چگونه Trial maskرا در بازی ماینکرفت بدست بیاوریم؟

استودیوی موجانگ (Mojang) سرانجام در ۱۳ ژوئن ۲۰۲۴ بروزرسانی Tricky Trials 1.21 ماینکرفت (Minecraft) را منتشر کرد که بسیاری از ویژگی‌های جدید مانند اتاق‌های آزمایشی جدید، اسپاونرهای آزمایشی، vault ها، ماب برییز، سلاح گرز و موارد دیگر را به ارمغان می‌آورد. به زودی پس از انتشار، سازندگان می‌خواستند انتشار این بروز رسانی را بیشتر جشن بگیرند. از این رو، آن‌ها تصمیم گرفتند آیتم‌های کاراکتر کریتور را در نسخه بدراک ارائه کنند. آن‌ها ابتدا Trial Top جدید را معرفی کردند که بازیکنان می‌توانند از طریق مارکت داخل بازی آن را دریافت کنند. دومین مورد رایگانی که سازندگان معرفی کردند، Trial Mask بود. در ادامه با مجله بازار همراه باشید تا بدانید چگونه این ماسک را دریافت کنید.

۱) quest را در دیسکورد discord اکسپت کنید

برای دریافت Trial Mask از بازی ماینکرفت باید quest را در Discord بپذیرید.

ابتدا باید برنامه دیسکورد (Discord) را در هر دستگاهی که دارید، باز کرده و quest را از آن فعال کنید. وقتی برنامه باز شد، باید به تنظیمات اصلی بروید و صفحه gift inventory را جستجو کنید.  اینجا است که Minecraft Trials Quest جدید نشان داده می‌شود که به شما امکان می‌دهد ماسک آزمایشی (Trial Mask) جدید را درخواست کنید. جزئیات quest نحوه درخواست پاداش را توضیح می‌دهد. برای فعال کردن آن کافی است روی Accept Quest کلیک کنید.

۲) یک سرور پیدا کنید و با یک دوست به voice channel بپیوندید

با یکی از دوستانتان به voice channel داخل سرور بپیوندید.

پس از پذیرفتن کوئست، باید هر کانال صوتی (voice channel) را در هر سروری با دوست خود وارد شوید. مطمئن شوید که کانال صوتی که به آن ملحق شده‌اید، به شما اجازه می‌دهد هر چیزی را از دستگاه خود استریم کنید.

۳) استریم ماینکرفت را شروع کنید

استریم ماینکرفت را شروع کنید و از دوست خود بخواهید ۱۵ دقیقه به آن تماشا کند.

هنگامی که همه چیز آماده شد، می‌توانید صفحه نمایش خود را در کانال صوتی به اشتراک بگذارید و بازی را در دستگاه خود باز کنید. این کار اساساً بازی را برای دوست شما پخش می‌کند. برای دریافت Trial Mask جدید در نسخه بدراک، باید بازی را برای دوستان خود حداقل به مدت ۱۵ دقیقه استریم کنید. discord quest، دقایقی را که شما بازی را استریم کرده‌اید می‌شمارد و بر این اساس Trial Mask را برای شما باز می‌کند. شایان ذکر است که این ماموریت در تاریخ ۲۷ ژوئن ۲۰۲۴ (۷ تیر) منقضی خواهد شد. بنابراین، شما باید بازی را به مدت ۱۵ دقیقه قبل از آن تاریخ استریم کنید.

لامپ مسی در مقابل لامپ رداستون ؛ کدام منبع نوری ماینکرفت بهترین است؟

نحوه استفاده از ماسک آزمایشی در بازی ماینکرفت

برای دریافت ماسک، کد ۲۵ رقمی را در وب سایت بازی وارد کنید.

هنگامی که ۱۵ دقیقه از بازی را برای یک دوست پخش کردید، می‌توانید به صفحه gift inventory در تنظیمات بازی برگردید و یک کد ۲۵ رقمی پیدا کنید. این کد باید در وب سایت رسمی بازی وارد شود. صفحه redemption را در وب‌سایت پیدا کنید که در آن می‌توان قفل هر آیتم قابل دریافت را باز کرد و به پایین بروید تا بخش جدید Redeem ماسک آزمایشی را پیدا کنید. به سادگی کد را وارد کرده و آن را ارسال کنید تا اسکین سفارشی سازی شده را در حساب خود دریافت کنید. در نهایت، ‌توانید بازی را باز کنید، به قسمت کاراکتر کریتور بروید و از ماسک جدید استفاده کنید. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظر خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

&

.r1_iframe_embed {position: relative; overflow: hidden; width: 100%; height: auto; padding-top: 56.25%; } .r1_iframe_embed iframe { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; border: 0; }

;

چگونه مکان جدید trial chambers را در بازی ماینکرفت ۱.۲۱ لوت کنیم؟

منبع: sportskeeda


میزگیم سینمایی با امید لنون و شایان | چی بیینیم؟ چی بازی کنیم؟


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

سرنوشت عرضه جی تی ای سن آندریاس برای عینک‌های واقعیت مجازی چه شد؟

در سال ۲۰۲۱ بود که شرکت متا تایید کرد که آن‌ها می‌خواهند با همکاری راک‌استار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *