کدامیک از این دو زن انسان سرشناس و معروفی است!؟

آزمون تصویری با شناسایی زن معروف: مجله خبری چشمک و محمد شایسته امروز با یک معمای تصویری  چالشی و جالب با شماست. امروز روز خودتان را با ورزش مغز آغاز کنید. با آزمون تصویری با شناسایی زن معروف می توانید به خوبی یک تمرین ورزشی خوب برای ذهن و مغزتان داشته باشید. به باور طراج آزمون شناسایی زن معروف تنها افرادی که دارای قوه ادراک و تحلیل عالی باشند، می توانند آن را در زمان مشخص شده 5 ثانیه ای حل کنید.

در ابتدا و مواجه شدن با سوالات و معماهای تصویری، شما احساس خواهید کرد که با سوالات بسیار ساده و نه چندان سخت روبرو هستید. اما با تصمیم به حل این سوالات و معماها متوجه خواهید شد که یافتن یک پاسخ مشخص و منطقی بسیار سخت خواهد بود. با مجله خبری چشمک و آزمون تصویری با شناسایی زن معروف همراه شوید و تلاش کنید که هوش و استعداد خود را به همگان اثبات کنید.

احتمالاً بپسندید: چیستان | کدام حیوان است که با حذف دو حرف اولش، یک عضو از بدن انسان و حیوان باقی می ماند!

آزمون تصویری با شناسایی زن معروف

این گونه آزمون ها علاقمندان و طرفدارن خاص خود را در اینترنت و شبکه های اجتماعی دارد. چرا که ارائه پاسخ برای افراد چندان آسان و راحت نیست.دادن پاسخ چالشی است و افراد در کنار استفاده از مهارت ها و توانائی های شناختی، باید از سطح ادراک و هوش خود نیز به خوبی استفاده کنند.

اما به هر صورت این آزمون ها می توانند، سطح دقت و تمرکز شما را افزایش دهند. این مهارت ها و پرداختن به بازی های فکری می تواند فعالیت سلول های مغزی را افزایش دهد. به افزایش فعالیت مغزی، سلامت این عنصر مهم بدن نیز تضمین خواهد شد.

در آزمون تصویری با شناسایی زن معروف شما باید به دنبال شناسایی فردی باشید که ممکن است فرد معروفی باشد. تنها دیدن یک نشانه می تواند به شما کمک کند تا آزمون تصویری با شناسایی زن معروف را حل کنید.

شاید بپسندید: اگر ریاضی‌ات خوبه، دو عدد بعدی را در این دنباله عددی پیدا کنید!؟

 

.

 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری با شناسایی زن معروف

اگر به این قسمت از متن رسیده اید احتمالا شما نتوانسته اید پاسخ آزمون شناسایی زن معروف  را پیدا کنید. شاید به دنبال یک شانس جدید هسنید. بر همین اساس ما شانس دیگری هم به شما خواهیم داد. 5 ثانیه دیگر تلاش کنید تا پاسخ آزمون تصویری با شناسایی زن معروف را پیدا کنید.

.

.

.

.

.

 

پاسخ آزمون تصویری با شناسایی زن معروف: زن سمت راست زن معروفی است. او صاحب صنایع چرم و کیف و کفش معروفی است که زن سمت چپ نمونه ای از کیف های تولیدی مارخانجات وی را در دست دارد.

شاید بپسندید: تست هوش:کوچکترین عدد ممکن سه رقمی رو با جابجایی دو چوب کبریت بدست آورید!

امیدوارم از آزمون تصویری با شناسایی زن معروف استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

شاید بپسندید: عدد گمشده را در 5 ثانیه رمزگشایی و پیدا کنید!

چیستان | قبل از کشف قله‌ اورست، کدام قله بلندترین قله‌ روی زمین بود!؟

با دلیل بگوئید که کدامیک از افراد حاضر در پارک می تواند یک کارآگاه خصوصی باشد!؟

قدرت دیدت رو با پیدا کردن عدد 219 ثابت کن! | فقط 5 ثانیه وقت داری!




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

عدد بعدی را در این عبارت دنباله ای پیدا کنید!

سوال ریاضی با عدد گمشده عبارت: فکر می‌کنید برای پیدا کردن عدد گمشده تصویر سوال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *