پیشنهاد جسورانه خالق ترون برای نجات بازار: حاضرم تمام بیت‌کوین‌های آلمان را بخرم!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

کیف پول مرتبط با دولت آلمان به طور پیوسته در حال فروش دارایی‌های بیت کوینی خود است که تهدیدی بزرگ برای قیمت این ارز دیجیتال محسوب می‌شود. در واکنش به این موضوع، جاستین سان، خالق و هم‌بنیانگذار ترون، پیشنهاد خرید ذخایر بیت کوین دولت آلمان به ارزش بیش از ۲٫۳ میلیارد دلار را داده است.
سان به تازگی با انتشار توییتی جسورانه اعلام کرده:

من مایلم با دولت آلمان برای خرید تمام بیت کوین‌های آن مذاکره کنم تا تأثیر آن بر بازار به حداقل برسد.

کیف پول منتسب به دولت آلمان برای اولین بار در ۱۹ ژوئن، زمانی که ۶،۵۰۰ بیت کوین به ارزش بیش از ۴۲۵ میلیون دلار را انتقال داد، فشار فروش در بازار این ارز دیجیتال را آغاز کرد. فروش موجودی باقی‌مانده در این کیف پول همچنان می‌تواند تأثیر منفی بر قیمت بیت کوین داشته باشد. به همین دلیل است که نقل و انتقالات این کیف پول به موضوعی داغ در میان معامله‌گران تبدیل شده است.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


قبل از اولین انتقال، این کیف پول نزدیک به ۵۰ هزار بیت کوین را در خود جای داده بود که گمان می‌رود این وجوه از اپراتور وبسایت دانلود غیرقانونی فیلم Movie2k توقیف شده باشند.
در آخرین انتقال خود در ۴ جولای، این کیف پول ۱۷۲ میلیون دلار بیت کوین را به چندین کیف پول دیگر منتقل کرد و بخشی از آن هم به سه صرافی متمرکز ارز دیجیتال ارسال شد. طبق گزارش‌ها، در این انتقال در مجموع ۷۵ میلیون دلار بیت کوین به صرافی‌های کوین‌بیس، کراکن و بیت‌استمپ منتقل شد که نشان می‌دهد این کیف پول به طور بالقوه به دنبال فروش بیت کوین است.


منبع

کوین‌تلگراف




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

آغاز معاملات پاپ‌کت در صرافی dYdX؛ قیمت میم‌کوین POPCAT دوباره صعودی شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه یکی از ارزهای دیجیتالی که امروز و در پی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *