چطور ویلای مناسب دورهمی در کردان پیدا کنیم؟ – تابناک

وقتی حرف از دورهمی می شود، شاید اکثر ما اولین جایی که به ذهنمان می رسد، کردان باشد. کردان سرسبز در فاصله‌ کم‌تر از ۷۰ کیلومتری اطراف تهران واقع شده است و می توان گفت به عنوان یکی از بهترین مناطق برای سفر کوتاه مدت و برگزاری مهمانی‌های خانوادگی و انواع جشن‌های دوستانه است. موضوعی که همیشه هنگام سفر اهمیت دارد، اجاره ویلا یا سوئیت است. برای انتخاب مطلوب یک ویلا کردان باید اول ببینید چه چیز برایتان اولویت است. تمیزی ویلا، مبلمان سالم، استخر سرپوشیده و سرباز یک‌جا و… حتما تا حالا تجربه داشته اید که وارد ویلا شوید و با مبلمان و وسایلی داغون و به هم ریخته مواجه شوید و با آن چیزی که انتظار داشته اید، از زمین تا آسمان فرق داشته. من به شما پیشنهاد می کنم برای اینکه تجربه خوبی از سفرتان داشته باشید، حتما دقت کنید که از سایت های معتبر اجاره ویلا کردان مثل سایت شب اقدام به رزرو ویلا کنید. زیرا که با استفاده از این سایت می توانید انتخاب های بیشتری با قیمت به صرفه تری داشته باشید و تجربه لذت بخشی از سفرتان ببرید. اگر آماده هستید، بیایید تا کمی با ویژگی های ویلاهای کردان آشنا شویم تا شما هم انتخاب درست تری داشته باشید.  

امکانات و ویژگی های ویلاهای کردان

ویلا سازی در کردان تقریبا از ۴۰ سال قبل آغاز شده است و درواقع می‌توان گفت از ابتدا بسیاری از ویلاهای ساخته شده در این روستا از امکانات رفاهی بسیار بالایی برخوردار بوده‌اند و به اصطلاح جزء ویلاهای لاکچری زمان خود شناخته می‌شدند.

این ویلاها با امکانات گسترده و ویژگی‌های بسیار متنوع و هیجان انگیز خود، برای عموم افراد می تواند جذاب باشند. امکانات تفریحی، ورزشی، اقتصادی و ماجراجویانه که در ادامه به برخی از ویژگی‌ها و امکانات ویلاهای لاکچری در کردان اشاره می‌کنیم.

معماری خاص ویلاهای کردان

همیشه اولین چیزی که زمان ورود به هر یک از ویلاهای لاکچری کردان  با آن روبرو می شوید، معماری منحصر به فرد هر یک از آنهاست. معماری این مدل ویلاها به خاطر واقع شدن در محیطی طبیعی، بکر و دارای چشم اندازهای زیبا است و  از شهرت زیادی در میان مکان‌های تفریحی لوکس برخوردار هستندد.

ویلاهای کردان از لحاظ معماری به‌طور کلی به دو دسته تقسیم می‌شود.

  • ویلاهایی با معماری سنتی و اصیل ایرانی: این  نوع ویلاها  با استفاده از چوب و سنگ ساخته شده اند و دارای اتاق‌های دلباز و فضاهای پذیرایی بزرگی هستند که اگر برای برگزاری جشن به کردان می روید می تواند گزینه بسیار خوبی برایتان باشد. در این نوع معماری، استفاده از عناصر هنری مثل خطوط هندسی، طرح‌ گل‌ها و حیوانات بر روی دیوارها و سقف‌ها مشاهده می‌شود که به همراه نورپردازی مناسب، برای ایجاد حس آرامش و صلابت طبیعت و معماری سنتی یک شاخصه اصلی به شمار می‌رود.
  • معماری مدرن و مینیمال: شکل دوم معماری ویلاهای لاکچری و لوکس در کردان، معماری مدرن و مینیمال است. در این نوع معماری تا حد امکان از طراحی خطوط ساده و منحنی استفاده می‌شود که به همراه رنگ‌بندی صحیح و مناسب، حس مدرن و به‌روز فضا را دوچندان می‌کند. استفاده از پنجره‌های بزرگ همراه با نورگیر‌های مناسب، فضایی روشن و پویا برای این ویلاها ایجاد کرده و طراحی مبلمان داخلی  در هماهنگی کامل با فضا صورت گرفته است.

امکانات رفاهی بهترین ویلاهای کردان

  • استخر: لازم به توضیح نیست که ویلا استخردار تا چه اندازه می‌تواند رضایت هر فرد را در سفر به ویلاهای کردان به خود جلب کند. مخصوصا الآن که در فصل تابستان به سر می بریم و یکی از مهم ترین ویژگی های یک ویلای لوکس به حساب می آید. تقریباً هر جمع دوستی یا خانوادگی از آب تنی دسته جمعی استقبال خواهد کرد. با توجه به تنوع بالای ویلاهای استخردار در کردان و قیمت بالای این ویلاها، بهتر است از یک منبع معتبر و با قیمتی مناسب تر اقدام به اجاره ویلا استخردار کنید.
  • سونا و جکوزی: برای استراحت و آرامش بخشیدن به بدن چه تفریحی بهتر از سونا و جکوزی! بعد از یک روز پر مشغله سونا و جکوزی در فضای باز واقعا می چسبد.
  • مناظر طبیعی: منظره زیبا از دیگر ویژگی‌هایی است که اغلب ویلاهای لاکچری  کردان دارند. این تراس‌ها به شما اجازه می‌دهند تا با چشم دوختن به چشم‌اندازهای طبیعی ، لحظاتی شاد و آرامی را سپری کنید. منظره‌هایی فوق العاده دیدنی مثل کوهستان‌های سبلان، جنگل‌ها و مناطق سبز و گسترده‌ای که در اطراف ویلاها قرار دارد، تجربه متفاوتی را برای گردشگران به ارمغان می‌آورد. در بیشتر موارد، امکاناتی مثل میز و صندلی‌ برای نشستن و سرو شام و صبحانه با این مناظر زیبا وجود دارد. هیچ‌چیز لذت بخش تر از میل کردن صبحانه در هوای پاک و سرسبز طبیعت کردان نیست.

طبیعتی بهشتی در اطراف تهران به نام کردان

کردان به عنوان یک ییلاقی از جنس بهشت در نزدیکی پایتخت است و آب و هوای فوق العاده مطلوبش این مکان را به یکی از پررفت و آمد ترین مکان‌های گردشگری اطراف تهران و کرج تبدیل کرده است. در سفر به روستای کردان از یاد نبرید که از شهر ورزشی آن حتما دیدن کنید و تفریحی هیجان‌انگیز را با دوستانتان بسازید. فوتبال، والیبال، بسکتبال، سوارکاری و شنا از تنها چند نمونه از ورزش‌های این شهر ورزشی‌اند.

روستای دیدنی در کردان به نام سنج

روستای سنج کردان یکی از روستاهای دیدنی در استان البرز است که در فاصله 15 کیلومتری کرج و در دهستان برغان واقع شده است. حفظ اصالت و بافت تاریخی این روستا در کنار مدرن شدن شهرها ازجمله ویژگی‌های متمایزکننده آن هستند. قدم زدن در روستای سنج و تماشای خانه‌های قدیمی همراه با سقف‌های ساخته شده از چوب و دیواره‌های گلی آن در نوع خود بی‌نظیر است و لذت توصیف ناپذیری به همراه دارد. تماشای بافت تاریخی این روستا و بازدید از جاهای دیدنی و گردشگری، مناظر طبیعی و سرسبزو آبشارهای روستای سنج نیز به لذت سفرتان دوبرابر اضافه می کند.

 بهترین زمان سفر به کردان

اگر کردان را به عنوان مقصد انتخاب کرده باشید، به شما این نوید را می‌دهم که در هیچ فصلی از سال، از لحاظ جذابیت شما را ناامید نخواهد کرد. البته اگر می خواهید برای دیدن باشگاه‌های پرواز و صخره‌نوردی به سمت این مکان دل انگیز سفر کنید، توجه کنید که حتما در روزهای آفتابی وارد کردان شوید زیرا که در روز‌های بارانی، اجازه این فعالیت‌ها را نخواهید داشت.

البته که لذت بردن از ویلاهای استخردار در گرمای تابستان حال و هوای دیگری دارد!

بهترین روش اجاره ویلای مناسب دورهمی درکردان چیست؟

بیشتر ویلاهای کردان از مجهزترین امکانات رفاهی و تنوع قیمتی زیادی برخوردارند و این امکان را فراهم می‌کنند تا طبق سلیقه و بودجه خود ویلای دلخواهتان را انتخاب کنید.

شما می توانید با ورود به سایت شب و وارد کردن کلمه کردان در کادر جستجو، تعداد بسیار بالایی ویلا را مشاهده کنید. می‌توانید عکس‌های ویلاهای کردان را مشاهده کنید؛ درباره ویژگی‌ها و امکانات هر ویلا بخوانید؛ عکس‌ها و شرایط ویلاها را با یکدیگر بسنجید؛ از همه مهم‌تر، نظرات مسافرین قبلی که در این اقامتگاه بوده اند تا حد زیادی می تواند به شما در انتخاب ویلا یا سوئیت مورد نظر، کمک کند.

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

 


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

کارت‌های دیلی کمبو همسترکامبت امروز ۱۸ تیر

 کارت‌های ترکیبی مجموعه‌ای از سه کارت هستند که روزانه در همستر کامبت منتشر می‌شوند و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *