چگونه در ماینکرفت تخت بسازیم؟

یکی از اولین آیتم‌هایی که باید پس از ورود به دنیای ماینکرفت بسازید، تخت است. تخت به شما اجازه می‌دهد نقطه شروع خود را در دنیا تنظیم کنید، هرگونه HP از دست رفته را بازیابی کنید و زمان را از شب به روز جلو ببرید. این آیتم بسیار ارزشمندی است و باید یکی از اهداف اولیه شما در دنیای بازی باشد. در ادامه، می‌توانید ببینید چگونه در ماینکرفت تخت بسازیم و به درستی از آن استفاده کنیم.

چگونه در ماینکرفت تخت بسازیم

برای ساختن یک تخت در بازی ماینکرفت، تنها به دو منبع نیاز دارید که هر دو را می‌توانید در اوایل بازی و بدون توجه به محل شروع خود به دست آورید. در زیر، دستور دقیق ساخت یک تخت در میز کار را مشاهده می‌کنید:

  • سه بلوک پشم را به صورت افقی در مرکز میز کار قرار دهید.

  • سه تخته چوب را به صورت افقی در پایین میز کار قرار دهید.

هر دوی این مواد به راحتی قابل دسترسی هستند. اما بیایید مرور کنیم که چگونه می‌توانید آن‌ها را به دست آورید. برای به دست آوردن تخته‌های چوبی، می‌توانید هر درختی را در بازی Minecraft قطع کنید و یک میز کار بسازید. سپس می‌توانید کنده‌های چوبی خود را در میز کار قرار دهید تا تخته‌های چوبی از همان نوع کنده‌هایی که قطع کرده‌اید، به دست آورید.

پشم کمی سخت‌تر به دست می‌آید. زیرا به توانایی شما در پیدا کردن گوسفندان بستگی دارد. گوسفندان وقتی کشته می‌شوند، پشم می‌اندازند که می‌توانید آن را بردارید. گوسفندان در سراسر Minecraft یافت می‌شوند، اما در زیست‌بوم‌های چمنی بیشتر دیده می‌شوند. مهم است که توجه داشته باشید که باید بلوک‌های پشم با رنگ یکسان به دست آورید. به این معنی که باید سه گوسفند با رنگ یکسان پیدا کنید و آن‌ها را بکشید. با این حال، برخی از گوسفندان ممکن است تا سه بلوک پشم در یک زمان بیندازند، بنابراین شاید خوش‌شانس باشید و پشم مورد نیاز خود را به سرعت به دست آورید.

در همین رابطه در گیم‌نیوز بخوانید: چگونه در ماینکرفت شیشه بسازیم؟

به هر حال، وقتی تخته‌ها و پشم را دارید، آن‌ها را با استفاده از دستورالعمل نشان داده شده در جدول ساخت قرار دهید. سپس می‌توانید تخت جدید خود را بردارید و هر جایی که می‌خواهید قرار دهید. اما بهتر است تخت خود را از همه طرف محافظت کنید. زیرا اگر محافظت نشده باشد، هیولاها می‌توانند هنگام خواب به شما حمله کنند. می‌توانید به سادگی یک دیوار از بلوک‌ها و یک سقف دور تخت خود قرار دهید تا در شب‌های اول بخوابید و در نهایت به یک پایگاه بزرگتر ارتقا دهید.

اگر می‌خواهید به تخت خود جلوه‌ای خاص ببخشید، می‌توانید تخت را بردارید و یک رنگ خاص تهیه کنید. با استفاده از تخت و رنگ، هر دو را در میز کار قرار دهید تا تخت شما به همان رنگی که استفاده کرده‌اید، رنگ شود. به عنوان مثال، می‌توانید از رنگ سبز استفاده کنید تا تختی به رنگ سبز جنگلی داشته باشید. این یک مرحله اضافی است. اما تا زمانی که تخت معمولی خود را دارید، می‌توانید از تمام مزایای آن در ماینکرفت بهره‌مند شوید.




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

چگونه در ماینکرفت فانوس بسازیم؟

به اشتراک‌گذاری در بازی ماینکرافت، «فانوس» (چراغ راهنمای یا بیکن)‌ (Beacon) بلاکی است که به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد