چه مقدار از گوشی‌های سری Galaxy S24 سامسونگ را مواد بازیافتی تشکیل داده است؟

به تازگی گزارش جالبی درباره گوشی‌های سری گلکسی S24 منتشر شده است. به نظر می‌آید که سامسونگ در ساخت این گوشی‌ها از مواد بازیافتی مختلف مانند آلومینیوم، شیشه و انواع پلاستیک های بازیافتی استفاده کرده است. اگر می‌خواهید بدانید که چه مقدار از این گوشی‌ها را مواد بازیافتی تشکیل داده است، ادامه این مطلب را بخوانید.

سامسونگ گزارشی از دستاوردهای محیط زیستی خود منتشر کرده که حاوی جزئیات جالبی درباره استفاده این شرکت از مواد بازیافتی در محصولات خود است. در همین رابطه آماری از گوشی‌های سری گلکسی S24 منتشر شده که نشان می‌دهد در این گوشی‌ها مواد بازیافتی قابل توجهی استفاده شده است.

در این گزارش آمده که سامسونگ در حال افزایش استفاده از مواد بازیافتی از جمله آلومینیوم، شیشه و انواع پلاستیک های بازیافتی در محصولات خود است. در واقع سری Galaxy S24 اولین گوشی‌های سامسونگ است که از کبالت بازیافتی و عناصر خاکی کمیاب درون آن استفاده شده است.

علاوه بر این کلیدهای پاور و افزایش و کاهش صدا از مواد بازیافتی باقی مانده از تولید کفش ساخته شده‌اند. پنل شیشه‌ای جلو و پشت سری گلکسی اس 24 به طور متوسط ​​حاوی 25 درصد موادر بازیافتی است.

ماژول‌های اسپیکر بالا و پایین این گوشی‌ها نیز حداقل 40 درصد فولاد بازیافتی دارند. گوشی Galaxy S24 Ultra شامل 28 درصد آلومینیوم بازیافتی در اجزای مختلف خودش بوده و مدل‌های S24 و S24+ حداقل 30 درصد آلومینیوم بازیافتی دارند.

بر اساس گزارش phonearena باتری‌های گلکسی اس 24 اولترا و گلکسی اس 24 پلاس به ترتیب حاوی حداقل 50 و 10 درصد کبالت بازیافتی هستند و تمام آهن‌رباهای موجود در ماژول‌های اسپیکر نیز با 100 درصد نئودیمیم بازیافتی ساخته شده‌اند.

در انتها باید گفت که سامسونگ متعهد شده است که پلاستیک های یکبار مصرف را از بسته بندی محصولات خود حذف کند و جعبه های تمام مدل های گلکسی اس 24 از 100 درصد مواد کاغذ بازیافتی ساخته شده است.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

مصر و اروپا قرارداد 72.6 میلیارد دلاری امضا کردند

به گزارش تجارت‌نیوز، خبرگزاری آناتولی نوشت: «این کنفرانس در روزهای شنبه و یکشنبه با حضور عبدالفتاح السیسی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *