چرا نسخه ۱.۲۱ ماینکرفت یک آپدیت عالی برای بازیکنان سازنده خواهد بود؟

نسخه ۱.۲۱ ماینکرفت (Minecraft) که به عنوان Tricky Trials نیز شناخته می‌شود، محتوای زیادی را برای لذت بردن بازیکنان به ارمغان می‌آورد. به هر حال ممکن است سازندگانی باشند که از محتواهای افزودنی‌های موجود در بروزرسانی هیجان‌زده هستند. تعداد زیادی بلوک جدید برای ساخت و ساز و همچنین تزئینات فراوان معرفی شده که بطور قابل توجهی تنوعی را که بازیکنان می‌توانند در سازه‌های خود بکار ببرند، بهبود می‌بخشد.

با گنجاندن بلوک‌های کوپر و تاف جدید و همچنین ۲۰ نقاشی جدید در بازی، سازندگان گزینه‌های بیشتری برای سفارشی کردن سازه‌های ماینکرفت خود دارند. چند الگوی بنر جدید یا تزئینات جدید زره‌ها به بازی اضافه شده و بازیکنان می‌توانند تزئینات بیشتری را به پایگاه‌ها، قلعه‌ها و موارد دیگر اضافه کنند. در مجموع نسخه Tricky Trials باید برای سازندگانی که دوست دارند از تعداد زیادی بلوک استفاده کنند، عالی باشد. در ادامه با مجله بازار همراه باشید تا بدانید ماجرا از چه قرار است.

بلوک‌ها و نقاشی‌های جدید ماینکرفت ۱.۲۱ باید بازیکنان سازنده بسیار عالی باشد

ماینکرفت ۱.۲۱ برای اولین بار در چند سال اخیر نقاشی‌های جدیدی را برای بازی معرفی می‌کند.

نسخه Tricky Trials ماینکرفت بلوک‌های کوپر یا همان مسی جدیدی را به شکل copper grates, doors, trapdoors, chiseled copper, و حتی copper bulb معرفی کرده است که می‌توان از آن‌ها به عنوان منبع نور استفاده کرد. همه این بلوک‌های مسی جدید می‌توانند مانند نمونه‌های قبلی خود اکسید شوند و می‌توانند اکسیداسیون آن‌ها را با تبر قطع کرد یا برای جلوگیری از اکسید شدن واکس زد که با این کار حداقل طرح‌های جدید بلوک و ترکیب‌های رنگی را ارائه می‌دهند.

در حالی که tuff stairs, slabs, walls, bricks, یا بلوک‌های chiseled/polished tuff ممکن است به اندازه نمونه‌های مسی خود رنگارنگ یا هیجان‌انگیز نباشند، اما فرصت‌های جدیدی را برای ساختمان‌هایی ارائه می‌دهند که بر تزئینات نما تأکید دارند. اگر بازیکنان از استفاده مکرر از انواع بلوک‌های سنگی کمی خسته شده‌اند، شاید این نوع جدید بلوک تاف بتوانند با کمی تنوع رنگ/تکسچر نتیجه‌ای خاص را رقم بزنند.

همچنین الگوهای بنر جدید flow و guster هم وجود دارد که می‌توان آن‌ها را از اتاق‌های آزمایشی بدست آورد و حتی این نسخه نمادهای بیشتری را برای استفاده روی بنرهای بازیکنان بدون توجه به جایی که در حال پرواز هستن اضافه می‌کند. موارد تزئیناتی bolt و flow زره همچنین می‌توانند وقتی روی زره ​​اعمال می‌شوند، باعث لذت دیگر بازیکنان شوند و زره را هم می‌توان همیشه پوشید!

برای بازیکنانی که عاشق سفالگری هستند، Tricky Trials همچنین سه قطعه سفال جدید با الگوهای flow, guster, و scrape اضافه کرده و راه‌های جدیدی را برای سفارشی کردن گلدان‌های تزئین شده یا راه‌اندازی اتاقی پر از گنجینه‌های باستان‌شناسی معرفی کرد. ۲۰ نقاشی جدید توسط کریستوفر زترستراند (Kristoffer Zetterstrand)، که بسیاری از آن‌ها از آثار هنری دنیای واقعی تقلید می‌کنند، در این بروز رسانی به بازی اضافه شده‌اند.

دنیایی عظیم را در ماینکرافت ببینید که ساخت آن ۹ سال طول کشیده!

مهم نیست که بازیکنان ماینکرفت هنگام بروزرسانی Tricky Trials به کدام موارد بیشتر اهمیت می‌دهند، در کل فرصت‌های جدیدی برای ایجاد تنوع و انتخاب‌های دقیق‌تر برای دکوراسیون وجود دارد. برخی از بازیکنان ممکن است بر اساس آنچه در ساختمان‌هایشان می‌خواهند احساس متفاوتی را حاکم کنند، اما اضافه کردن بلوک‌های بیشتر برای ساخت و ساز و دکوراسیون چیز بدی در یک بروزرسانی بزرگ ماینکرفت نیست. نظر شما در این باره چیست؟ آیا در مورد موارد معرفی شده هیجان هستید؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


بهترین بازی‌های تاریخ پلی استیشن که می‌تونید روی موبایل بازی کنید




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

پس از تماشای فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر کدام بخش‌های مانگا را باید بخوانیم؟

پس از آن که فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر به پایان رسید، استودیو Ufotable اعلام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *