پیش‌بینی ChatGPT از تاثیرات کنفرانس بیت کوین 2024 بر قیمت این دارایی

کنفرانس بیت کوین 2024 در ایالات متحده، که بین 25 تا 27 جولای برگزار می‌شود، به دلیل تأثیر بالقوه آن بر بازار ارزهای دیجیتال، توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. رویداد امسال پس از تصویب اولین صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) توسط ایالات متحده بسیار جالب توجه است. یکی دیگر از بخش‌های جذاب و بحث‌برانگیز این رویداد، سخنرانی دونالد ترامپ، نامزد ریاست‌جمهوری، است.

با نزدیکی به این رویداد، به سراغ پیشرفته‌ترین و جدیدترین ابزار هوش مصنوعی ChatGPT-4o رفتیم تا سناریوهای احتمالی را برای مسیر قیمت بیت کوین پس از این کنفرانس بررسی کنیم.

واکنش قیمت به کنفرانس بیت کوین 2024

ابزار پیشرفته هوش مصنوعی  ChatGPT-4oپیش‌بینی می‌کند نتیجه امیدوارکننده از این رویداد می‌تواند باعث افزایش احساسات مثبت پیرامون بیت کوین شود، به خصوص که چهره‌های با نفوذی مانند ترامپ اخیراً از دیدگاه خوش‌بینانه و حمایتگر خود نسبت به این دارایی صحبت کردند.

در این شرایط، این ابزار پیش‌بینی می‌کند که قیمت بیت کوین پس از این رویداد پتانسیل رشد بین 60,000 تا 65,000 دلار را دارد.

از سوی دیگر، قیمت بیت کوین ممکن است نسبتاً ثابت بماند؛ اگر کنفرانس بدون هیچ‌گونه خروجی مثبتی باشد. در این صورت، بیت کوین احتمالاً در محدوده معاملاتی رنج نوسان می‌کند. در این سناریو، ابزار هوش مصنوعی پیش‌بینی می‌کند که بیت کوین می‌تواند بین 56,000 تا 59,000 دلار معامله شود.

از سوی دیگر، اگر این رویداد احساسات منفی را تحریک کند، احتمالاً به دلیل نگرانی‌های نظارتی یا اظهارات انتقادی از سوی چهره‌های کلیدی، قیمت بیت کوین ممکن است دچار رکود شود. در این شرایط، قیمت این رمزارز می‌تواند بین 50,000 تا 55,000 دلار کاهش یابد.

تاثیر ترامپ بر بازار کریپتو

در واقع، مشارکت ترامپ در کنفرانس عموماً به عنوان یک سیگنال صعودی برای بیت کوین در نظر گرفته می‌شود. لازم به ذکر است که ترامپ به طور فزاینده‌ای از بیت کوین و ارزهای دیجیتال حمایت می‌کند. سخنرانی آتی او احتمالاً تصویری که از خود ساخته را به عنوان یک مدافع رمزارز تقویت خواهد کرد.

توجه: مقالات منتشر شده در آکادمی بیت پین فقط اهداف آموزشی دارند و نباید آن‌ها را توصیه‌ای مبنی بر خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفت.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

مسیر بیت کوین به سمت 100,000 دلار از دیدگاه پیتر برانت

پیتر برانت، تریدری با نزدیک به پنج دهه تجربه، اخیراً نظر خود را در مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد