چگونه تالار معاملات ویلیجرها را در بازی ماینکرفت بسازیم؟

تالارهای تجاری (villager trading hall) ماینکرفت ساختمان‌های فوق العاده کاربردی هستند. شما می‌توانید چوب، خربزه، گوشت گندیده (rotten flesh) و ریسمان (string) را با امرالد مبادله کنید، سپس می‌توان آن‌ها را با ابزارهای الماس انچنت شده، فلش‌های نوک‌دار، name tag ها و کتاب‌های انچنت شده در این مکان یاد شده مبادله کرد. توانایی تبدیل منابع فراوان به این آیتم‌های قدرتمند به آن معنی است که این مکان‌ها برای بقای طولانی مدت تقریبا ضروری هستند. جزئیات زیر نکاتی برای ساخت یک تالار تجارت ویلیجرهای ماینکرفت است که می‌تواند دسترسی شما به بهترین آیتم‌های معاملاتی بازی را با کمترین قیمت ارائه کند. با مجله بازار همراه باشید.

نحوه ساخت تالار تجاری ویلیجرها در بازی ماینکرفت

در ادامه به مراحل ساخت مکان یاد شده اشاره خواهیم کرد که عبارتند از:

۱) گودال زامبی‌ها را حفر کنید

گودال زامبی‌های tuff و diorite در بازی ماینکرفت

اگرچه ممکن است عجیب به نظر برسد، اما اولین کاری که باید هنگام ساخت یک سالن تجاری روستایی در بازی ماینکرفت انجام دهید، حفر یک گودال برای یک زامبی است. معاملاتی که روستاییان به شما ارائه می‌دهند، پس از درمان زامبی بسیار سخاوتمندانه‌تر خواهند بود. این بدان معنا است که داشتن روشی برای زامبی‌سازی مجدد ویلیجرها برای دستیابی به بهترین قیمت‌های تجاری ممکن ضروری است. این گودال به اندازه طول تالار معاملات خواهد بود، بنابراین اگر می‌خواهید فضای بیشتری برای ویلیجرهای ماینکرفت داشته باشید، آن را طویل‌تر بسازید. هر pod معاملاتی سه بلوک است، بنابراین هنگام تعیین میزان بزرگی یک گودال زامبی که می‌خواهید ایجاد کنید، این را هم در نظر داشته باشید.

۲) رد استون را وارد ماجرا کنید

محل قرار دادن رد استون برای تغذیه مناسب پیستون‌ها در بازی ماینکرفت

هنگامی که گودال زامبی‌ها را ساختید، وقت آن است که به سراغ رد استون‌های ساده‌ای بروید که در این تالار نمایش داده شده است. یک بلوک solid را در سمت چپ‌ترین بلوک در گودال قرار دهید، طوری که با رد استون داست در بالای آن و یک پیستون رو به بالا در کنار آن قرار گرفته باشد. سپس، یک بلوک را مستقیماً بالای رد استون داست قرار داده و یک اهرم روی آن قرار دهید. یک بلوک را رد کرده و این روند را برای هر تعداد پاد معاملاتی که می‌خواهید، تکرار کنید.

۳) پادها را بسازید

نمای بیرونی تالارهای معاملاتی

اهرم‌ها را بچرخانید تا پیستون‌ها کشیده شوند. این به شما نشان می‌دهد که ویلیجرها در سالن تجارت روستایی ماینکرفت کجا خواهند ایستاد. دیوارهای اطراف این پیستون‌ها را اضافه کنید، اما مطمئن شوید که از یک دال در کنار دیوار روی گودال زامبی استفاده کنید. این شکاف نیم‌بلوک اضافی به زامبی‌های آینده فرصت آسان‌تری برای ضربه زدن به ویلیجرها می‌دهد و زامبی‌سازی مجدد را ممکن می‌سازد.

آموزش نحوه بدست آوردن smooth stone در ماینکرفت ۱.۲۱

طراحی این دیوارها کاملاً به سلیقه شما بستگی دارد. سالن معاملاتی نمونه از برخی از بلوک‌های تاف جدید اضافه شده در ماینکرفت ۱.۲۱ استفاده کرده است. هنگام اتمام پادهای معاملاتی، مطمئن شوید که گودال زامبی‌ها را کاملاً بپوشانید تا از سوختن این ماب‌ها در زیر نور خورشید جلوگیری کنید. مطمئن شوید که یک trapdoor یا بلوک متحرک دیگر را به سطح بالایی جلوی هر پاد معاملاتی اضافه کنید. این به شما این امکان را می‌دهد که در حین شکستن ایستگاه‌های کاری برای بازنشانی معاملات، بتوانید مانع از فرار ویلیجرها شوید.

۴) ویلیجرها و زامبی ها را اضافه کنید

ویلیجرها در پادهای تجاری خود در بازی ماینکرفت

آخرین مرحله قبل از اتمام کار ساخت سالن معاملاتی ویلیجرهای ماینکرفت ، اضافه کردن ویلیجرها و زامبی‌ها است. ساده‌ترین راه برای انجام این کار استفاده از قایق برای نزدیک کردن روستاییان به پادها است. سپس بلوک‌ها را پایین بیاورید تا تنها جایی که می‌توانند حرکت کنند، روی پیستون‌های ماینکرفت باشد. قایق‌ها را بشکنید و منتظر بمانید. هر زمان که دیدید یک ویلیجر به محل تعیین شده حرکت می‌کند، درها را ببندید یا بلوک‌های متحرک مرحله قبل را حرکت دهید، و در نهایت، همه آن‌ها در پاد خود قرار می‌گیرند.

۵) ساختمان را تزئین کنید

نمونه‌ای از نمای بیرونی برای تالار معاملات ویلیجرها در بازی ماینکرفت

در این مرحله این فرض را می‌گیریم که سالن معاملات ویلیجرهای شما از نظر فنی کاملا خوب پیش رفته است و انجام این مرحله اختیاری است. تزئین این ساختمان راهی عالی برای کمک به ترکیب آن با محیط و سازه‌های اطراف است. همانند دیوارهای تالار معاملات، طراحی نمای بیرونی کاملاً به ترجیح شما بستگی دارد، اما طراحی فروشگاه ماینکرفت ممکن است برای ارجاع به معاملات موجود در داخل مناسب باشد. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

هر آن چه که باید از ماد MineColonies ماینکرفت بدانید

منبع: sportskeeda



منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

معرفی DLC باب اسفنجی برای نسخه بدراک ماینکرفت

ماینکرفت و موجانگ تا به حال با فرانچایزها و برندهای متعددی همکاری کرده اند و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *