پیش‌نمایش انیمه ریک و مورتی منتشر شد + ویدیو

انیمه ریک و مورتی برای نمایش اولین اپیزود خود در اواخر سال جاری آماده می‌شود. حال ویدیویی جدیدی از Rick and Morty: The Anime منتشر شده که بخشی از این اثر را نمایش می‌دهد.

فصل هشتم سریال ریک اند مورتی قرار نیست تا سال آینده به نمایش گذاشته شود. اما خوش‌بختانه طرفداران این مجموعه سال ۲۰۲۴ را بدون آن به پایان نخواهند رساند. انیمه ریک و مورتی برداشتی متفاوت از مولتی‌ورس را به نمایش خواهد گذاشت. این بدان معنا بوده که طرفداران Rick and Morty می‌توانند ماجرا‌های کاملا جدیدی که به شدت دیوانه‌وار و عجیب هستند، را تماشا کنند.

نگاهی به بهترین اپیزود ریک و مورتی از نگاه کاربران IMDb

در زمان نگارش این مطلب تاریخ دقیق پخش انیمه ریک و مورتی به صورت رسمی اعلام نشده است. اما شبکه Adult Swim تعداد زیادی از تریلر‌ها و ویدیو‌های مربوط به این اثر فرعی را به خصوص در ماه‌های اخیر به نمایش گذاشته است. با توجه به این که اولین قسمت از Rick and Morty: The Anime اواخر ماه جاری در یک رویداد خاص به نمایش گذاشته خواهد شد، زمان زیادی تا شروع این اثر باقی نمانده است. در تازه‌ترین ویدیو انیمه ریک و مورتی شاهد تیر‌اندازی در خانه اسمیت‌ها هستیم. این ویدیو را در زیر مشاهده می‌کنید:

.r1_iframe_embed {position: relative; overflow: hidden; width: 100%; height: auto; padding-top: 56.25%; } .r1_iframe_embed iframe { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; border: 0; }

نویسندگی و کارگردانی انیمه ریک اند مورتی بر‌عهده تاکاشی سانو بوده که پیش از این انیمه‌های کوتاه این مجموعه را ساخته است. این اثر در مجموع ۱۰ اپیزود خواهد داشت و محصول مشترکی از Studio Deen ،Sola Entertainment و Telecom Animation Film است. در Rick and Morty: The Anime، یوهی تادانو به عنوان ریک سانچز صداپیشگی کرده و شاهد حضور بسیاری از شخصیت‌های سریال ریک و مورتی هستیم.

تیزر جدید انیمه ریک و مورتی منتشر شد؛ مورتی به قهرمان تبدیل می‌شود

انیمه ریک اند مورتی حول ماجرا‌های اعضای خانواده اسمیت است. این خانواده شامل پدربزرگ دانشمند و سامورایی دیوانه ریک سانچز، نوه‌هایش یعنی مورتی و سامر اسمیت، دختر و دامادش بث و جری می‌شود. به واسطه وجود مولتی‌ورس، نسخه‌های مختلفی از شخصیت‌ها دیده می‌شود که هر یک در بعد خاصی زندگی کرده و ویژگی‌های متفاوتی دارند.

نظر شما در مورد Rick and Morty: The Anime و ویدیو جدید آن چیست؟ آیا از طرفداران مجموعه ریک و مورتی بوده و از ساخت و پخش انیمه آن استقبال می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Comicbook


میزگیم سینمایی با امید لنون و شایان | چی بیینیم؟ چی بازی کنیم؟


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

آیا مانگا Goodbye Eri تبدیل به انیمه خواهد شد؟

مانگا Goodbye Eri یکی از مشهور‌ترین آثار این صنعت در دهه گذشته است. بسیاری از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *