کاستاریکا 2-1 پاراگوئه؛ برد بی‌فایده با طعم حذف شدن

طرفداری | کاستاریکا با وجود پیروزی ۲-۱ مقابل پاراگوئه در آخرین بازی گروه D کوپا آمریکا، از صعود به مرحله یک چهارم نهایی بازماند. آن‌ها پس از تساوی ۱-۱ برزیل مقابل کلمبیا، به عنوان تیم سوم گروه به کار خود پایان دادند.

گزارش بازی کاستاریکا و پاراگوئه

کاستاریکا برای صعود نیازمند نتیجه گرفتن و بهبود قابل توجه تفاضل گل بود. آن‌ها برای رسیدن به این هدف وقت را تلف نکردند و در دقایق ابتدایی با درخشش کاپیتان فرانسیسکو کالوو و جسیمار آلکوسر به برتری ۲-۰ رسیدند. کالوو در دقیقه ۳ با ضربه سر دروازه حریف را باز کرد و آلکوسر ۱۹ ساله نیز با عبور از چند بازیکن، از فاصله‌ای دور توپ را وارد دروازه کرد.

اما امیدهای صعود کاستاریکا ۱۰ دقیقه پس از آغاز نیمه دوم کمرنگ شد. ماتیاس ویاسانتی با دریبل وارد محوطه جریمه شد و پاس خوبی برای رامون سوسا مهیا کرد. سوسا هم با یک ضربه محکم، اولین گل خود را برای پاراگوئه به ثمر رساند.

کاستاریکا در وقت‌های تلف شده نیز با واکنش فوق العاده پاتریک سکیرا، دروازه‌بان خود، گل های بیشتری دریافت نکرد و در نهایت با یک پیروزی تلخ به کارش در کوپا آمریکا 2024 خاتمه داد. 

کلمبیا با ۷ امتیاز به عنوان صدرنشین گروه شناخته شد و برزیل نیز با ۵ امتیاز به عنوان تیم دوم به مرحله بعد صعود کرد. کاستاریکا با ۴ امتیاز به خانه بازگشت و پاراگوئه پس از سه شکست از دور رقابت‌ها کنار رفت.

جدول گروه D

جدول گروه D

 


منبع: https://www.tarafdari.com/node/2486416

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

پیش‌بینی رجانیوز از پیروزی و تعداد رای پزشکیان

پیش‌بینی می‌شود مسعود پزشکیان با نزدیک به ۱۶ میلیون رای پیروز انتخابات باشد. رویداد ۲۴ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *