چت صوتی دیسکورد به صورت مستقیم در هفته‌های آینده به پلی‌استیشن ۵ می‌آید

سونی اعلام کرده است که کاربران پلی‌استیشن ۵ می‌توانند در هفته‌های آینده به طور مستقیم از کنسول خود به تماس‌های صوتی دیسکورد (Discord) دسترسی داشته باشند. این ویژگی جدید به شدت توسط کاربران درخواست شده بود، زیرا در حالت فعلی، پیوستن به چت‌های صوتی به یک دستگاه تلفن همراه یا رایانه‌ی شخصی با برنامه دیسکورد نیاز دارد، که ممکن است برخی آن را کمی پیچیده یا خسته‌کننده بدانند.

تقریبا سه سال از اولین همکاری پلی‌استیشن با دیسکورد برای ادغام این پلتفرم پیام‌رسان محبوب با پلی‌استیشن ۵ می‌گذرد. از آن زمان، این شرکت به آرامی اما پیوسته ویژگی‌های مختلف دیکسورد مانند پیوند حساب و امکان پیوستن به چت‌های صوتی در کنسول را اضافه کرده است. با این حال، اجرای دومی آنچنان که برخی انتظار داشتند به صورت یکپارچه نیست، زیرا بازیکنان تنها می‌توانند با پیوستن به تماس روی کامپیوتر یا موبایل و سپس انتقال تماس به کنسول، به چت‌های صوتی بپیوندند.

حال سونی اعلام کرده است که بازیکنان پلی‌استیشن ۵ به زودی می‌توانند مستقیما از کنسول به چت‌های صوتی دیسکورد بپیوندند و نیاز به یک دستگاه ثانویه به طور کامل کنار گذاشته خواهد شد. این ویژگی به خوبی در کنسول ادغام شده است و به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا اعضایی را که قبلا در حال تماس بوده، ببینند و همچنین هنگامی که کاربر دیسکورد دیگری با آن‌ها تماس می‌گیرد، اعلان‌ها را دریافت کنند.

توانایی پیوستن مستقیم به چت‌های صوتی از کنسول به تدریج در هفته‌های آینده برای بازیکنان در مناطق خاصی از آسیا، سپس اروپا، استرالیا، خاورمیانه و در نهایت آمریکا در دسترس قرار می‌گیرد. برای کاربران دیسکورد در پلی‌استیشن ۵ که اغلب از چت صوتی استفاده می‌کنند، فرآیند پیوستن بسیار ساده است.

برای این کار کافیست که منوی Discord را در Game Base در مرکز کنترل پلی‌استیشن ۵ و سرور Discord یا گروهی را که می‌خواهید به آن بپیوندید انتخاب کنید. سپس، کانال صوتی مورد نظر خود را انتخاب می‌کنید. این بخش جزئیات بیشتری را نشان می دهد، مانند افرادی که در حال حاضر در چت کانال هستند. همچنین هنگامی که کاربر دیسکورد دیگری با شما تماس می‌گیرد، یک اعلان کنسول پلی استیشن ۵ دریافت خواهید کرد که به شما امکان می‌‌دهد بلافاصله به آن بپیوندید.

بهتر است توجه داشته باشید که باید کنسول خود را آپدیت کنید و حساب‌های پلی‌استیشن و دیسکورد خود را لینک کرده باشید. پلی‌استیشن همچنین اعلام کرد که از هفته آینده، کاربران می‌توانند پروفایل‌های PSN خود را از طریق یک پیوند قابل اشتراک‌گذاری یا کد QR در هر برنامه اجتماعی به اشتراک بگذارند و به گیرندگان این امکان را می‌دهد تا راحت‌تر آن‌ها را به عنوان دوست به لیست دوستان خود اضافه کنند.

منبع: Gematsu

نوشته چت صوتی دیسکورد به صورت مستقیم در هفته‌های آینده به پلی‌استیشن ۵ می‌آید اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

«Metal Gear مرده است و مقصر شما هستید»؛ واکنش تهیه‌کننده ریمیک MGS 3 به نظرات صادقانه مردم

در برنامه‌ زنده‌ Konami، توسعه‌دهندگان Metal Gear Solid Delta: Snake Eater برخی از بازخوردهایی را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *