چگونه ویژگی‌های بروزرسانی ۱.۲۱ ماینکرفت را در جهان‌های قدیمی آن پیدا کنیم؟

استودیوی موجانگ (Mojang) بروزرسانی ۱.۲۱ ماینکرفت (Minecraft) را در ۱۳ ژوئن ۲۰۲۴ (۲۴ خرداد) منتشر خواهد کرد. این بروزرسانی قرار است محتوای جدیدی مانند مکان اتاق‌های آزمایشی، ماب برییز و سلاح جدید گرز را به این بازی بیاورد. در حالی که کشف همه این ویژگی‌ها جذاب خواهد بود، کسانی که بازی را در دنیای قدیمی خود بازی می‌کنند باید کمی سخت‌تر برای یافتن آن‌ها تلاش کنند. در اینجا همه چیزهایی که باید در مورد یافتن ویژگی‌های بروز رسانی ۱.۲۱ ماینکرفت در جهان‌های قدیمی بدانید، وجود دارد. با مجله بازار همراه باشید.

ویژگی‌های آپدیت در جهان‌های جدید وجود دارند

&

.r1_iframe_embed {position: relative; overflow: hidden; width: 100%; height: auto; padding-top: 56.25%; } .r1_iframe_embed iframe { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; border: 0; }

;

وقتی بازیکنان دنیای ماینکرفت را کشف می‌کنند، بازی اساساً جهان‌های جدیدی را با مجموعه‌ای از شرایط خاص ایجاد می‌کند که با دنیاهای مجاور مطابقت دارد. این به بازی اجازه می‌دهد تا به تدریج قسمت‌هایی با بیوم‌های مشابه را ایجاد کند. هنگامی که این‌ها ایجاد شوند، هرگز تغییر نخواهند کرد، حتی اگر بازیکنان هیچ تغییری در آن‌ها ایجاد نکنند. هنگامی که بازیکنان به اندازه کافی از آن‌ها فاصله دارند، به سادگی از بازی حذف می‌شوند تا فضای رم دستگاه را ذخیره کنند.

حتی زمانی که یک بروزرسانی رسمی جدید حذف می‌شود، قسمت‌هایی که قبلاً توسط بازیکنان تولید یا کشف شده‌اند را تغییر نمی‌دهد. از این رو، ویژگی‌هایی که با بروزرسانی‌ها بدست می‌آیند، فقط در قسمت‌های تازه تولید شده ایجاد می‌شوند. این مکانیک خاص بازی توسط استودیوی موجانگ ارائه شده است تا اطمینان حاصل شود که ویژگی‌های جدید با قسمت‌های قدیمی منطبق نیست و باعث اشکال یا باگ نمی‌شود.

قبل از بروزرسانی ۱.۲۱ ماینکرفت از تولید قسمت‌های جدید زیاد خودداری کنید

بازیکنان باید قبل از یافتن قسمت‌های جدید با ویژگی‌های تازه، سفر زیادی در بازی ماینکرفت داشته باشند.

اگر بازیکنان می‌خواهند ویژگی‌های جدیدی را که همراه با بروزرسانی ۱.۲۱ ماینکرفت ارائه می‌شود، بیابند، باید مطمئن شوند که تعداد زیادی از قسمت‌های جدید دنیای بازی را کشف نکنند. این به آن دلیل است که اگر آن‌ها چندین قسمت جدید را در دنیای قدیمی پیدا کنند، در نهایت در یافتن ویژگی‌های جدید با کاهش بروزرسانی دچار مشکل می‌شوند. بازیکنان باید برای یافتن قسمت‌های جدیدی که ویژگی‌های تازه‌ای را به ارمغان می‌آورند، در دنیای خود به سمت جاهای دور و دراز سفر کنند. اگرچه این روش مستقیماً با یکی از تجربیات اصلی بازی ماینکرفت در تضاد بوده، اما به دلیل سیستم chunk ضروری است.

چند ویژگی را می‌توان در قسمت‌های قدیمی پیدا کرد

نقاشی‌ها و سایر ویژگی‌ها را می‌توان در قسمت‌های قدیمی ماینکرفت بررسی کرد.

هر ویژگی جدید در بروزرسانی ۱.۲۱ ماینکرفت قسمت‌های جدیدی را ایجاد نمی‌کند. نقاشی‌ها، بلوک‌های مسی جدید و بلوک‌های تاف را می‌توان ساخت و استفاده کرد، حتی اگر بازیکنان آن‌ها را در قسمت‌های قدیمی بسازند. تنها ویژگی‌هایی که قسمت‌های جدیدی آن را پذیرا می‌باشند، اسکلتون‌های باتلاقی هستند که در بیوم‌های باتلاق اسپاون می‌کنند. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

دنیایی عظیم را در ماینکرافت ببینید که ساخت آن ۹ سال طول کشیده!

منبع: sportskeeda


ده بازی نوستالژی پلی استیشن ۱ که همه گیمرها باید تجربه کنند




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

پس از تماشای فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر کدام بخش‌های مانگا را باید بخوانیم؟

پس از آن که فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر به پایان رسید، استودیو Ufotable اعلام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *