چگونه تکسچر پک FullBright ماینکرفت را دانلود و نصب کنیم؟

تکسچر پک‌های ماینکرفت (Minecraft) در درجه اول به دو دسته aesthetic و utility تقسیم می‌شوند. FullBright یکی از شناخته شده‌ترین تکسچر پک‌های utility است که میزان روشنایی بازی را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد و دید بازیکنان را حتی در محیط‌های سیاه و سفید بسیار آسان‌تر می‌کند. از آنجایی که این تکسچر پک بسیار مفید است، دانستن نحوه نصب آن هم از طرفی بسیار ضروری است. جزئیات زیر همه چیزهایی است که بازیکنان باید در مورد نصب دستی تکسچر پک FullBright بدانند. توجه داشته باشید که Optifine برای عملکرد صحیح تکسچر پک مورد نیاز است و ابتدای کار باید نصب شود. در ادامه با مجله بازار همراه باشید تا بدانید ماجرا از چه قرار است.

۱) تکسچر پک FullBright را برای بازی ماینکرفت پیدا کنید

صفحه مربوط به تکسچر پک FullBright بازی ماینکرفت در CuseForge

با فرض این که Optifine قبلاً نصب شده باشد، اولین کاری که برای استفاده از تکسچر پک FullBright باید انجام دهید، این است که آن را پیدا کنید. این تکسچر پک در هر دو لانچر Modrinth و CurseForge ماینکرفت بسته به ترجیح بازیکن موجود است. به هر کدام از وب سایت‌های که به آن اشاره شد، بروید و FullBright را جستجو کنید.

۲) تکسچر پک را دانلود کنید

صفحه دانلود تکسچر پک از سایت CurseForge

پس از پیدا کردن تسکچر پک، به سادگی نسخه آن را برای هر کدام از بروزرسانی‌های متعدد ماینکرفت که روی آن بازی می‌کنید، دانلود کنید. نسخه‌هایی از ۱.۲۰ تا ۱.۶.۱ وجود دارد. در صورت استفاده از وب سایت CurseForge ارائه شده در بالا، دانلود فایل نیاز به جابجایی به صفحه Files دارد. از اینجا، لیست فایل‌هایی را که با نسخه بازی شما مطابقت دارد را شناسایی کنید. سپس، از دکمه سه نقطه برای نصب پک با استفاده از برنامه CurseForge یا دانلود فایل استفاده کنید. این آموزش روی نصب دستی تکسچر پک تمرکز دارد، بنابراین دکمه Download file را فشار دهید.

۱۰ چیزی که همه بازیکنان ماینکرافت حداقل یک‌بار تجربه کرده‌اند

۳) پک را نصب کنید

دکمه Open Pack Folder در بازی ماینکرفت

با دانلود پک مورد نظر، مرحله بعدی نصب آن است. برای انجام این کار، بازی را اجرا کنید. هنگامی که در منوی اصلی قرار گرفتید، به Options رفته و سپس دکمه Resource Packs را فشار دهید. با این کار لیست رسورس پک‌های نصب شده در پروفایل فعلی بازی باز می‌شود. دکمه Open Pack Folder را فشار دهید تا به طور خودکار پوشه‌ای که رسورس پک‌ها و تکسچرها در آن ذخیره می‌شوند، باز شود. در واقع نصب تکسچر پک‌های ماینکرفت ساده است. تنها کاری که باید انجام دهید، این است که تکسچر پک دانلود شده را کات کرده  و در این پوشه resource pack قرار دهید.

۴) پک را روی بازی ماینکرفت فعال کنید

تکسچر پک FullBright فعال شده روی بازی ماینکرفت

اکنون که تکسچر پک نصب شده است، به بازی بازگردید. برای فعال کردن تکسچر پک نصب شده، کلیک کنید تا تکسچر پک مورد نظر را از لیست پک‌های Available به پک‌های Selected منتقل شود. این کار تکسچر پک مورد نظر را فعال کرده و به بازی اجازه می‌دهد تا در واقع با آن رندر شود.

دنیایی عظیم را در ماینکرافت ببینید که ساخت آن ۹ سال طول کشیده!

۵) تکسچر پک FullBright را روی بازی تست کنید

&

.r1_iframe_embed {position: relative; overflow: hidden; width: 100%; height: auto; padding-top: 56.25%; } .r1_iframe_embed iframe { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; border: 0; }

;

اکنون که پک با موفقیت نصب و فعال شده است، آخرین کاری که باید انجام دهید این است که در دنیایی از بازی آن را تست کنید. تغییرات باید تقریباً بلافاصله به نظر برسند. بازی باید به‌طور فزاینده روشن‌تر از گذشته باشد. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


بهترین بازی‌های تاریخ پلی استیشن که می‌تونید روی موبایل بازی کنید




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

پس از تماشای فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر کدام بخش‌های مانگا را باید بخوانیم؟

پس از آن که فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر به پایان رسید، استودیو Ufotable اعلام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *