد توکن‌های آزاد شده: 15.60 میلیون توکن APE
  • عرضه فعلی در گردش: 674.64 میلیون توکن APE

ایپ کوین (ApeCoin) توکن بومی اکوسیستم Yuga Labs Ape است که شامل مجموعه ان‌اف‌تی محبوب Bored Ape Yacht Club (BAYC) است. در 17 سپتامبر، این پروژه بیش از 15 میلیون توکن را آزاد و آنها را بین خزانه، بنیانگذاران، تیم و مشارکت‌کنندگان توزیع می‌کند.

به طور معمول، APE پس از رویدادهای آزادسازی بزرگ خود، کاهش قیمت را تجربه کرده است. سرمایه‌گذاران و معامله‌گران باید به این رویداد توجه کنند؛ زیرا می‌تواند به طور جدی بر روند قیمت این توکن تأثیر بگذارد.

ارز دیجیتال اسپیس آی‌دی (ID)

  • تاریخ آزادسازی: 22 سپتامبر
  • تعداد توکن‌های آزاد شده: 78.49 میلیون توکن ID
  • عرضه در حال گردش: 430.50 میلیون توکن ID

اسپیس آی دی (Space ID) یک پروتکل هویت غیرمتمرکز جهانی است که افراد، دارایی‌ها و برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) را در بلاک چین‌های مختلف به هم متصل می‌کند. این به کاربران اجازه می‌دهد تا از یک نام دامنه واحد برای نشان دادن هویت خود در برنامه‌ها و شبکه‌های مختلف استفاده کنند.

در 22 سپتامبر، این پروژه تقریباً 80 میلیون توکن ID را آزاد می‌کند و آنها را بین بنیاد اسپیس آی‌دی، صندوق اکوسیستم، تیم، مشاوران، جامعه و چندین شرکت‌کننده در دور فروش تخصیص می‌دهد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

بیت کوین 61 هزار دلاری

اگرچه قیمت بیت کوین روز دوشنبه به شدت کاهش یافت، اما گاوها اکنون دوباره کنترل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد