کاهش ۲۱ درصدی فروش NFT در هفته اخیر؛ پیشتازان بازار کدامند؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

فروش جهانی توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) در این هفته با کاهش ۲۱ درصدی مواجه شد و در مجموع به کمی بیشتر از ۱۰۰ میلیون دلار رسید. این کاهش همزمان با افت گسترده‌تر در بازارهای کریپتو رخ داده است. با این حال تعداد خریداران ۷۴.۶۲ درصد و تعداد فروشندگان ۶۴.۳۱ درصد افزایش یافته است.

اتریوم با ۳۸.۴۶ میلیون دلار فروش در رتبه اول قرار گرفت، هرچند در کل فروش NFTهای مبتنی بر اتریوم ۲.۶۲ درصد کاهش یافت. پالیگان با ۱۹.۹۲ میلیون دلار در رتبه دوم قرار گرفت و ۱۳.۲۴ درصد افزایش را ثبت کرد.

بیت‌کوین با ۱۷.۵۹۰ میلیون دلار فروش در رتبه سوم قرار گرفت و فروش کلکسیون دیجیتالی مبتنی بر بیت‌کوین ۵۹.۵۵ درصد کاهش داشت.

سولانا با ۱۴.۳۷ میلیون دلار فروش و کاهش ۱.۶۹ درصدی، در رتبه چهارم قرار گرفت و در نهایت میتوس (Mythos) با ۴.۶۱ میلیون دلار و کاهش ۳.۶۱ درصدی، رتبه پنجم را به خود اختصاص داد.

در این میان، مجموعه کریپتوپانک‌های (Cryptopunks) اتریوم با ۴.۹۸ میلیون دلار فروش و افزایش ۱۷۱.۲۹ درصدی نسبت به هفته گذشته، برجسته‌ترین مجموعه این هفته بود.

دی‌مارکت (Dmarket) میتوس با ۴.۳۶ میلیون دلار فروش و کاهش ۲.۷۴ درصدی در رتبه بعدی قرار گرفت. پودی پنگوئن‌های (Pudgy Penguins) اتریوم نیز با ۲۰۴.۲۵ درصد افزایش و ۳.۶۷۲ میلیون دلار فروش، رشد چشمگیری داشتند.

باشگاه قایق‌سواری میمون‌های خسته (BAYC) و کلکسیون‌های دیجیتال پیتزا (Pizza) بیت‌کوین نیز جزء برترین‌ها بودند.

گران‌ترین NFT فروخته‌شده این هفته، کریپتوپانک شماره ۵,۵۶۹ بود که به قیمت ۲۰۴,۰۶۶ دلار فروخته شد.

هرچند فروش NFT بیت‌کوین این هفته کمتر بود، اما بیت‌کوین از رونین (Ronin) پیشی گرفت و به سومین فروش بزرگ تمام دوران تبدیل شد. تا به امروز، بیت‌کوین به فروش ۴.۳ میلیارد دلار در NFT دست یافته است که همچنان کمتر از ۴۳.۸۸ میلیارد دلار فروش اتریوم است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته کاهش ۲۱ درصدی فروش NFT در هفته اخیر؛ پیشتازان بازار کدامند؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *