چرا جنی اورتگا برای بازی در سریال ونزدی انتخاب شد؟

جنی اورتگا که همگی او را به عنوان بازیگر شخصیت اصلی سریال ونزدی می‌شناسیم، از دلایل انتخاب شدنش برای ایفای این نقش می‌گوید. به گفته این بازیگر جوان اگر او دو ویژگی مهمش را نداشت نمی‌توانست نظر تیم برتون بزرگ را جلب کند.

جنی اورتگا هنگامی که در سال ۲۰۲۲ در سریال ونزدی نقش شخصیت ونزدی آدامز را ایفا کرد خیلی سریع معروفیت زیادی به دست آورد. این سریال که توسط تیم برتون افسانه‌ای و به کمک شبکه نتفلیکس ساخت شده، خیلی سریع راه معروفیت را برای اورتگا باز کرد تا این بازیگر ۲۱ ساله و آینده‌دار بتواند پله‌های ترقی را در زمان کمی طی کند. البته که بازیگر مورد بحث تجربه‌های دیگری هم در تلوزیون و سینما دارد که باعث شد مورد توجه تیم برتون قرار گیرد.

از بازیگر جدید فصل دوم سریال ونزدی رونمایی شد؛ حضور ستاره سریال وست‌ورلد

جنی اورتگا در بیش‌تر عمر حرفه‌ای خود به بازی در پروژه‌های ترسناک پرداخته و در سال‌های اخیر به یکی از نمادهای سبک وحشت تبدیل شده است. این بازیگر جوان برای ایفای نقش در سریال ونزدی نهایت تلاش خود را به کار گرفت تا بتواند بهترین نسخه خودش را ارائه دهد. با این حال خود او اعتقاد دارد که اگر دو ویژگی شاخص معروفش را نداشت هیچ موقع نمی‌توانست نظر آقای برتون را برای حضور در Wednseday جلب کند.

یکی از مواردی که باعث شد اورتگا برای ایفای نقش در سریال ونزدی مورد تحسین قرار گیرد به الهام گرفتن از کریستیا ریچی بر می‌گردد. سال‌ها پیش از اورتگا و در سال ۱۹۹۱ بازیگری با نام کریستینا ریچی نقش شخصیت ونزدی آدامز را در فیلم سینمایی خانواده آدامز ایفا کرد که در نوع خود حسابی موفق بود. بازیگر مورد بحث هم نهایت تلاش خود را به کار گرفت تا بتواند به نحو احسن بازی ریچی را تکرار کند و بتواند به همان اندازه درخشان ظاهر شود.

اورتگا حس شوخ‌طبعی سرد خود را یکی از دلایل انتخاب شدنش برای این نقش می‌داند

اما جالب است بدانید که جنی اورتگا در ابتدا فکرش را هم نمی‌کرد که به نقش اول سریال محبوبی مانند Wednseday تبدیل شود. این بازیگر در آن زمان صرفا به دنبال کار می‌گشت و قصد داشت در پروژه‌های بیش‌تری مشغول کار باشد. به همین دلیل هنگامی که او متوجه شد تیم برتون می‌خواهد برای شبکه نتفلیکس یک سریال بسازد خیلی سریع دست به کار شد تا بتواند هر طور که شده به این پروژه راه پیدا کند و نقش ونزدی آدامز را برعهده بگیرد.

بازیگر مورد بحث که تجربه حضور در فیلم Scream را هم دارد، در مصاحبه جدید خود با رسانه Vanity Fair در مورد دلایل به دست آوردن این نقش به صحبت پرداخت. طبق گفته‌های اورتگا هنگامی که او متوجه شد تیم برتون می‌خواهد او را ببیند و در مورد نقش ونزدی با او صحبت کند آنقدر هل و هیجان‌زده شده بود که نمی‌توانست مقیاس بزرگ این سریال را درک کند. در ادامه او از «حس شوخ‌طبعی سرد» و حضور مستمرش در ژانر وحشت به عنوان دلایل اصلی حضور در سریال ونزدی یاد کرد.

تریلر فیلم بت‌گرل با حضور بازیگر سریال ونزدی و باربی

در نهایت مشخص شد که انتخاب جنی اورتگا از طرف تیم برتون تصمیم درستی بوده تا سریال ونزدی به محبوبیت امروز خود برسد. این سریال در دو سال اخیر به یکی از نمادهای فرهنگ عام تبدیل شد و در میان طرفداران به محبوبیت زیادی رسید. اما حالا که دلایل انتخاب شدن اورتگا برای نقش ونزدی را از زبان خودش شنیدیم، بد نیست که به دلایل تیم برتون هم نگاهی داشته باشیم.

تیم برتون بزرگ که سابقه ساخت فیلم‌های ماندگاری نظیر The Batman (1989) و ادوار دست قیچی را دارد، اغراق می‌کند که اورتگا جایگاه ویژه‌ای در قلب او به دست آورده است. او در این باره توضیح می‌دهد:«او نه تنها به عنوان یک بازیگر، بلکه در همه چیز، از اطراف دوربین گرفته تا سر صحنه جزو آگاه‌ترین افراد است. او یک استعداد ویژه بوده و تا به حال در فیلم‌های ترسناک متعددی حضور داشته که من (این ویژگی را) دوست دارم. این موضوع باعث شد که او یک جایگاه ویژه در قلب من به دست آورد.»

نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاه‌های خود را با تیم کافه‌بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: Fandomwire


ده بازی نوستالژی پلی استیشن ۱ که همه گیمرها باید تجربه کنند

</a


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

فصل سوم انیمه Mushoku Tensei به صورت رسمی تایید شد

محمد صادق شجاعی ۱۴۰۳/۰۴/۱۲ انیمه Mushoku Tensei: Jobless Reincarnation یکی از آثار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *