همکاری جدید ماینکرفت با سازندگان باب اسفتجی شلوار مکعبی به یک DLC در نسخه Bedrock ختم شده است. برای تجربه این DLC نیاز است که تا ۲۰ آگوست ۲۰۲۴ صبر کنید. با این حال اما تا زمان عرضه این بسته الحاقی، شما می‌توانید به کلاه (Imaginaaaation Rainbow) که حاصل همکاری کنونی آن‌هاست دسترسی داشته باشید. این کلاه بر اساس نمونه مشابهی با همین نام که در سریال تلویزیونی SpongeBob Squarepants بوده ساخته شده و حالا در ماینکرفت هم در دسترسی است.

این کلاه رایگان که از طریق ماینکرفت نسخه Bedrock در دسترس است، می‌تواند ظاهر کاراکتر شما در بازی را حسابی خاص و جذاب کند. با این حال اما اگر شما نمی‌دانید که چگونه باید این کلاه را از آن خود کنید، اصلا نگران نباشید و ما قدم به قدم به شما توضیح می‌دهیم که چگونه در ماینکرفت به این آیتم دسترسی داشته باشید، پس با ما در مجله بازار همراه باشید.

چگونه در ماینکرفت به کلاه رنگین کمانی دسترسی پیدا کنیم

در اینجا می‌توانید به تمامی آیتم‌های شخصی‌سازی ماینکرفت دسترسی داشته باشید

برای اینکه به این آیتم از دنیای باب اسفنجی دسترسی داشته باشید، ابتدا باید وارد حساب خود در ماینکرفت Bedrock شوید. سپس باید به بخش the dressing room/character creator دسترسی داشته باشید. در اینجا شما به تمام آیتم‌های شخصی سازی دسترسی دارید و می‌توانید هم به سراغ آیتم‌های خود بروید و هم از فروشگاه آیتم شخصی‌سازی جدید برای خود تعبیه کنید.

قدم به قدم برای دانلود و استفاده از کلاه رنگین کمانی (آیتم‌های شخصی سازی) در ماینکرفت Bedrock

  1. ابتدا باید ماینکرفت Bedrock را بر روی هر پلتفرمی که هستید اعم از کنسول، PC یا حتی تلفن همراه اجرا کنید. مطمئن شوید که در منوی اصلی وارد حساب مایکروسافت خود شوید.
  2. بر روی Dressing Room در زیر آواتار خود کلیک کنید.
  3. یک کاراکتر جدید بسازید و یا بر روی ویرایش کاراکتر فعلی کلیک کنید.
  4. بر روی دکمه Style و سپس Headwears کلیک کنید.
  5. صفحه را به سمت پایین بیاورید و در قسمت “All Headwears” به دنبال کلاه رنگین کمانی بگردید. ممکن است جستجوی شما به دلیل تعدد آیتم‌ها در این بخش کمی طول بکشد. این آیتم عکس باب اسفنجی بر روی خود دارد و همچنین یک تیر و کمان به نشانه تخفیف بر رویش قرار دارد که ممکن است به شناسایی‌اش کمک کند.
  6. هنگامی که بر روی آیکون این آیتم کلیک کردید بر روی دکمه “get” کلیک کنید. در سمت راست این دکمه یک علامت MineCoin وجود دارد که می‌تواند به شما کمک کند. با انجام همه این کارها این آیتم شخصی‌سازی به مجموعه شما اضافه خواهد شد و شما مستقیما از همان صفحه می‌توانید از آن استفاده کنید.

معرفی بهترین اسکین‌های ماینکرافت + آموزش نصب و پیدا کردن اسکین‌ها

این همه کارهای لازم برای دریافت این آیتم بود. هنگامی که شما بتوانید این آیتم را به مجموعه خود در ماینکرفت Bedrock و حساب خود در مایکروسافت اضافه کنید، قادر خواهید بود تا در هر پلتفرمی از این محصول استفاده کنید. البته فراموش نکنید که هیچ تضمینی وجود ندارد که این کلاه برای همیشه رایگان بماند و ممکن است بنابر سیاست‌های سازندگان بعضا کلاه رنگین کمانی از سری باب اسفنجی در ماینکرفت Bedrock به یک آیتم پولی بدل شود.

منبع: sportskeeda