کاردانو در آستانه ارتقای مهم خود؛ آیا قیمت ADA رشد می‌کند؟

شبکه کاردانو قصد دارد به زودی ارتقای جدیدش را انجام دهد. چالز هاسکینسون (Charles Hoskinson)، بنیانگذار آن، باور دارد که این ارتقا مهم‌ترین نقطه عطف تاریخی ADA محسوب می‌شود.

خلاصه خبر

  • ارتقای چانگ کاردانو‌ به احتمال زیاد در ژوئن (خرداد) انجام می‌شود.
  • بنیانگذار کاردانو‌ معتقد است که وضعیت قوی ADA از نظر فاندامنتال به رشد آن کمک خواهد کرد.

به گزارش کریپتواسلیت، کاردانو به زودی قرار است فورک جدید خود به اسم چانگ (Chang) را اجرا کند. هاسکینسون اعلام کرده است:

ارتقای چانگ به احتمال زیاد در ژوئن (خرداد) انجام می‌شود. کاردانو برای ارتقا و فورک چانگ آماده شده و منتظر است که ۷۰٪ درصد SPOها گره جدید را نصب کنند. پس از آن، هارد فورک مذکور کاردانو را به سمت عصر ولتر (Voltaire) سوق خواهد داد.

عصر ولتر کاردانو

ارتقای چانگ لحظه سرنوشت‌سازی برای کاردانو خواهد بود؛ زیرا ابزارها و زیرساخت‌های حیاتی عصر ولتر را معرفی می‌کند. عصر ولتر بخش‌های نهایی مورد نیاز برای تحقق اهداف شبکه کاردانو و غیرمتمرکز شدن آن را فراهم خواهد کرد. این اتفاق مشارکت‌کنندگان شبکه مذکور را قادر می‌سازد تا پروپوزال‌های لازم برای کاردانو‌ را پیشنهاد داده و با توجه به استیکینگ و تفویض اختیار موجود از هولدرهای ADA رای‌گیری کنند.

ولتر همچنین نوعی سیستم خزانه‌داری برای توسعه کادرانو‌ ایجاد می‌کند. به عبارت دقیق‌تر بخشی از کارمزدهای کاردانو‌ قرار است به تامین بودجه اقداماتی اختصاص یابد که طی فرایند رای‌گیری درباره آن تصمیم‌گیری شده است. با عملیاتی شدن این سیستم‌های رای‌گیری و خزانه‌داری، کاردانو به طور کامل غیرمتمرکز خواهد شد و دیگر تحت مدیریت شرکت IOHK نخواهد بود. علاوه بر این اعضای جامعه ADA کنترل شبکه آن را در دست خواهند گرفت تا پایگاه امن و غیرممترکز آن را تقویت کنند. هاسکینسون خاطرنشان کرد:

این مهم ترین نقطه عطف در تاریخ کاردانو و کل صنعت ارزهای دیجیتال است. کاردانو تمدنی غیرمتمرکز است که میلیون‌ها نفر توکن آن را هولد کرده‌اند. ما پیشرفته‌ترین سیستم مدیریت بلاک چین، بودجه‌های سالانه، خزانه‌داری و بهترین جامعه را در اختیار داریم.

آیا قیمت کاردانو رشد می‌کند؟

هرچند که هاسکینسون بیشتر روی پیشرفت‌های تکنولوژیکی حاصل از این ارتقاء تاکید کرده؛ اکثر هولدرهای کاردانو نگران تاثیر فورک مذکور بر قیمت این ارز دیجیتال هستند. قیمت کاردانو‌ در سال گذشته بیشتر از ۶۰ درصد رشد کرد و همچنان جزء ۱۰ ارز برتر بازار ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود. با این حال این توکن در ماه قبل برای مدت کوتاهی از این لیست خارج شده بود.

در حالی که بسیاری از هولدرهای کاردانو باور دارند قیمت ADA کم‌تر از ارزش واقعی آن است، عملکرد بهتر رقبای آن (مثل سولانا و اتریوم) گمانه‌زنی‌های زیادی را ایجاد کرده است. با این حال هاسکینسون معتقد است که وضعیت قوی کاردانو‌ از نظر فاندامنتال به رشد توکن آن کمک خواهد کرد.

نمودار روزانه قیمت کاردانو

نوشته کاردانو در آستانه ارتقای مهم خود؛ آیا قیمت ADA رشد می‌کند؟ اولین بار در مجله نوبیتکس. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

قیمت همستر کامبت در بازار پیش از عرضه چقدر است؟ (۱۱ تیر ۱۴۰۳)

قیمت همستر کامبت در بازار پیش از عرضه با نوسانات زیادی مواجه شده است و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *