چگونه با استفاده از نقاشی در بازی ماینکرفت در مخفی بسازیم؟

یکی از جنبه‌های بسیار مهم بخش مولتی پلیر ماینکرفت ، دانستن نحوه ذخیره امن آیتم‌های کمیاب و ارزشمند سایر بازیکنان است. یکی از قدیمی‌ترین و ساده‌ترین روش‌ها برای انجام این کار، افزودن درب نقاشی مخفی به بازی اصلی است. این گذرگاه‌های مخفی از این واقعیت استفاده می‌کنند که بازیکنان می‌توانند از نقاشی‌ها عبور کنند اما نمی‌توانند از طریق آن‌ها ببینند. این اساساً به آن معنی است که اگر کسی نداند در آنجا چیزی وجود دارد، پیدا کردن آن غیرممکن است. روند ساخت یکی از این درهای مخفی کلاسیک را می‌توانید در ادامه دیده و یاد بگیرید.

۱) یک نقاشی بسازید

دستور ساخت نقاشی در بازی ماینکرفت

برای ساخت یک درب نقاشی مخفی، اولین قدم شما ساختن نقاشی است که در نهایت با آن بشود در را پنهان کرد. خوشبختانه، ساختن نقاشی‌ها نیازی به چیز زیادی ندارد و برای بازیکنان فقط هشت چوب (stick) و یک تکه پشم (wool) هزینه دارد. این بدان معنی است که حتی یک فارم ساده برای پرورش پشم، نقاشی‌های فراوانی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد.

۲) چند علامت بسازید

دستور ساخت تابلوها در بازی ماینکرفت

کار بعدی که باید انجام دهید، این است که برخی از علائم را بسازید. این آیتم نیز خوشبختانه بسیار ارزان هستند. شما فقط به یک چوب (stick) و شش تخته چوبی مشابه نیاز دارید. شایان ذکر است که این علائم فقط از جلو پنهان هستند، بنابراین سعی کنید نوع چوبی را انتخاب کنید که با بقیه سبک ظاهری پایگاه شما مطابقت داشته باشد. برای یک درب دوتایی مخفی، باید این هزینه مواد را دو برابر کنید، زیرا تابلوهای Minecraft به صورت سه تایی ساخته می‌شوند. این همچنین شما را با دو علامت باقی می گذارد که برای ساخت درب مخفی دوم عالی است.

چگونه پک‌های dynamic world را برای نسخه بدراک ماینکرفت دریافت کنیم؟

۳) راه درب مخفی را ایجاد کنید

گذاشتن علامت برای یک درب دوتایی مخفی

بعد این کار، شما باید خود راه درب مخفی را بسازید. با سوراخ کردن دیواری که می‌خواهید درب مخفی را به آن اضافه کنید، شروع کنید. سپس علائم را در این شکاف در دیوار قرار دهید. این به نقاشی‌ها یک بلوک برای پوشاندن می‌دهد، اما همچنان به شما اجازه می‌دهد تا از آن عبور کنید.

۴) نقاشی را پایین قرار دهید

یک درب نقاشی مخفی از پشت در بازی ماینکرفت

آخرین مرحله برای ساخت این درب مخفی، قرار دادن نقاشی است. نقاط مختلف قرارگیری باعث ایجاد نقاشی‌هایی با اندازه‌های مختلف می‌شود. علاوه بر این، دیوارهای با اندازه‌های مختلف باعث می‌شوند که نقاشی‌هایی با اندازه‌های مختلف قرار داده شوند، بنابراین حتماً تست کنید تا ببینید کدام سبک را بیشتر دوست دارید. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

&

;

آیا موسیقی متن بازی ماینکرفت دارای کپی رایت است؟

منبع: sportskeeda



منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

هر آن چه که باید از ماد MineColonies ماینکرفت بدانید

برخی از طرفداران ماینکرفت (Minecraft) پایگاه‌های بزرگی را در دنیای خود ایجاد می‌کنند، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *