پیش‌بینی آینده سولانا بر اساس الگوهای اتریوم؛ قیمت SOL به ۱۰۰۰ دلار می‌رسد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ژو سو، بنیانگذار صندوق پوشش ریسک تری اروز کپیتال (Three Arrows Capital)، اخیراً با اشاره به عملکرد صندوق تراست سولانا شرکت گری‌اسکیل، عنوان کرده که قیمت ارز دیجیتال سولانا (SOL) به زودی به ۱۰۰۰ دلار خواهد رسید.

اساس پیش‌بینی وی، مقایسه عملکرد این صندوق با عملکرد تاریخی اتریوم و صندوق تراست اتریوم شرکت گری‌اسکیل است.

صندوق‌های سرمایه‌گذاری شرکت گری‌اسکیل، سرمایه‌گذاران را قادر می‌سازند به روشی ساده و امن، روی ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کنند. هر سهم این صندوق‌ها، کسری از ارز دیجیتالی است که توسط صندوق‌ نگهداری می‌شود و ارزش آن می‌تواند بالاتر یا پایین‌تر از ارزش دارایی پایه باشد.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


چهار سال پیش، زمانی که اتریوم در حدود ۲۰۰ دلار معامله می‌شد، ارزش آن در صندوق اتریوم تراست حدود ۱۰۰۰ دلار بود. این رقم قابل توجه، از اعتماد بالای سرمایه‌گذاران و انتظارات آن‌ها برای رشد قیمت حکایت داشت.

قیمت اتریوم در نهایت طی یک سال پس از ارائه این صندوق، رشد چشمگیری را تجربه کرد و به این قیمت رسید. حال، کارشناسان معتقدند که این الگو ممکن است این بار برای سولانا اتفاق بیفتد.

چنانچه سولانا مسیر مشابهی را طی کند، قیمت ارائه شده برای سهام صندوق تراست سولانای شرکت گری‌اسکیل قابلیت تحقق خواهد داشت. در حالی که عملکرد گذشته تضمینی برای نتایج آینده نیست، اما هدف ۱۰۰۰ دلاری همچنان موضوعی جذاب برای معامله‌گران سولانا و یکی از گزینه‌های روی میز است.





منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

خروج آکروپلیس از روند نزولی ۳ ماهه! صعود قیمت AKRO ادامه‌دار خواهد بود؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه قیمت ارز دیجیتال آکروپلیس (AKRO) پس از ۳ ماه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *