پیکسل تپ چیست؟ همه چیز درباره بازی تلگرامی PixelTap

پیکسل تپ (PixelTap) یک بازی تلگرامی است که بر خلاف نات کوین، صرفاً مبتنی بر جمع‌کردن سکه‌های بیشتر نبوده، سرگرم‌کننده و تعاملی‌تر است. به زبان ساده، می‌توانی گفت پیکسل تپ بیشتر از نات کوین یا تپ سواپ به یک بازی شباهت دارد. در این مطلب از مجله نوبیتکس بازی تلگرامی پیکسل تپ و شکل ایردراپ ارز دیجیتال آن را بررسی می‌کنیم.

پیکسل تپ چیست؟

پیکسل تپ یک بازی مبتنی بر تلگرام در سبک «Play to Earn» یا «بازی برای کسب درآمد» است که مجموعه پیکسل ورس (Pixelverse) آن را توسعه داده است. پیکسل ورس یک پلتفرم میزبانی از بازی‌های کریپتویی است و ظاهراً قرار است فراتر از بازی پیکسل تپ باشد. آن‌طور که از نامش هم پیداست، می‌تواند در نقش یک متاورس ظاهر شود.

پیکسل تپ بر خلاف بسیاری از بازی‌های تلگرامی، وب‌سایت رسمی، وایت پیپر و نقشه راهی روشن دارد. حتی توکنومیکس (اقتصاد توکنی) بازی هم مشخص است. ارز دیجیتال پیکسل ورس با نماد PIXFI عرضه می‌شود و قرار است عرضه کل آن ۵ میلیارد واحد باشد. قرار است ۲۵ درصد از این مقدار توکن نیز به توزیع جایزه‌های مربوط به بازی‌های پیکسل ورس (از جمله پیکسل تپ) اختصاص داده شود.

بر اساس اطلاعات موجود در سایت رسمی پیکسل ورس، این مجموعه همکاری‌های با صرافی‌های بزرگ مانند بایننس و بای بیت دارد و از چند شرکت هم سرمایه جذب کرده است. همه اینها، پیکسل تپ را فارغ از ایردراپ توکن بازی، به یک پروژه جذاب برای علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال تبدیل کرده است. در ادامه این مطلب پیکسل تپ، بازی اصلی مجموعه پیکسل ورس را معرفی و بخش‌های مختلف آن را بررسی می‌کنیم.

آموزش بازی پیکسل تپ

برای ورود به پیکسل تپ باید به ربات تلگرام بازی به آدرس t.me/pixelversexyzbot مراجعه و ربات را استارت کنید. صفحه اول بازی مانند تصویر زیر است که در آن چند بخش کلیدی وجود دارد.

  • Balance: موجودی یا تعداد سکه‌های شما را نشان می‌دهد.
  • Daily Income: تعداد سکه‌هایی که در هر روز دریافت می‌کنید را نشان می‌دهد. برای افزایش دریافتی روزانه باید ربات‌های جدید خریده یا ربات‌های فعلی خود را به‌روزرسانی کنید.
  • دکمه CLAIM: در بازی پیکسل تپ نیاز نیست روی سکه صفحه اول بزنید. اما برای گرفتن جایزه خود باید هر ۸ ساعت یک بار بازی را چک کرده و روی دکمه CLAIM کلیک کنید.
  • پروفایل: بالا سمت چپ صفحه قرار دارد و اطلاعات شما مثل تعداد برد، تعداد مبارزه‌ها، مجموع دریافتی شما از مبارزه‌ها، موجودی دقیق سکه و مواردی از این دست را نشان می‌دهد.
  • آیکون کیف پول: قسمتی برای وصل‌کردن کیف پول به بازی است. البته اتصال کیف پول به پیکسل تپ مستقیم نبوده و تنها باید یک آدرس اتریومی به بازی بدهید.

قسمت‌های جذاب بازی، باقی مانده است که در ادامه آنها را معرفی می‌کنیم.

دعوت دوستان به بازی از بخش Invite

برای دعوت کردن دوستان خود به بازی، باید از منوی پایین وارد بخش Invite شده و و با زدن دکمه INVITE FRIENDS لینک ریفرال خود را دریافت و برای دیگران ارسال کنید. پاداش دعوت هر کاربر به بازی ۲٬۰۰۰ سکه و برای دعوت از کاربران دارای اشتراک پریمیوم تلگرام برابر با ۱۰٬۰۰۰ سکه است. ضمن اینکه ۵ درصد از سکه‌های هر دوست به شما اختصاص داده می‌شود و اگر دوست شما هم شخص دیگری را دعوت کند، سهمی ۱ درصدی از سکه‌های آن دریافت خواهید کرد.

رقابت مستقیم با سایر بازیکنان از بخش Fight

فایت یا مبارزه جذاب‌ترین بخش بازی پیکسل تپ است که در آن می‌تواند با سایر بازیکنان وارد رقابت مستقیم شوید. شکل مبارزه به این صورت است که باید ربات خود را قوی‌تر کرده، وارد مسابقه شوید و روی بخش‌های از صفحه که بازی مشخص می‌کند کلیک کنید تا با ربات رقیب شما ضربه وارد شود. هر بازیکنی که زودتر موفق شود انرژی رقیب خود را از ۱۰۰ به صفر برساند، برنده بازی خواهد بود.

بخش فایت در بازی پیکسل تپ مهم است چون ظاهراً ایردراپ توکن‌های این بازی قرار است بر اساس تعداد بردهای بازیکنان باشد، نه سکه‌هایی که در جریان بازی جمع می‌کنند. برای بردن بازی‌های بیشتر هم باید ربات‌های بهتری بخرید و آنها را ارتقا دهید.

مشاهده رده‌بندی از بخش Top

از بخش Top در منوی پایین می‌تواند رده‌بندی برترین بازیکنان پیکسل تپ را ببینید که بیشترین تعداد دعوت یا همان ریفرال در بازی را دارند. در این بخش جایزه‌ای ۱۰ میلیارد سکه‌ای برای برترین کاربر از نظر تعداد دعوت در هر هفته نیز در نظر گرفته شده است.

دریافت جایزه، کارت‌های روزنه و مأموریت‌های بازی از بخش Rewards

در بخش Rewards بازی پیکسل تپ می‌توانید مانند کارت‌های روزانه همستر کامبت، با وارد کردن کارت‌های روزانه، مقداری سکه بگیرید. واردکردن کمبو روزانه در پیکسل تپ ساده‌تر از همستر کامبت است و فقط باید بین چند کارت، آنهایی که مربوط به امروز هستند را در جای خود قرار دهید؛ یعنی نیاز به هزینه سکه یا دعوت بازیکن جدید به بازی نیست.

جایزه بعدی پاداش روزانه است. در پیکسل تپ برای هر روز بازدید از بازی مقداری سکه می‌گیرید که از بخش DAILY REWARD قابل دریافت است. مأموریت‌هایی هم در قسمت TASKS وجود دارد که با انجام آنها مقدار مشخصی پاداش دریافت خواهید کرد. این مأموریت‌ها اغلب از جنس دنبال‌کردن صفحه پیکسل تپ در شبکه‌های اجتماعی است که به راحتی انجام می‌شود.

ایردراپ پیکسل تپ چگونه انجام می‌شود؟

طبق توضیحات خود بازی، این ایردراپ عمدتاً بر اساس تعداد بردهای هر کاربر خواهد بود. یعنی هرچه در رقابت‌های بیشتری در بازی برنده شده باشید، سهم بیشتری از توکن‌های ایردراپ خواهید داشت. بنابراین، کارکرد سکه‌های بازی احتمالاً فقط برای خرید ربات و ارتقای آنهاست.

پیکسل تپ روی کدام بلاکچین عرضه می‌شود؟

در وایت پیپر پیکسل ورس صحبتی از بلاکچین میزبان این پرژوه نشده است. وقتی به بخش مربوط به وصل کردن کیف پول به بازی مراجعه می‌کنید، از شما خواسته می‌شود آدرس تتر ERC-20 یا اتریومی خود را وارد کنید که در نوع خود عجیب است. به هر حال، برای مشخص‌شدن شبکه پیکسل تپ باید بیشتر صبر کرد.

جمع‌بندی

تفاوت پیکسل تپ با دیگر بازی‌های تلگرامی، گیم‌پلی (روند بازی) متفاوت و جذاب آن است. در پیکسل تپ می‌توانید مستقیماً با سایر بازیکنان وارد رقابت شوید و از این راه امتیاز جمع کنید. تیم توسعه بازی برنامه‌های دیگری هم دارد که می‌تواند پیکسل ورس را به یک مجموعه بزرگتر و جذاب برای انجام بازی‌های بلاکچینی تبدیل کند. تاریخ عرضه توکن پیکسل تپ، شبکه و قیمت آن نیز مشخص نیست و برای اطلاع از این موارد باید بیشتر صبر کرد.

سؤالات متداول

توکن پیکسل تپ چه زمانی عرضه می‌شود؟

تاریخ عرضه توکن PIXFI در صرافی‌ها یا روی بلاکچین مشخص نیست.

ایردراپ پیکسل تپ بر چه اساسی است؟

طبق توضیحات بازی این ایردراپ بر اساس تعداد بردهای هر بازیکن خواهد بود.

ربات در بازی پیکسل تپ چیست؟

ربات‌های شخصیت‌هایی هستند که با آنها می‌توانید در مبارزه‌ها شرکت کنید.

درآمد روزانه در پیسکل تپ چگونه زیاد می‌شود؟

با خرید ربات‌های جدید و ارتقای آنهای می‌توانید روزانه سکه‌های بیشتری دریافت کنید.

دریافت سکه در پیکسل تپ چگونه است؟

برای دریافت سکه نیازی به کلیک‌کردن نیست و باید هر ۸ ساعت یک بار به بازی سر زده و روی دکمه CLAIM کلیک کنید.

نوشته پیکسل تپ چیست؟ همه چیز درباره بازی تلگرامی PixelTap اولین بار در مجله نوبیتکس. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

کاردانو چیست؟ همه چیز درباره Cardano و ارز دیجیتال ADA

رمزارز آدا (ADA) که با نام کاردانو هم شناخته می‌شود، کوین بومی یکی از پروژه‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *