چگونه در ماینکرفت بتن سیمانی بسازیم؟

بتن می‌تواند یکی از بهترین راه‌ها برای زیباتر کردن پایگاه یا هر سازه دیگری در بازی ماینکرفت باشد. علاوه بر اینکه یک بلوک ساختمانی محکم است، می‌توانید آن را به هر رنگی که می‌خواهید درآورید و با زیبایی‌های مختلف ترکیب کنید. متأسفانه، فرآیند ساخت بتن کمی طولانی است و ممکن است زمان‌بر باشد، بنابراین در ادامه نحوه ساخت آن در ماینکرفت را مشاهده کنید. در ادامه با آموزش این‌که چگونه در ماینکرفت بتن سیمانی بسازیم با ما همراه باشید.

چگونه در ماینکرفت بتن بسازیم؟

اولین قدم برای ساخت بتن، تهیه پودر بتن است که بلوک اصلی برای ساخت منبع نهایی است. پودر بتن از منابع زیر در یک میز کار ساخته می‌شود:

  • 4 ماسه
  • 4 شن
  • رنگ (هر رنگی)

شن و ماسه به راحتی قابل دسترس هستند، زیرا در زیست‌بوم‌های اصلی ماینکرفت به وفور یافت می‌شوند. اما رنگ‌های مختلف داستان دیگری دارند. هر رنگ نیاز به ماده خاصی برای ساخت دارد. به عنوان مثال، می‌توانید از گل ذرت یا لاجورد برای ساخت رنگ آبی استفاده کنید. در حالی که رنگ سبز از ذوب کردن کاکتوس به دست می‌آید. هر رنگی که برای بتن خود انتخاب کنید، به یکی از این رنگ‌ها نیاز دارید تا هشت پودر بتن بسازید. دستور دقیق آن در زیر آمده است.

وقتی پودر بتن خود را آماده کردید، یک منبع آب پیدا کنید و پودر بتن را درون یا بالای آب قرار دهید. پودر بتن با تماس با منبع آب به یک بلوک جامد بتن تبدیل می‌شود که می‌توانید آن را با کلنگ استخراج کرده و به موجودی خود اضافه کنید.

در همین رابطه در گیم‌نیوز بخوانید: چگونه در ماینکرفت شیشه بسازیم؟

سخت‌ترین بخش فرآیند ساخت بتن، تهیه رنگ برای پودر بتن است. شما می‌توانید ده‌ها کیسه شن و ماسه ذخیره کنید، اما پیدا کردن مواد مناسب برای ساخت رنگ دلخواهتان می‌تواند واقعاً دردسرساز باشد. همچنین فرآیند خسته‌کننده قرار دادن پودر بتن در آب و سپس استخراج بتن با کلنگ نیز وجود دارد.

شما می‌توانید یک مزرعه بتن بسازید تا فرآیند را تسریع کنید، که نیاز به یک منبع آب مصنوعی در نزدیکی پایگاه شما دارد. یک استخر آب نسبتاً بزرگ بسازید و سپس یک لایه بلوک در اطراف آب قرار دهید. سپس می‌توانید پودر بتن را به سرعت داخل بلوک‌ها، درست بالای آب، قرار دهید و به طور کارآمد بتنی بسازید که همه نزدیک به هم هستند. البته، هنوز هم باید تمام بتن‌ها را استخراج کنید که این کار زمان‌بر است. مهم نیست که چگونه در Minecraft تنظیمات را انجام دهید.




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

چگونه در ماینکرفت فانوس بسازیم؟

به اشتراک‌گذاری در بازی ماینکرافت، «فانوس» (چراغ راهنمای یا بیکن)‌ (Beacon) بلاکی است که به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد