کاسبی مایکروسافت از سیستم عامل ویندوز 11 با آپدیت جدید!

مایکروسافت به تازگی آپدیت دیگی برای ویندوز 11 منتشر و قابلیت‌ها و بهبودهای جدیدی را به این سیستم‌عامل اضافه کرده است. ویژگی‌هایی که می‌تواند عملکرد گیمینگ ویندوز 11 را بهبود داده و از طرفی برخی کاربران را با تبلیغات‌ نابجا آزار دهد. در ادامه این نوشتار از شهر سخت افزار با جزئیات بیشتری از آپدیت جدید ویندوز 11 آشنا شوید.

مایکروسافت به تازگی آپدیت جدیدی با کد KB5040442 برای ویندوز ۱۱ منتشر کرده که می‌تواند برای برخی کاربران جنجالی باشد. این آپدیت شامل رفع باگ‌ها، بهبود‌های عملکرد و چند ویژگی جدید است.

عزم مایکروسافت برای نمایش تبلیغات بیشتر در ویندوز 11

به نظر می‌آید مایکروسافت به دنبال درآمدزایی از پلتفرم ویندوز بوده و جنجالی‌ترین بخش آپدیت KB5040442 ویندوز ۱۱ اضافه‌ شدن تبلیغ سرویس گیم‌پس در بخش تنظیمات ویندوز است.

در گزارش windowscentral آمده که ظاهراً این تبلیغ برای گیمرهایی که سیستم گیمینگ دارند به نمایش در خواهد آمد و بقیه کاربران نباید چنین تبلیغی را مشاهده کنند. از دیگر نکات قابل‌توجه در آپدیت مذکور می‌توان به امکان ایجاد فایل‌های فشرده‌ی 7zip و همچنین TAR ازطریق منوی راست‌کلیک اشاره کرد.

مایکروسافت به پشتیبانی از نسخه‌ 22H2 سیستم‌عامل ویندوز ۱۱ در تاریخ ۸ اکتبر ۲۰۲۴ یا ۱۷ مهر ۱۴۰۳ پایان خواهد داد و پس از آن کاربران برای دریافت آپدیت‌های امنیتی باید سیستم‌عامل خود را به نسخه‌های جدیدتر ارتقا دهند.

آپدیت KB5040442 شامل بهبودهای امنیتی بوده که جزئیات بیشتری از آن به بیرون درز نکرده است. البته برای دسترسی به فهرست کامل تغییرات به‌روزرسانی مذکور باید به وب‌سایت پشتیبانی مایکروسافت مراجعه کنید.

در همین رابطه بخوانید:

آخرین اخبار، جدیدترین قابلیت ها و ویژگی های ویندوز 11

این به‌روزرسانی شامل مجموعه‌ای از رفع باگ‌ها، بهبود‌های عملکرد و چند ویژگی جدید است. کاربران می‌توانند به‌روزرسانی مذکور را از طریق بخش Settings ویندوز ۱۱ دریافت و نصب کنند.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

دانلود برنامه Tube Video & Tube Play & Play برای اندروید

‏‏Tube Video & Tube Play یک مشتری شخص ثالث رایگان و قدرتمند برای Tube است. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد