چگونه در ماینکرفت کاغذ بسازیم؟

کاغذ یکی از مفیدترین موادی است که می‌توانید در ماینکرفت به دست آورید، زیرا یک منبع کلیدی در چندین دستورالعمل مهم است. اگر می‌خواهید یک سلاح یا آیتم را جادو کنید، نقشه‌ای بسازید یا از آتش‌بازی استفاده کنید، به مقدار زیادی کاغذ نیاز دارید. با این حال، به دست آوردن کاغذ می‌تواند فرآیندی گیج‌کننده باشد، بنابراین راهنمای زیر را بررسی کنید تا ببینید چگونه در ماینکرفت کاغذ بسازیم.

چگونه در ماینکرفت کاغذ بسازیم

خوشبختانه، فرآیند تهیه کاغذ بسیار ساده است، به شرطی که بدانید چه موادی نیاز دارید و آنها کجا قرار دارند. کاغذ از نیشکر ساخته می‌شود، که یک منبع طبیعی در بازی ماینکرفت است و فقط در کنار آب یافت می‌شود. به طور دقیق‌تر، نیشکر فقط می‌تواند روی بلوکی رشد کند که مستقیماً با منبع آب در تماس باشد. این گیاه سبز روشن و ساقه‌دار است که پس از شناختن آن، به راحتی قابل تشخیص است.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، من توانستم یک مزرعه خوب از نیشکر را درست در کنار رودخانه پیدا کنم. با این حال، حتی یک برکه کوچک هم می‌تواند نیشکر داشته باشد اگر به دقت جستجو کنید. هر زمان که توانستید یک مزرعه نیشکر پیدا کنید، توصیه من این است که همه آن را به پایگاه خود ببرید. سپس، با استفاده از سطل‌های آب، یک استخر کوچک درست کنید و از بلوک‌های شن یا خاک برای احاطه کردن استخر استفاده کنید. از آنجا، نیشکر را روی بلوک‌ها قرار دهید تا رشد کند و به شما یک منبع بی‌پایان از نیشکر بدهد.

مطمئن شوید که تا حد امکان بلوک‌های بیشتری با منبع آب در تماس باشند، زیرا این کار باعث می‌شود که بتوانید تعداد بیشتری نیشکر بکارید. همچنین باید دقت کنید که هنگام برداشت نیشکر از مزرعه، همه نیشکرها را برندارید. آخرین قسمت نیشکر را که در زمین است بگذارید تا دوباره رشد کند.

در همین رابطه بیشتر در گیم‌نیوز بخوانید: چگونه در ماینکرفت بتن سیمانی بسازیم؟

به هر حال، وقتی حداقل سه نیشکر در موجودی خود دارید، به یک میز کار بروید. در آنجا، سه نیشکر را به صورت افقی روی میز قرار دهید و می‌توانید سه تکه کاغذ تولید کنید. دستور دقیق در زیر نشان داده شده است.

تا زمانی که منبع قابل اعتمادی از نیشکر داشته باشید، که با روش مزرعه به راحتی انجام می‌شود، در بازی ماینکرفت نیز منبع بی‌پایانی از کاغذ خواهید داشت.




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

چگونه در ماینکرفت فانوس بسازیم؟

به اشتراک‌گذاری در بازی ماینکرافت، «فانوس» (چراغ راهنمای یا بیکن)‌ (Beacon) بلاکی است که به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد