چگونه بروزرسانی ۱.۲۱ ماینکرفت مبارزات بازی را چالش‌برانگیزتر می‌کند؟

ماینکرفت (Minecraft) 1.21 که به عنوان بروزرسانی Tricky Trials نیز شناخته می‌شود، محتوای جدید زیادی را از طریق مکان جدید، ماب، سلاح‌ها، بلوک‌ها و موارد دیگر معرفی می‌کند. با این حال، این بروزرسانی محتوای اصلی‌اش به وضوح حول محور مبارزات بوده و همین آن را چالش‌برانگیزتر می‌کند، به‌ویژه برای بازیکنانی که در طول سال‌ها به آن عادت کرده‌اند. بروزرسانی Tricky Trials ممکن است بروزرسانی بیشتر بخش مبارزات بازی نباشد که بسیاری از بازیکنان همچنان درخواست می‌کنند، اما موارد جالبی را در چالش‌هایش ارائه می‌کند و در این آپدیت شاهد معرفی سلاحی قدرتمند یعنی گرز هستیم. ماینکرفت ۱.۲۱ به اصطلاح چرخ را دوباره اختراع نمی‌کند، اما برای بازیکنان روشن می‌کند که وقتی نوبت به محتوای جدیدش می‌رسد، اوضاع عوض خواهد شد. در ادامه با مجله بازار همراه باشید.

چرا مبارزات در ماینکرفت ۱.۲۱ سخت‌تر اما منصفانه است

سلاح گرز در ماینکرفت ۱.۲۱ قدرتمند است، اما به مانورهای خطرناک و زمان بندی دقیق و دقت بالا نیاز دارد.

دو مورد از محتواهای افزوده‌ شده جدید ماینکرفت ۱.۲۱، مبارزات را پیچیده‌تر می‌کنند و مطابق با نام Tricky Trials هستند، اما همچنان روند مبارزات به گونه‌ای است که کار را خیلی سخت یا طاقت‌فرسا نمی‌کند. به طور خاص، معرفی گرز و مکان جدید اتاق‌های آزمایشی پیچیدگی‌هایی را برای مبارزه به همراه می‌آورد که ممکن است بازیکنان قبل از شروع بازی Tricky Trials با آن‌ها آشنا نبودند. در مورد گرز، باید گفت که این سلاح سرد جدید آسیب نسبتا استانداردی روی زمین وارد می‌کند، اما به لطف میزان دمیجش، پتانسیل نابودی اهداف را با یک ضربه دارد.

با این حال، این حرکت تنها زمانی فعال می‌شود که بازیکنان هنگام سقوط آزاد حمله کنند و هر چه بیشتر بازیکن از ارتفاع بالاتری سقوط کند، آسیب بالایی هم وارد خواهد کرد. در حالی که این کار می‌تواند منجر به وارد کردن سطح بالای آسیب شود، اما بازیکنان همچنین خطر از دست دادن موقعیت حمله و آسیب دیدن ناشی از سقوط را باید در نظر بگیرند. این کار بازیکنان را تشویق می‌کند تا با گرز خود تمرین کنند و جادوهای (انچنمنت) مناسب را روی سلاح به کار ببرند و همین استفاده از آن را چالش‌برانگیزتر از تکان دادن شمشیر یا تبر در صورتی که می‌خواهند از پتانسیل کامل خود استفاده کنند، می‌کند.

همچنین موقعیت‌هایی وجود دارد که بازیکنان می‌توانند درک کنند که گرز اگرچه قوی است، اما همیشه بهترین سلاح برای یک موقعیت نیست. سپس اتاق‌های آزمایشی وجود دارد که در طرح‌بندی‌های مختلف تولید می‌شوند، بنابراین بازیکنان ماینکرفت هر بار تجربه متفاوتی خواهند داشت. علاوه بر این، اسپاونرهای آزمایشی در داخل این سازه‌ها قادر به اسپاون ماب‌های دشمن مختلف از جمله ماب برییز جدید هستند. چابکی و توانایی ماب برییز در تغییر حالت بلوک‌های خاص با پرتابه ویند چارج آن، باعث می‌شود تا در استفاده از سلاح گرز تجدید نظر شود.

بر خلاف اکثر ماب‌های دشمن دیگر، ماب برییز آسیب مستقیم بسیار کمی وارد می‌کند و در عوض با پرتاب اهداف به هوا، باعث چالش می‌شود. این می‌تواند منجر به آسیب دیدگی بازیکنان به میزان قابل توجهی ناشی از سقوط شود، به خصوص اگر بازیکنان خود را در یکی از راهروهای مرتفع یا اتاق‌هایی که در بسیاری از اتاق‌های آزمایشی پراکنده شده‌اند، بیابند. ماینکرفت ۱.۲۱ همچنین افکت Bad Omen را بازسازی کرده و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا ominous trial ها را در اتاق‌های آزمایشی راه‌اندازی کرده و خطرات ناشی از ماب‌های دشمن اسپاون شده توسط اسپاونرهای آزمایشی شوم تازه تبدیل شده را افزایش دهند. در حالی که این امر می‌تواند منجر به بدست آوردن لوت بهتر از ominous vault ها شود، پس بازیکنان باید از ماب‌های قدرتمندتری که با آن‌ها روبرو می‌شوند، آگاه بوده و بر این اساس آماده شوند.

۱۰ چیزی که همه بازیکنان ماینکرافت حداقل یک‌بار تجربه کرده‌اند

مکانیک منحصربه‌فرد ominous trial به بازیکنان این قدرت را می‌دهد که برای دریافت پاداش‌های بهتر، مبارزه را دشوارتر کنند، مکانیکی که بازیکنان در دیگر مکان‌های ماینکرفت پیدا نمی‌کنند. بین این مکان و تخصص مورد نیاز برای استفاده از سلاح جدید گرز، مبارزات مطمئناً از طرق مختلف سخت‌تر شده است، حتی اگر با توجه به مکانیک‌های اصلی گیم‌پلی در جاهای دیگر بدون تغییر باقی بماند. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


امسال منتظر چه بازی‌هایی هستیم؟ میزگیم با امید لنون و شایان




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

پس از تماشای فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر کدام بخش‌های مانگا را باید بخوانیم؟

پس از آن که فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر به پایان رسید، استودیو Ufotable اعلام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *