کاهش ۱۰ میلیارد دلاری ارزش بازار سولانا در یک هفته! تأثیر آن بر قیمت SOL چیست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ارز دیجیتال سولانا (SOL) در یک هفته گذشته تقریبا ۱۰ میلیارد دلار از ارزش بازار خود را از دست داده و این موضوع، سوالات و نگرانی‌هایی را در میان معامله‌گران و سرمایه‌گذاران بازار برانگیخته است.

بر اساس داده‌های موجود، ارزش بازار سولانا، پنجمین دارایی رمزارزی بزرگ، از ۶۷.۶۹ میلیارد دلار در هفته گذشته به ۵۸.۵۰۴ میلیارد دلار کاهش یافته است.

این کاهش با چند عامل همزمان بوده است. اول، احساسات کلی در بازار ارزهای دیجیتال در چند هفته اخیر نزولی بوده است. دوم، فعالیت درون شبکه‌ای در بلاکچین سولانا کاهش یافته است.

سوم، تمایل معامله‌گران برای استفاده از پوزیشن‌های اهرمی و معاملات مشتقات در بازار سولانا کم شده و در نهایت، افزایش کلاهبرداری‌ها در دنیای سولانا باعث نگرانی سرمایه‌گذاران شده است.

در همین راستا، هشدار مهمی توسط لوسی‌ (Lucie)، مدیر بازاریابی شیبا اینو، به اعضای جامعه سولانا، به‌خصوص افرادی که در ایردراپ‌ها شرکت می‌کنند، داده شده است.

در این هشدار بیان شده که اکثر اکانت‌های افراد مشهور که آدرس‌های سولانا را به صورت پراکنده و گسترده پست می‌کنند، ممکن است جعلی باشند.

قیمت سولانا نیز تحت تاثیر این عوامل منفی قرار گرفته است. در زمان نگارش این خبر، قیمت سولانا با ۵.۳۱ درصد کاهش نسبت به روز گذشته، در محدوده ۱۲۶.۶۴ دلار قرار دارد. قیمت سولانا همچنین نسبت به هفت روز و یک ماه گذشته به ترتیب ۱۱.۶۳ درصد و ۲۳.۳۹ درصد کاهش یافته است.

با وجود این روند نزولی، برخی از تحلیلگران مانند کریپتوکاپو (CryptoCapo) نسبت به آینده سولانا خوش‌بین هستند. کریپتوکاپو معتقد است که سولانا به زودی وارد یک روند صعودی خواهد شد. او همچنین اعلام کرده که پوزیشن‌های لانگ سولانا را افزایش داده است.

علاوه بر این، برخی از کارشناسان بر این باورند که طی چند سال آینده، شاهد راه‌اندازی صندوق قابل معامله در بورس (ETF) سولانا خواهیم بود.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته کاهش ۱۰ میلیارد دلاری ارزش بازار سولانا در یک هفته! تأثیر آن بر قیمت SOL چیست؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

پرسودترین و پرضررترین رمزارزهای امروز (۱۱ تیر ۱۴۰۳)

زمان مطالعه: 2 دقیقه با توجه به داده‌های منتشرشده، اکثر ارزهای دیجیتال بازار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *