چگونه در ماینکرفت اسب پرورش دهیم؟

اسب‌ها یکی از بهترین سواری‌ها در بازی Minecraft هستند، به‌ویژه زمانی که زین داشته باشند. با این حال، همه اسب‌ها یکسان نیستند، بنابراین اگر به دنبال اسبی با سرعت، پرش یا سلامتی برتر هستید، ممکن است مجبور شوید تمام نقشه را برای یافتن اسب‌های مختلف جستجو کنید. یا می‌توانید اسب‌ها را پرورش دهید تا کره‌ای (اسب بچه) به‌دست آورید و فرآیند یافتن اسب ایده‌آل در ماینکرفت را تسریع کنید. در ادامه، می‌توانید دقیقاً ببینید که چگونه در ماینکرفت اسب پرورش دهیم.

چگونه در ماینکرفت اسب پرورش دهیم

قبل از اینکه بتوانید به فکر پرورش اسب بیفتید، باید دو اسب اهلی داشته باشید. به طور کلی، اسب‌ها بیشتر در زیست‌بوم‌های ساوانا یا دشت‌های ماینکرفت یافت می‌شوند، اما می‌توانید آن‌ها را در مکان‌های دیگر مانند روستاها نیز پیدا کنید. برای اهلی کردن یک اسب، تنها کاری که باید انجام دهید این است که بارها و بارها سعی کنید سوار آن شوید. می‌توانید این کار را با کلیک راست روی ماوس یا فشار دادن دکمه چپ روی کنترلر انجام دهید.

اولین تلاش‌های شما برای سوار شدن بر اسب احتمالاً منجر به پرت شدن شما خواهد شد. با این حال، به تلاش خود ادامه دهید و در نهایت اسب به شما عادت خواهد کرد و اهلی خواهد شد. زمانی که اسب اهلی شد، قلب‌هایی روی صفحه ظاهر می‌شوند. این فرآیند اهلی کردن را روی دو اسب جداگانه تکرار کنید و مطمئن شوید که این دو اسب نزدیک به هم هستند تا بتوانند تولید مثل کنند. ایده‌آل این است که در پایگاه خود یک حصار برای اسب‌ها بسازید که فضای کافی برای حرکت یک کره اسب کوچک نیز داشته باشد.

زمانی که دو اسب اهلی شده به یکدیگر نزدیک شدند، باید به آن‌ها سیب طلایی یا هویج طلایی بدهید. هر دوی این مواد غذایی را می‌توان در جعبه‌های موجود در بازی Minecraft پیدا کرد، اما همچنین می‌توانید آن‌ها را بسازید. برای ساختن سیب طلایی، یک سیب معمولی را با شمش‌های طلا در میز کار احاطه کنید، در حالی که برای ساختن هویج طلایی، یک هویج معمولی را با قطعات طلای کوچک احاطه کنید.

بیشتر در همین رابطه در گیم‌نیوز بخوانید: چگونه در ماینکرفت قطب‌نما بسازیم؟

با داشتن دو سیب طلایی یا هویج طلایی در موجودی خود، یکی را به هر اسب اهلی شده بدهید. اطمینان حاصل کنید که اسب‌ها نزدیک به هم هستند و هر دو غذای داده شده را می‌خورند. اگر همه چیز را به درستی انجام داده باشید، یک کره اسب کوچک در نزدیکی دو اسب در عرض چند ثانیه ظاهر می‌شود. این کره اسب حدود ۲۰ دقیقه در بازی والدین خود را دنبال می‌کند و سپس به یک اسب بالغ تبدیل می‌شود.

پرورش اسب‌ها در ماینکرفت بهترین راه برای ایجاد اسب‌هایی با رنگ‌ها و ویژگی‌های مختلف است. با این حال، شما می‌توانید سایر موجودات را نیز با اسب‌ها پرورش دهید. به عنوان مثال، می‌توانید یک اسب و یک الاغ را با هم پرورش دهید تا یک قاطر بسازید. این فرآیند همانند پرورش دو اسب است. هر نوزادی که پرورش می‌دهید، ویژگی‌هایش به ویژگی‌های والدینش بستگی دارد. بنابراین اگر می‌خواهید یک کره اسب یا قاطر تقریباً کامل پرورش دهید، باید مطمئن شوید که ویژگی‌های والدینش بالا است. متأسفانه، احتمال اینکه بتوانید یک کره اسب یا قاطر با ویژگی‌های کاملاً کامل پرورش دهید بسیار کم است، بنابراین نزدیک به کامل بودن باید کافی در نظر گرفته شود.




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

چگونه در ماینکرفت فانوس بسازیم؟

به اشتراک‌گذاری در بازی ماینکرافت، «فانوس» (چراغ راهنمای یا بیکن)‌ (Beacon) بلاکی است که به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد