کارگردان بازی Astro Bot فریم ریت را به گرافیک ترجیح می‌دهد

کارگردان بازی Astro Bot، در مصاحبه‌ایی با CGMagazine اعلام کرد که در ساخت بازی جدید فریم ریت به گرافیک ترجیح داده شده است. بازی آسترو بات که دنباله‌ای برای بازی Astro’s Playroom بوده، در کمتر از دوماه به دست طرفداران خواهد رسید؛ اما اولویت تیم آسوبی به عنوان سازنده‌ در این بازی تغییر کرده است. تقریبا هر کسی که پلی‌ استیشن 5 داشته، ربات‌های دوست داشتنی این بازی را دیده و قلبش را به این ربات‌ها داده است. تیم سازنده این بازی،‌ Team Asobi بر ساخت یک بازسازی برنامه‌ریزی کرده و در رویداد State of Play این بازی را معرفی کرد. البته بعد از معروفیتی که این بازی برای خود دست و پا کرده منطقی بود که فایل ساخت بازی بعدی روی میز برود.

می‌توان گفت در این رویداد و معرفی کردن چند بازی مانند The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom عنوان جدید تیم آسوبی رتبه سوم را در میان لیست عناوین موردانتظار دارد. همانطور که گفته شد این بازی قرار است در کمتر از دو ماه به بازار عرضه شود و در کنار این مسئله، کارگردان بازی Astro Bot در مورد روند ساخت این بازی نکات زیادی را با طرفداران در اشتراک گذاشته است. نیکولاس دوسه (Nicolas Doucet) کارگردان و مدیر استودیو Team Asobi در مصاحبه خود با CGMagazine در مورد نکات زیادی صحبت کرد.

جزئیات تازه در مورد بازی Astro Bot

در حالی که گرافیک و رزولوشن بالا همواره از مولفه‌های جذاب بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شوند، اما برای دوسه و تیم او، حفظ نرخ فریم 60 بر ثانیه در اولویت مطلق قرار داشته است. دوسه در این باره می‌گوید: در هر بازی‌ای افت فریم تا حدی اجتناب‌ناپذیر است، اما برای ما در Astro Bot، حفظ نرخ 60 فریم بر ثانیه یک ضرورت مطلق است. بازی هرگز نباید زیر این نرخ فریم بیفتد. این موضوع حتی از رزولوشن، گرافیک و سایر مولفه‌ها هم برای ما مهم‌تر است.» علاوه بر نرخ فریم، Team Asobi بر روی حس خوب پرش و دویدن و فیزیک بازی به خصوص در بخش‌های تعاملی تمرکز کرده است.

دوسه در این باره می‌گوید: «ما به دنبال نوع دیگری از زیبایی در آسترو بات هستیم. سادگی و ظرافت برای ما در اولویت قرار دارد.» Team Asobi برای جلوگیری از تبدیل شدن Astro Bot به تجربه‌ای تکراری، زمان گیم‌پلی را بین 12 تا 15 ساعت در نظر گرفته است. با وجود بیش از 80 مرحله متنوع، به نظر می‌رسد Astro Bot می‌تواند به خوبی بازیکنان را سرگرم کند. Astro Bot در تاریخ 26 سپتامبر به صورت جهانی برای پلی‌استیشن 5 عرضه خواهد شد. طرفداران این ربات‌های دوست‌داشتنی می‌توانند برای تجربه‌ای جدید و سرگرم‌کننده آماده شوند.

منبع: Dualshockers


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

کونامی احتمالاً قصد دارد Metal Gear Solid 4 را برای نسل جدید عرضه کند

طرفداران سری متال گیر، با بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater قرار است بعد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد