کارواخال: اسپانیا و آلمان بازی نزدیکی در پیش دارند؛ حس بسیار خوبی به این بازی دارم

مدافع رئال مادرید نسبت به موفقیت کشورش در نبرد روز جمعه، خوشبین است.

طرفداری | دنی کارواخال انتظار دارد بازی نزدیکی بین اسپانیا و آلمان را شاهد باشیم.

به گزارش سایت رسمی یوفا، نبرد اسپانیا و آلمان در مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴، از ساعت ۱۹:۳۰ روز جمعه به وقت تهران، آغاز خواهد شد. کارواخال که در نشست خبری پیش از مسابقه، در کنار لوئیس دلافوئنته حاضر شده بود، به خبرنگاران گفت:

احساس بسیار خوبی درباره فردا دارم. می‌بینم که همه هم تیمی‌هایم آرام هستند. می‌دانیم که باید بازی خیلی خوبی انجام دهیم تا آن‌ها را شکست دهیم، اما من یک تیم با اعتماد به نفس و پرانرژی را می‌بینم. این بازی ۵۰-۵۰ است و جزئیات تفاوت را ایجاد خواهند کرد.

فردا سعی خواهیم کرد کار را تمام کنیم. حمایت تمام طرفداران اسپانیایی حاضر در ورزشگاه و تمام کسانی که در خانه تماشا می‌کنند را حس خواهیم کرد. در بازی‌هایی مانند این، باید بتوانید وقتی حریفان بهتر بازی می‌کنند، تحمل کنید. ما باید از موقعیت‌های خود استفاده کنیم و تا حد امکان، کمترین موقعیت‌ها را به حریف بدهیم.

از نظر فردی، آن‌ها بازیکنانی در کلاس جهانی دارند. آن‌ها وینگرهای سریع، مدافعان مرکزی سخت‌کوش و افرادی دارند که دوست دارند توپ را در اختیار داشته باشند. ما نیز خصوصیات مشابهی با آن‌ها داریم. بستگی دارد که آیا آن‌ها عقب می‌نشینند یا پرس را از بالا انجام می‌دهند. این موضوع تعیین خواهد کرد که ما چقدر به دروازه آن‌ها نزدیک می‌شویم و شاید سرعت بازی را نیز تعیین کند.


منبع: https://www.tarafdari.com/node/2487130

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

نوشیدن آب سرد همراه با حفظ سلامتی فقط به یک شرط + فیلم

مهمان برنامه «انارستان» از شبکه افق از مشکلاتی که مصرف آب سرد بر سیستم گوارشی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *