کارت‌های امروز کمبو (۲۷ تیر)؛ ۵ میلیون سکه همستر

بازی همستر کامبت توانسته در مدت نسبتاً کوتاهی به چنان محبوبیتی برسد که حالا کمتر کسی پیدا می‌شود که نام آن را نشنیده باشد. یکی از مهم‌ترین راه‌ها برای دریافت سکه رایگان در این بازی، ارتقا دادن کارت‌های کمبوی روزانه همستر است. این کارت‌ها را می‌توانید در یکی از بخش‌های تب «Miner» پیدا کنید. در ادامه کارت‌های کمبوی ۲۷ تیر ماه همستر کامبت را مشاهده خواهید کرد.

صرافی بیت‌پین، به عنوان یکی از معتبرترین پلتفرم‌های معاملاتی کشور، در نظر دارد که همزمان با برترین صرافی‌های جهان، ارز دیجیتال همستر را لیست کند. به وسیله دکمه زیر می‌توانید به بازار خرید و فروش همستر مراجعه نمایید.

خرید و فروش همستر کامبت

کارت‌های ۲۷ تیر ماه همستر کامبت

برای اینکه جایزه ۵ میلیون سکه‌ای کمبوی روزانه همستر را دریافت کنید، لازم است که کارت‌های تصویر زیر را ارتقا دهید.

  • کارت TG Leaders از بخش Specials
  • کارت NFT Collection Launch از بخش Specials
  • کارت Apple Appstore Launch از بخش Specials

آموزش ارتقای کارت‌های کمبوی همستر

همانطور که می‌دانید، طبق اعلام تیم توسعه‌دهنده بازی همستر در کانال رسمی و صفحه ایکس، پروفیت (Profit) مهمترین رکن توزیع ارز همستر در بین کاربران این بازی تلگرامی است. بنابراین توصیه می‌کنیم که در عین حفظ تعادل بین پروفیت و تعداد سکه‌ها، بهترین کارت‌ها برای افزایش پروفیت همستر را پیدا کنید و با ارتقای آن‌ها، شانس خود را برای دریافت توکن HMSTR بیشتر کنید.

برای ارتقای کارت‌های کمبو تنها کافی‌ست همانند تصویر زیر به بخش Miner بروید و طبق تصویر بالا، کارت کمبوی امروز همستر را پیدا کرده و آن را ارتقا دهید. توجه داشته باشید که گاهی ممکن است ارتقای یک کارت نیاز به ارتقای کارت دیگری داشته باشد.

لازم به ذکر است که جهت اطلاع از تمامی اخبار مرتب با بازی همستر و دریافت کد مورس و کارت‌های کمبو در سریع‌ترین زمان ممکن، می‌توانید از طریق دکمه زیر به بخش اخبار همستر کامبت بروید.

صفحه اخبار همستر کامبت


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

کد تپ سواپ روزانه؛ ۱ شهریور + آموزش کامل

بعد از همستر کامبت (Hamster Kombat)، قطعاً تپ سواپ (TapSwap) بزرگترین جامعه کاربران را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد