پیشنهاد الوصل به رامین رضائیان الکی بود؟

ماجرای جدایی رامین رضاییان از سپاهان هر روز با نقل قول جدیدی همراه است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، پس از خداحافظی رامین رضاییان با هواداران سپاهان، مدیرعامل این تیم اعلام کرد که این مدافع قرارداد دارد و باید با او صحبت کند. این در حالیست که رضاییان بارها اعلام کرده که مشکلی برای جدایی از سپاهان ندارد و می‌تواند پیشنهادهایش را بررسی کند.

در شرایطی که امروز روایات مختلفی درباره دلیل اصرار رضاییان برای جدایی از سپاهان منتشر نشد، این بازیکن که در حال حاضر در تعطیلات است، استوری نسبتاً تندی را منتشر کرد و مدعی شد وقتی خداحافظی می‌کند یعنی قراردادی ندارد و باریکن آزاد است و می‌تواند به هر تیمی که دوست دارد، برود! رامین در ادامه خطاب به هواداران سپاهان می‌گوید نمی‌داند چه شخصی از این باشگاه، هواداران این تیم را بازی می‌دهد!

مدافع راست فصل گذشته طلایی‌پوشان در ادامه اظهار داشته که چنین رفتارهایی باعث شده بارها ناراحت شود و باعث جدایی او شود. رضاییان در ادامه ادعا کرده نیم‌فصل از الوصل امارات پیشنهاد داشته و می‌توانسته جدا شود ولی به خاطر هواداران سپاهان این کار را نکرد و در مورد این پیشنهاد حتی با مدیریت سپاهان هم صحبت نکرده است.

رضاییان در حالی مدعی مذاکره با الوصل شده که رئیس باشگاه الوصل در پاسخ به سوال خبرگزاری ایرنا اعلام کرده که که باشگاه اماراتی هیچ پیشنهادی به رضاییان نداده است! 

از طرف دیگر، هواداران سپاهان روی این موضوع مانور می‌کنند که اگر رضاییان با سپاهان قرارداد ندارد، پس چرا مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرده به خاطر قرارداد این بازیکن با باشگاه اصفهانی، سراغ مذاکره با او رفته است. دقایقی پیش هم که باشگاه سپاهان به صورت رسمی اعلام کرد که رضاییان یک فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد و هر باشگاهی به دنبال اوست، باید رضایت باشگاه سپاهان را جلب کند.

حالا باید منتظر ماند و دید که نهایتا تکلیف این بازیکن چه خواهد شد. گویا علیرغم اصرار او برای اینکه منعی جهت مذاکره با تیمهای لیگ برتری ندارد، این احتمال وجود دارد که او در صورت پیوستن به یک تیم لیگ برتری دیگر، سوژه شکایت باشگاه سپاهان شود.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

وجود این علائم در ناخن خود را جدی بگیرید/ شکل ناخن‌ها چه بیماری هایی را نشان می دهد؟

به گزارش تجارت نیوز، دکتر «باوینی‌شاه»، پزشکی از بریتانیا می‌گوید با توجه به شکل و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *