پچ 1.12.3 بازی Elden Ring منتشر شد

FromSoftware امروز پچ 1.12.3 را برای Elden Ring منتشر کرد که در کنسول‌های پلی استیشن و ایکس باکس به همراه رایانه‌های شخصی قابل دانلود است. آخرین پچ شامل برخی تغییرات در PvP، تعداد زیادی رفع اشکال و بهینه‌سازی عملکرد برای کاربران پی‌سی و PS5 لحاظ شده است.

در بخش بالانس، بازیکنان PvP بازی Elden Ring مشاهده خواهند کرد که دمیج و انیمیشن اثر مهارت Swift Slash در پچ جدید کاهش یافته است. در مورد بالانس عمومی، اِسکِیلینگ intelligence برای شمشیر Carian Sorcery Sword افزایش یافته، اما دمیج پایه آن نرف شده است.

علاوه بر این، دامنه حملات از طریق Smithscript Dagger و Smithscript Cirque افزایش یافته است. در نهایت، جایگیری اصلی برای مبارزه مجدد با باس‌های Golden Hippopotamus و Commander Gaius به همان مبارزه اول تغییر کرده است.

برای کاربران پلی استیشن ۵، فرام سافتور اطلاع داده که عملکرد ناپایدار Elden Ring را می‌توان با استفاده از ابزار «Rebuild Database» از منوی حالت امن کنسول بهبود بخشید.

برای رایانه‌های شخصی، برخی از بازیکنان ممکن است ناخواسته Ray Tracing را فعال کنند که می‌تواند دلیلی برای نرخ فریم ناپایدار باشد. بازیکنان باید Ray Tracing Quality را از طریق «System» و «Graphics Settings» در این شرایط تنظیم کنند.

کاهش کیفیت یا خاموش کردن ری‌تریسینگ می‌تواند عملکرد را بهبود بخشد. نسخه پی‌سی Elden Ring همچنین می‌تواند به دلیل برنامه‌های ثالث، مانند برنامه‌های ماوس که قبلا به آن‌ها اشاره شده بود، دچار مشکلات عملکرد شود. بازیکنان هنگام اجرای بازی برای عملکرد بهتر باید این برنامه‌ها را ببندند.

تعداد زیادی از باگ‌ها و گلیچ‌ها با آخرین پچ برطرف شده است. رفع مشکلاتی که در تمام جنبه‌های الدن رینگ مشاهده می‌شود، مانند سلاح‌ها، آیتم‌ها، آمار، دشمنان، NPC‌ها، UI، عملکرد و موارد دیگر. در اینجا می‌توانید لیست کامل اصلاحات را بررسی کنید.


منبع: https://vigiato.net/p/480925

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

شمارش معکوس آقای خشمگین

۱- احتمالا تا به حال ماجرا به گوشتان رسیده باشد. گای بیهم یا آن‌طور که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *