چگونه بعد مدت‌ها ترک بازی دوباره بتوانیم در ماینکرفت 1.21 شروع خوبی داشته باشیم؟

یکی از بهترین چیزهایی که درباره ماینکرفت (Minecraft) وجود دارد، این است که به طور مداوم بروز می‌شود، به ویژگی‌های آن اضافه شده و باعث بهبودش می‌شود. با این حال، این مورد نیز می‌تواند مانند یک شمشیر دو لبه باشد، زیرا به این معنی است که باعث می‌شود رسیدن به همه چیز و یادگیری آن تقریبا غیرممکن باشد. به عنوان مثال، اگر به تازگی به سراغ نسخه ۱.۲۱ می‌روید، باید در مورد اتاق‌های آزمایش، رویدادهای شوم (ominous events)، بد اومن و موارد دیگر اطلاعات کسب کنید. حال در این مقاله به هر آنچه که باید در مورد شروع کار با نسخه ۱.۲۱ بدانید، را می توانید به تفصیل در زیر بیابید. با مجله بازار همراه باشید.

۱) ویکی  بازی را مطالعه کنید

ویکی ماینکرفت یکی از بهترین منابع اطلاعاتی در مورد بازی است.

در حالی که این کار خیلی پر زرق و برق نیست، اما بهترین کار هنگام بازگشت به بازی خواندن صفحه ویکی و دانستن ویژگی مربوط به بروز رسانی است. این کار به شما یک نمای کلی و معرفی عالی از تمام ویژگی‌ها، تغییرات و محتواهای افزوده‌ شده به بازی را می‌دهد. البته که این کار در مورد همه چیز توضیح نمی‌دهد و کمی رمز و راز را در مورد بروز رسانی باقی می‌گذارد، اما به شما امکان می‌دهد همه چیزهایی که به بازی اضافه شده را ببینید.

۲) تالار تجارت روستائیان (villager trading hall) را زود راه اندازی کنید

تجارت روستایی در آپدیت Tricky Trials ماینکرفت عنصری ضروری‌ و مهم است.

اولین کاری که در دنیای بقای جدید ماینکرفت ۱.۲۱ باید انجام دهید، راه‌اندازی یک سالن تجاری روستایی است. از آنجایی که اتاق‌های آزمایش منحصراً در زیر زمین یافت می‌شوند، پس پیدا کردن آن‌ها دشوار خواهد بود. برای حل کردن این مشکل، استودیوی موجانگ یک ویژگی به عنوان کارتوگرافر ترید (cartographer trade) برای نقشه کاوشگر اتاق آزمایش اضافه کرده است. این ویژگی به شما امکان می‌دهد تا دقیقاً ببینید نزدیکترین اتاق آزمایش در اطرافتان کجا است.

۳) بطری‌های شوم را جمع آوری کنید

بطری‌های شوم برای بدست آوردن بهترین ایتم‌ها در ماینکرفت ۱.۲۱ مورد نیاز است.

پس از گرفتن نقشه اتاق آزمایشی، باید بطری‌های شوم (ominous bottles) پیدا کنید. این یکی دیگر از آیتم‌های جدید آپدیت ۱.۲۱ است که جایگزین نحوه اعمال بد اومن شده است. به جای اینکه وقتی یک raid captain کشته می‌شود، به‌طور خودکار به شما داده می‌شود، آن‌ها بطری‌های شوم را دراپ می‌کنن، که می‌توان این بطری‌ها را برای دریافت افکت مصرف کرد. بد اومن باعث می‌شود که مکان جدید اتاق‌های آزمایش به حالت شوم تغییر پیدا کند. این اتفاق برای بدست آوردن بهترین ویژگی‌های بروزرسانی، مانند سلاح گرز و بهترین انچنتمنت ماینکرفت لازم است.

۴) یکی از اتاق‌های آزمایش (تریال چمبرز) را پیدا کنید

نمایی از داخل مکان جدید اتاق‌های آزمایش (تریال چمبرز) در ماینکرفت ۱.۲۱

اکنون که هم ابزار پیدا کردن یک اتاق آزمایشی و هم بطری‌های شوم مورد نیاز برای فعال کردن یک رویداد شوم را بدست آورده‌اید، زمان آن رسیده که مکان جدید اتاق‌های آزمایش را پیدا کنید. تقریباً تمام ویژگی‌های جدید ۱.۲۱ به نوعی به اتاق‌های آزمایش مربوط می‌شود. هر دو ماب جدید، نوع باتلاقی اسکلتون و برییز را نیز می‌توان در اتاق‌های آزمایش یا همان تریال چمبرز یافت. تمام بلوک‌های مسی یا همان کوپر و تاف جدید دیوارهای سازه را تشکیل می‌دهند و تنها مکانی است که می‌توان در آن به آیتم ویند چارج دست پیدا کرد.

معرفی ۱۰ تا از بهترین سرور‌های ماینکرفت ۱.۲۱

نقشه را دنبال کنید تا نماد پلیر درست روی آن قرار گیرد و سپس یک پله رو به پایین حفر کنید. پس از یافتن تریال چمبرز، یکی از بطری‌های شومی را که قبلا جمع آوری کرده‌اید را برداشته و استفاده کنید. این کار یک رویداد شوم را آغاز می‌کند و به شما فرصتی می‌دهد تا کلیدهای آزمایشی شوم (ominous trial keys) را پیدا کنید. از این کلیدها می‌توان برای باز کردن بلوک‌های ominous vault استفاده کرد. این‌ بلوک‌ها حاوی تعداد زیادی آیتم‌های مختلف جدید هستند، از جمله بلوک هسته سنگین (heavy core) مورد نیاز برای ساخت سلاح گرز و انچنتمنت wind burst!

۵) بلوک کرفتر را بسازید و استفاده کنید

بلوک جدید کرفتر در بازی ماینکرفت

یکی از تنها ویژگی‌های آپدیت Tricky Trials که مستقیماً به اتاق‌های آزمایش مربوط نمی‌شود، بلوک انقلابی جدید کرفتر است. این بلوک‌ها یک جزء جدید از رداستون هستند که می‌توانند مواد خام را به عنوان ورودی دریافت کرده و به‌طور خودکار آن‌ها را در قالب آیتم‌های پیچیده‌تری به عنوان خروجی تحویل شما بدهند. پتانسیل ترکیب خروجی‌های مختلف فارم خودکار به گونه‌ای است که می‌توان از آن موارد مفیدی مانند بلوک‌های کلپ خشک شده، موشک‌های آتش بازی یا هوپرها را بدست آورد. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظر خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

معرفی ۷ تا از بهترین فارم XP در بازی ماینکرفت ۱.۲۱

منبع: sportskeeda



منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

ماینکرفت | بازیکنی مدل ماب زنبور را بازسازی کرده است

اتفاقات عجیب و غریب در دنیای بازی ماینکرفت (Minecraft) خود به خود رخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد