کازپلی انیمه Chainsaw Man شخصیت پاور را به دنیای واقعی می‌آورد

مانگا و انیمه Chainsaw Man جزو موفق‌ترین آثار چند سال اخیر بوده که به کمک داستان هیجان‌انگیز و متفاوت خود توانسته طرفداران بسیاری را جذب کنند. حال یکی از این طرفداران اقدام به کازپلی شخصیت پاور کرده است.

milxtg یکی از طرفداران انیمه چینسا من است که با کازپلی عالی خود از شخصیت پاور، شیطان خون، موفق به جلب نظر مثبت طرفداران این اثر شده است. او در قالب پستی در ردیت تصاور کازپلی خود را منتشر و پاور را با پوشش سازمان امنیت عمومی (Public Safety) شامل پیراهن سفید، کراوات مشکی و هودی آبی باز‌سازی کرده است. تصاویر milxtg شرایط مختلفی از غذا خوردن تا در دست داشتن داس خون را شامل می‌شوند.

کازپلی مانگا Chainsaw Man به بهترین شکل یورو را باز‌سازی می‌کند

کاربران وب سایت ردیت به تعریف و تمجید کازپلی milxtg از شخصیت پاور پرداخته و آن را به عنوان یکی از بهترین باز‌سازی‌های این کاراکتر محبوب انیمه Chainsaw Man معرفی کرده‌اند. milxtg خود را به عنوان یک کازپلیر اهل روسیه معرفی کرده که از تماشای انیمه و نقاشی لذت می‌برد. او پیش از این شخصیت‌های مختلفی از جمله هانجی از انیمه اتک آن تایتان و یوکی سوکومو از انیمه جوجوتسو کایسن را باز‌سازی کرده است. کازپلی شخصیت پاور از انیمه Chainsaw Man را در زیر مشاهده می‌کنید:

چینسامن مانگا مشهوری به نویسندگی و تصویرگری تاتسوکی فوجیموتو است که روند انتشار آن از سال ۲۰۱۸ شروع شده و پس از ۱۷ جلد، هنوز ادامه دارد. این اثر بیش از ۲۷ میلیون نسخه فروش داشته که از این بابت در بین پر‌فروش‌ترین آثار تاریخ صنعت مانگا قرار می‌گیرد. استودیو MAPPA، سازنده آثاری از جمله جوجوتسو کایسن و فصل آخر انیمه اتک آن تایتان، انیمه اقتباسی Chainsaw Man را ساخته و در قالب ۱۲ قسمت در سال ۲۰۲۲ به نمایش گذاشت. انیمه چینسامن قرار است در قالب اثر سینمایی Chainsaw Man – The Movie: Reze Arc ادامه پیدا کند.

اولین تریلر انیمه Look Back منتشر شد؛ اثر جدید خالق Chainsaw Man + ویدیو

انیمه مرد اره برقی داستان پسر جوانی به نام دنجی را روایت می‌کند که در فقر زندگی کرده و باید بدهی‌های پدر مرحومش به یاکوزا را پرداخت کند. به همین منظور او در کنار یک شیطان سگ‌-‌مانند به نام پوچیتا به عنوان شکارچی شیطان فعالیت می‌کند. پس از خیانت یاکوزا و قتل دنجی، پوچیتا او را به زندگی برگردانده و توانایی تبدیل کردن بخش‌های مختلف بدنش به اره برقی را به دنجی می‌دهد. دنجی در نهایت به یک سازمان دولتی به نام امنیت عمومی که روی مبارزه با شیاطین تمرکز دارد، ملحق شده و وقایع مختلفی را پشت سر می‌گذارد.

نظر شما در مورد کازپلی milxtg با محوریت شخصیت پاور از انیمه Chainsaw Man چیست؟ آیا از طرفداران مجموعه چینسامن بوده و از مطالعه مانگا و تماشای انیمه آن لذت برده‌اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: CBR


بهترین بازی‌های ورزشی با محمدرضا احمدی | میزگیم فوتبالی


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

موتور آنریل انجین 5 می‌تواند از قدرت پلی استیشن 5 پرو کمک بگیرد

موتور گرافیکی جدید اپیک گیمز که همان آنریل انجین ۵ باشد، پتانسیل زیادی دارد. با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *