چرا آلت سیزن شروع نمی‌شود؟ بررسی نظر یک تحلیلگر مطرح

هرچند بسیاری از معامله‌گران منتظر آلت سیزن هستند؛ یک تحلیلگر مطرح باور دارد آلت سیزن طبق پیش‌بینی آن‌ها پیش نمی‌رود.

خلاصه خبر

  • یک تحلیلگر باور دارد که چون بخش قابل‌توجهی از سرمایه معامله‌گران مستقیماً وارد بازار یک میم کوین شده، بقیه آلت کوین‌ها نتوانستند رشد کنند.
  • با این حال همه تحلیلگران درباره آلت سیزن با او موافق نیستند.

به گزارش کوین تلگراف، تحلیلگر ارشد وب سایت گلس‌نود یعنی جیمز چک اعلام کرده است:

همه نقطه اوج داستان را می‌دانند و به سراغ آن رفته‌اند. همین مسئله باعث شده‌ است بقیه بازار آلت کوین‌ها جا بماند.

چک با تجزیه و تحلیل رفتار معامله‌گران در چرخه صعودی ۲۰۲۱ و مقایسه آن با سال ۲۰۲۴، تاکید کرد:

معامله‌گران مستقیماً و هرچه سریع‌تر به خرید میم کوین‌ها روی آورده‌اند تا به تصور خودشان، از بازار پیشی بگیرند. در چرخه‌های قبلی، میم کوین‌ها معمولاً تا پایان رشد بازار افزایش می‌یافتند، اما این بار آن‌ها سریع‌تر از همیشه افزایش یافته‌اند. در سال ۲۰۲۱ همه چیز حباب داشت. از بیت کوین و اتریوم گرفته تا شبکه‌های لایه‌های اول و NFT میمون‌ها؛ همه سرمایه خوبی به خودشان جلب کردند. خیلی معامله‌گران باتجربه هم می‌گویند که سریع‌ترین راه برای به دست آوردن پول بیشتر، خریدن‌ احمقانه‌ترین توکن است.

چک تاکید کرد که پس از تصویب ETFهای اسپات بیت کوین، معامله‌گران از فرصت پیش‌آمده استفاده کرده و به سمت میم کوین‌ها رفتند. او خاطرنشان کرد:

معامله‌گران به جای خرید توکن‌هایی که کاربرد مشخص یا ریسک کم‌تر دارند؛ مستقیماً به سراغ پپه رفتند.

شایان ذکر است که قیمت پپه

PEPE:


در نیمه اول سال ۲۰۲۴ به شدت رشد کرد. تنها یک معامله‌گر با خرید این میم کوین توانست ۱۵٬۷۱۸ درصد سود کند و سرمایه ۳٬۰۰۰ دلاری‌اش را به شدت افزایش دهد.

نمودار قیمت پپه

چک ادامه داد:

با وجود رشد پپه و میم کوین‌هایی مثل WIF، شکاف زیادی در بازار وجود داشت و خیلی از معامله‌گران نتوانستند سودی کنند.

با این حال بعضی از معامله‌گران و تحلیلگران باور دارند کاهش قیمت و حجم معاملات آلت کوین‌ها یک سیگنال صعودی برای رشد آن‌ها در آینده است. برای مثال تحلیلگری به اسم لوک مارتین اعلام کرده است:

آلت کوین‌ها الآن در سطح بسیار خوبی هستند و فرصت خرید بسیار خوبی ایجاد کرده‌اند. بیت کوین بعد از تابستان ۲۰۲۰ تقریباً ۶ برابر شد و از ۱۰٬۰۰۰ دلار به ۶۰٬۰۰۰ دلار رسید.

تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی یا ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

‌قیمت داگز امروز ‍۲۱ شهریور به تومان و دلار

قیمت امروز داگز ۲۱ شهریور قیمت امروز داگز (DOGS) در صرافی اوکی‌اکس حدود ۰.۰۰۱۰۱ دلار یا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد