کدام مکان‌های بازی ماینکرفت کم یاب‌ترین لوت‌ها را دارند؟

تعداد شگفت‌انگیزی از مکان‌ها در سراسر دنیای بازی ماینکرفت (Minecraft) وجود دارد که می‌توان با آن‌ها را دید. این مکان‌ها، از خرابه‌های کوچک گرفته تا شهرهای پایانی عظیم و سر به فلک کشیده، برخی از جالب‌ترین ویژگی‌های کل بازی هستند که تا حد زیادی به دلیل وجود ماب و لوت‌های موجود در آن‌ها است. در حالی که برخی از این لوت‌ها رایج و فراوان هستند، اما موارد بسیار کمیابی هم یافت می‌شود. مکان‌هایی با غیر متداول‌ترین آیتم‌های لوت در زیر به تفصیل توضیح داده شده است، همراه با توضیح این که دقیقا کدام آیتم‌ها بسیار کم یاب است. ببا مجله بازار همراه باشید.

شهر‌های باستانی (Ancient cities) در بازی ماینکرفت

ساختار پورتال مانندی که در وسط شهرهای باستانی در بازی ماینکرفت یافت شده است.

شهرهای باستانی منطقه شهری متروکه‌ای هستند که در اعماق زمین یافت می‌شوند و توسط مقادیر زیادی اسکلتون تصرف شده‌اند. بازیکنانی که سعی در نفوذ به این مکان‌ها دارندُ باید مراقب و ساکت باشند تا از احضار تصادفی ماب واردن جلوگیری کنند. شهرهای باستانی تعداد زیادی لوت باورنکردنی از جمله leads, music discs, enchanted diamond gear, و حتی enchanted golden apples دارند. کم یاب‌ترین لوتی که در شهرهای باستانی یافت می‌شود، الگوی آهنگری silence armor است که احتمال ظاهر شدن آن در صندوقچه‌های لوت به طور قابل‌ توجهی ۱.۲ درصد است.

معادن متروکه و رها شده (Abandoned mineshafts)

یکی از تونل‌های معدن متروکه در بازی ماینکرفت

معادن رها شده یکی از قدیمی‌ترین مکان‌های بازی ماینکرفت است و در طول سال‌ها تا حد زیادی بدون تغییر باقی مانده‌ است. این مکان هزارتویی مانند دارای سنگ‌های معدنی و صندوق‌های لوت و همچنین اسپاونرهای عنکبوت غار هستند. در حالی که بسیاری از لوت‌های موجود در این صندوق‌ها چندان قابل توجه نیستند، مانند melon seeds, beetroot seeds, rails, یا torches، آیتم‌های عالی اما کمیابی هم وجود دارد که بازیکنان می‌توانند آن‌ها را پیدا کنند. این آیتم‌ها  enchanted golden apple ها هستند که در ۱.۴ درصد از صندوق‌های موجود در این تونل‌ها پیدا می‌شوند.

پورتال‌های ویران شده (Ruined portals)

پورتال ویران شده در یکی از جنگل‌های بازی ماینکرفت

تنها مکان‌های روی سطح زمین با لوت به خصوص کم یاب پورتال‌های ویران شده هستند. این مکان قاب‌های شکسته پورتال‌های Nether را درون خود دارند که توسط یک طرف ناشناس ایجاد شده‌اند. در حالی که آن‌ها تا زمان ورود بازیکن دچار پوسیدگی و خرابی شده‌اند، اما لوت جالبی دارند. سه آیتم لوت وجود دارد که می‌توان در صندوقچه‌های پورتال خراب پیدا کرد، هر دو با نرخ دراپ ۱.۵٪. اولین مورد از این آیتم یک بلوک طلا است. دومی bell است که معمولاً در مرکز روستاها یافت می‌شود. آخرین قطعه کمیاب لوت، یک enchanted golden apple است که می‌توان گفت یکی از قوی‌ترین آیتم‌های پشتیبانی در کل بازی محسوب می‌شود.

اتاق‌های آزمایش (Trial chambers)

اتاق‌های آزمایش نادرترین لوت‌ها را در تمام بازی ماینکرفت دارند.

اتاق‌های آزمایش جدیدترین مکان اضافه شده به بازی و همچنین خطرناک‌ترین آن‌ها است. این مکان دارای پیچ و خم‌های بزرگ و زیرزمینی مملو از اس\اونرهای آزمایشی است که آن را بسیار خطرناک می‌کند، اما لوت موجود در این مکان آن را به اندازه کافی شگفت انگیز می‌کند که چالش‌های موجود را جبران کند. بسیاری از این آیتم‌های مختلف لوت در واقع برخی از کمیاب‌ترین آیتم‌های موجود در تمام ماینکرفت ۱.۲۱ هستند.

روند تکامل تکسچرهای بلوک سنگ حس نوستالژیک به طرفداران ماینکرفت می‌دهد

چندین آیتم با کمتر از ۱% احتمال درا\ وجود دارد. بلوک‌های vault معمولی موجود در نسخه بدراک بازی می‌توانند enchanted diamond axes و chestplates را دراپ کنند. بلوک‌های Ominous vault روی نسخه بدراک تنها ۰.۷ درصد احتمال دارد که بلوک‌های الماس را دراپ  کنند. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


میزگیم سینمایی با امید لنون و شایان | چی بیینیم؟ چی بازی کنیم؟


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

پس از تماشای فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر کدام بخش‌های مانگا را باید بخوانیم؟

پس از آن که فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر به پایان رسید، استودیو Ufotable اعلام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *