چگونه در ماینکرفت رنگ سبز بسازیم؟

اضافه کردن رنگ به بلوک‌ها یا آیتم‌های خود در ماینکرفت، راهی عالی برای نشان دادن سلیقه خاص شماست. اگر به ظاهر جنگلی در ماینکرفت علاقه دارید، ممکن است به دست آوردن رنگ سبز علاقه‌مند باشید. رنگ سبز برای افزودن رنگ به دستورالعمل‌های مختلف استفاده می‌شود و همچنین برای ساخت برخی آیتم‌ها نیز ضروری است. برای آگاهی از این‌که چگونه در ماینکرفت رنگ سبز بسازیم، راهنمای زیر را بررسی کنید.

چگونه در ماینکرفت رنگ سبز بسازیم

خوشبختانه، فرآیند ساخت رنگ سبز تنها به یک منبع نیاز دارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک کاکتوس را در کوره ذوب کنید تا رنگ سبز به دست آید. بله، یک بلوک کاکتوس که در کوره ذوب شود، یک رنگ سبز تولید می‌کند، همانطور که در دستورالعمل زیر مشاهده می‌شود.

برخلاف برخی از دستورالعمل‌های دیگر رنگ در ماینکرفت، این تنها راه برای ساخت رنگ سبز است. هیچ منبع دیگری برای ساخت این آیتم وجود ندارد؛ فقط یک کاکتوس در کوره کافی است تا کار را انجام دهد.

اگر به دنبال منبع خوبی از کاکتوس هستید، کافی است یک بیوم بیابانی پیدا کنید و چند قدم در آن قدم بزنید. بلوک‌های کاکتوس در سراسر بیوم‌های بیابانی بسیار فراوان هستند و می‌توانید با استفاده از هر ابزاری که در اختیار دارید، آن‌ها را به دست آورید. اما مراقب باشید، زیرا بلوک‌های کاکتوس خاردار هستند و اگر بیش از حد نزدیک شوید، به شخصیت شما آسیب می‌رسانند.

در همین رابطه بیشتر در گیم‌نیوز بخوانید: چگونه در ماینکرفت شیشه بسازیم؟

وقتی که مقدار مناسبی کاکتوس جمع‌آوری کردید، می‌توانید به سمت کوره بروید، مقداری زغال یا منبع دیگری برای ذوب کردن در جعبه پایین قرار دهید و سپس بلوک‌های کاکتوس را در جعبه بالا بیندازید. پس از چند ثانیه، مقداری رنگ سبز دریافت خواهید کرد که آماده استفاده در هر دستورالعملی است که در ماینکرفت نیاز دارید. در اینجا چند دستورالعمل که به رنگ سبز نیاز دارند آورده شده است:

  • Cyan Dye
  • Lime Dye
  • Green Bed
  • Green Concrete Powder
  • Green Stained Glass
  • Green Wool
  • Green Banner Pattern/Image

امیدوارم بتوانید از رنگ سبز در ماینکرفت به خوبی استفاده کنید. اگر برای ساخت پودر بتن به این رنگ نیاز دارید، به راهنمای قبلی ما در مورد نحوه ساخت بتن در ماینکرفت مراجعه کنید.




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

چگونه در ماینکرفت فانوس بسازیم؟

به اشتراک‌گذاری در بازی ماینکرافت، «فانوس» (چراغ راهنمای یا بیکن)‌ (Beacon) بلاکی است که به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد