پیش‌بینی جدید جی‌پی‌مورگان: آیا رالی صعودی بیت‌کوین در راه است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در حالی که بازار ارزهای دیجیتال با روند نزولی طولانی‌مدت روبه‌رو است، جی‌پی‌مورگان، بانک و مؤسسه مالی معتبر، دیدگاه متفاوتی ارائه کرده است.

بیت‌کوین سال ۲۰۲۴ را با شروع خوبی آغاز کرد و با معرفی صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات بیت‌کوین، در ماه مارس به بالاترین رقم تاریخی خود یعنی ۷۳,۷۵۰ دلار رسید. با این حال، طی سه ماه بعد اوضاع تغییر کرد و قیمت بیت‌کوین به زیر ۵۴ هزار دلار سقوط کرد.

اکنون با کاهش فشار فروش به دلیل خالی شدن ذخایر بیت‌کوین دولت آلمان، ممکن است اوضاع بازار بهتر شود. همچنین، گزارش اخیر سرمایه‌گذاران جی‌پی‌مورگان، شروع رالی صعودی بعدی بازار را پیش‌بینی کرده است.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


جی‌پی‌مورگان در گزارش خود اشاره می‌کند که ارزیابی‌های جدید و پایان یافتن لیکویید شدن‌های گسترده تا پایان ماه جاری، می‌تواند باعث بهبود بازار تا آگوست شود.

بر اساس این گزارش، جریان خالص کریپتو از ابتدای سال تا کنون به ۸ میلیارد دلار کاهش یافته، در حالی که برآورد قبلی این شاخص ۱۲ میلیارد دلار بوده است. ارتباط بیت‌کوین با هزینه تولید آن و قیمت طلا، همچنین، کاهش ذخایر صرافی‌ها، از دلایل اصلی این کاهش عنوان شده است.

لیکوییدهای بیت‌کوین به دلایلی مانند فروش شدید دولت آلمان و نقل و انتقالات صرافی مت گاکس (Mt. Gox) بوده است. اما پیش‌بینی می‌شود با پایان این عوامل، بازار شاهد افزایش باشد.

با بهبود بازار در ماه آینده، قیمت بیت‌کوین ممکن است تحت تأثیر فومو و ترس از دست دادن فرصت، افزایش یابد. از طرفی نهنگ‌ها نیز به طور فعال در حال خرید بیت‌کوین هستند که نشان‌دهنده افزایش تقاضا است.

با این حال، با توجه به ابهام در مورد رفتار بیت‌کوین و کل بازار، پیش‌بینی قطعی بازار صعودی چالش‌برانگیز است. اما با توجه به روند هاوینگ بیت‌کوین و پیش‌بینی جی‌پی‌مورگان، همه چیز به زودی روشن خواهد شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

مسیر بیت کوین به سمت 100,000 دلار از دیدگاه پیتر برانت

پیتر برانت، تریدری با نزدیک به پنج دهه تجربه، اخیراً نظر خود را در مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد