چه کسانی در ایردراپ LayerZero واجد شرایط شدند؟

پلتفرم لیر زیرو (LayerZero) توزیع ایردراپ توکن خود با نماد «ZRO» را آغاز کرده است.

خلاصه خبر

  • توزیع ایردراپ لیر زیرو از فردا شروع می‌شود.
  • ۲۳.۸ درصد از کل عرضه ۱ میلیارد واحدی توکن «ZRO» مستقیماً به جامعه و مشارکت‌کنندگان آن خواهد رسید.

به گزارش دبلاک، بنیاد لیر زیرو لینک مربوط به افراد واجد شرایط‌شده‌ در ایردراپ خود را چند ساعت قبل منتشر کرد. طبق گفته‌های برایان پلگرینو (Bryan Pellegrino)، مدیرعامل لیر زیرو لبز (LayerZero Labs)، کاربران این پلتفرم می‌توانند واجد شرایط بودن خود و خلاصه‌ای از فعالیت‌هایشان (مانند تاریخ شروع و تعداد کل تراکنش‌ها) را بررسی کنند. پلگرینو اعلام کرد که در مجموع ۱.۲۸ میلیون کیف پول برای دریافت ایردراپ لیر زیرو واجد شرایط شده‌اند.

لیر زیرو هفته قبل هم اعلام کرده بود که توزیع توکن‌های خود را از ۲۰ ژوئن (۳۱ خرداد) آغاز می‌کند. پلگرینو جزییات این ایردراپ را در روزهای گذشته فاش کرد و توضیح داد که ۲۳.۸ درصد از کل عرضه ۱ میلیارد واحدی توکن «ZRO» مستقیماً به جامعه و مشارکت‌کنندگان آن خواهد رسید. او خاطرنشان کرد:

تنها در روز اول، ۸.۵ درصد از عرضه توکن لیر زیرو بین اعضای جامعه آن توزیع خواهد شد. اکثریت باقی‌مانده در طول ۳۶ ماه آینده توزیع می‌شود.

پلتفرم مذکور در هفته‌های قبل تمام تلاش خود را کرد تا مشارکت حساب‌های جعلی به ایردراپ توکنش را به حداقل برساند. این پلتفرم برای مثال به کاربران گفت که اگر خودشان گزارش جعلی بودن حسابشان را منتشر کنند، ۱۵ درصد از توکن‌های تخصیص‌یافته به آن‌ها را پرداخت خواهد کرد؛ اما اگر چنین کاری نکنند، هیچ توکنی دریافت نمی‌کنند.

پوشش خبرهای مربوط به ایردراپ‌های ارز دیجیتال صرفا جهت آگاه‌سازی مخاطب است و نوبیتکس هیچ توصیه‌ای برای شرکت یا عدم شرکت در این ایردراپ‌ها ندارد. توجه داشته باشید که شرکت در ایردراپ‌های ارز دیجیتال معمولا مستلزم انجام تراکنش و پراخت کارمزد است. بنابراین کاربر باید قبل از شرکت در هرگونه ایردراپی، تمام جوانب و کارمزدهای آن را بررسی کند.

نوشته چه کسانی در ایردراپ LayerZero واجد شرایط شدند؟ اولین بار در مجله نوبیتکس. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

کارت های کمبو امروز 11 تیر همستر

شما در ایردراپ همستر کمبات، شانس این را دارید که هر روز معمای ۳ کارت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *