چگونه در نسخه بدراک ماینکرفت تریدنت کیلر بسازیم؟

توانایی استفاده از فارم در ماینکرفت (Minecraft) در حالی که به طور فعال بازی را انجام نمی‌دهید، که معمولاً به آن AFK گفته می‌شود، یکی از مواردی است که آن‌ها را بسیار قدرتمند می‌کند. جمع آوری غیرفعال دراپ XP و آیتم در هنگام خواب یا انجام کارهای دیگر فوق العاده قدرتمند است. یکی از بهترین و آسان‌ترین راه‌ها برای خودکارسازی کامل فارم به این روش، استفاده از تریدنت کیلر (trident killer) است. این ماشین از توانایی جابجایی موجودات تریدنت پرتاب شده برای آسیب رساندن مداوم به ماب‌ها استفاده می‌کند. هر آنچه که باید در مورد ساخت یک تریدنت کیلر ساده و کارآمد در نسخه بدراک بدانید را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

موارد مورد نیاز برای ساخت تریدنت کیلر در بازی ماینکرفت

مواد مورد نیاز برای ساخت یک تریدنت کیلر ساده در نسخه بدراک ماینکرفت

از آنجایی که این فارم تریدنت کیلر قاتل از یک اسپاونر معمولی ماب به عنوان پایه خود استفاده می‌کند، نسبتاً ارزان است. گران‌ترین اجزای آن قیف مورد استفاده برای جمع‌آوری دراپ‌ها و observer هایی است که برای ساخت یک زمان سنج رد استون استفاده می‌شود. سخت ترین قسمت از این تریدنت کیلر ساده، خود تریدنت است. این آیتم‌های دست نیافتنی را فقط می‌توان با کشتن یک drowned خطرناک مجهز به یک یا با خوش شانسی فوق العاده در حین لوت یک بلوک vault در یک اتاق آزمایش (تریال چمبر) بدست آورد.

۱) یک مانستر روم را پیدا کنید

پیدا کردن مانستر روم‌ها در بازی ماینکرفت می‌تواند دشوار باشد زیرا آن‌ها مکان‌های زیرزمینی هستند.

اولین کاری که باید انجام دهید٫ این است که قدیمی‌ترین مکان موجود در بازی ماینکرفت یعنی مانستر روم‌ها را پیدا کنید. این سازه‌های کوچک دارای یک اسپاونر مانستر در مرکز خود هستند که آن‌ها را برای فارم ساده ماب ایده‌آل می‌کند. شما همچنین باید به جای یک عنکبوت، یک اسکلت یا زامبی را پیدا کنید. عنکبوت ها قادر به بالا رفتن از دیوارها هستند که جا به جایی آن‌ها را بسیار آزاردهنده می‌کند.

هنگامی که یک مانستر روم را پیدا کردید، باید اطراف آن را پاکسازی کنید. کار را با حذف تمام بلوک‌ها در یک منطقه ۴×۴ در اطراف اسپاونر شروع کنید. پاک کردن این بلوک‌ها به افزایش نرخ‌ دراپ‌های فارم ماینکرفت کمک می‌کند، زیرا ماب‌ها می‌توانند اساساً در کل شعاع اسپاونر اسپاون کنند. اطمینان حاصل کنید که یک ستون از بالای اسپاونر به سقف اضافه کنید، زیرا این کار مانع از رشد هر چیزی در اینجا می‌شود.

۲) آب را به فارم اضافه کنید

آب به فارم اسپاونر اضافه شد.

در ادامه، یک خط بلوک منبع آب را در امتداد یک دیوار اضافه کنید. این روند باید تا یک بلوک قبل از رسیدن به دیوار مقابل متوقف شود. یک بلوک را در امتداد این بلوک‌های منبع آب حفر کنید و یک کانال یکجا بسازید. یک بلوک منبع آب را به یک طرف این کانال اضافه کنید. جریان آب باید به گونه ای باشد که همه ماب‌های اسپاون شده در فارم را به سمت یک بلوک هدایت کند.

چرا بازیکنان ماینکرفت به آرمور تریم اهمیت نمی‌دهند؟

۳) سیستم جمع آوری کانال ماب را بسازید

کانال جمع آوری ماب‌ها در بازی ماینکرفت

یک بلوک دیگر را در اینجا حفر کرده و یک بلوک منبع آب دیگر اضافه کنید. در ادامه بچرخانید تا مسیر حفر شما رو به اسپاونر باشد و سه بلوک را بیرون بیاورید. سپس به راست بپیچید و تونل را ادامه دهید تا آب حرکت شما را متوقف کند. این باعث می‌شود که چاه در حال سقوط به سمت فارم باشد. چهار بلوک را در انتهای جریان آب حفر کنید.

۴) یک سیستم جمع آوری اضافه کنید

سیستم جمع آوری برای فارم در بازی ماینکرفت

سپس در ادامه یک چست دوتایی و یک قیف بالای آن اضافه کنید. تخته‌هایی را در اطراف قیف قرار دهید تا از دید شدن شما در حین کار فارم جلوگیری شود. به طور موقت یک منطقه بزرگ از اطراف قیف را بردارید، زیرا تریدنت پوشر (trident pusher) در اینجا خواهد رفت.

۵) یک تریدنت پوشر درست کنید

observer clock ساده‌ای که به تریدنت کیلر نیرو می‌دهد.

تریدنت کیلرها با مجبور کردن یک تریدنا پرتاب شده توسط بازیکن به حرکت بصورت مداوم کار می‌کنند. این باعث می‌شود که بازی به آن اجازه آسیب رساندن را بدهد. این بدان معنی است که تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک ساعت پیستونی کوچک رد استون بسازید تا یک تریدنت را به جلو و عقب در بالای قیف فشار دهد. ساده‌ترین راه برای ساخت یکی از این دستگاه‌ها٫ این است که دو پیستون را در دو طرف قیف رو به داخل قرار دهید. سپس دو observer را روبروی یکدیگر قرار دهید. آن‌ها دائماً یکدیگر را فعال می‌بینند و یک لوپ کوچک و بی پایان را ایجاد می‌کنند. سپس رداستون داست را قرار دهید تا هر پیستون را به یک observer متفاوت متصل کنید. آن‌ها باید به جلو و عقب فعال شوند.

۶) مشعل‌ها را برداشته و تریدنت را اضافه کنید

تریدنت به تریدنت کیلر در بازی ماینکرفت اضافه شد.

کار ساخت فارم در این مرحله به پایان رسیده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را فعال کنید. به محل جمع آوری که ساخته‌اید برگردید و تریدنا خود را بین پیستون‌های ماینکرفت بیندازید. شما باید ببینید و بشنوید که آن را به جلو و عقب بر روی قیف هل می‌دهند. به اتاق اسپاونر بازگردید و تمام مشعل های خود را بردارید تا ماب‌ها شروع به اسپاون کردن کنند.

طرفداران دوربین ماینکرفت دانجنز را در بازی ساخته‌اند

این ماب‌ها باید توسط آب به سمت تریدنت حمل شوند و سپس روی قیف ماینکرفت کشته شوند. سپس دراپ‌های آن‌ها جمع‌آوری می‌شود و از آنجایی که تریدنت به عنوان یک عامل مرگ در نظر گرفته می‌شود، ماب‌ها همچنان XP را دراپ می‌کنند تا به شما در بالا رفتن سطح کمک کنند. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda



منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

پس از اتمام رد دد ردمپشن چه کارهایی می‌توان انجام داد؟

رد دد ردمپشن که اولین دفعه در سال ۲۰۱۰ منتشر شد یک وسترن ماندگار است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد