پپه دوباره اوج می‌گیرد! خرید انبوه توسط شرکت بزرگ سرمایه‌گذاری!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ارز دیجیتال پپه (PEPE) امروز ۱۶ جولای، رشد قابل توجه ۲۳ درصدی را تجربه کرد. این افزایش قیمت همزمان با خرید سنگین شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر ناسنت (Nascent) رخ داد. این شرکت، امروز در یک چرخش بی‌سابقه، ۱۴۱ میلیارد واحد پپه خریداری کرده است که باعث خوش‌بینی نسبت به آینده این ارز دیجیتال شده است.
بررسی‌های درون زنجیره‌ای پلتفرم تحلیلی لوک‌آن‌چین (Lookonchain) نشان می‌دهد که شرکت ناسنت امروز موقعیت‌های میکر (MKR) خود را با پپه و لیدو دائو (LDO) معاوضه کرده است. طبق داده‌ها، این شرکت ۱۲۱۵ واحد میکر به ارزش ۳.۴۱ مییلون دلار را به صرافی بایننس منتقل کرده و در مقابل، ۱۴۱.۲۳ میلیارد پپه به ارزش ۱.۵۷ میلیون دلار و ۲۸۱ هزار واحد لیدو دائو به ارزش ۵۰۳ هزار دلار را از همان صرافی خریداری کرده است.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


با احتساب انباشت ذکرشده، ناسنت در حال حاضر ۶۰۸.۸۵ میلیارد واحد پپه به ارزش ۷.۴۹ میلیون دلار در اختیار دارد. این دارایی عظیم، نشان‌دهنده اعتماد این شرکت خطرپذیر به پتانسیل یکی از برترین میم‌کوین‌ها برای افزایش قیمت و سوددهی بیشتر در آینده است.
لازم به ذکر است که ارز دیجیتال پپه در چرخه صعودی امسال، به بالاترین قیمت تاریخی خود یعنی ۰.۰۰۰۰۱۷۱۸ دلار رسید. با اینکه قیمت این ارز دیجیتال در اصلاحات اخیر بازار، تا ۰.۰۰۰۰۰۷ دلار کاهش پیدا کرد، اما امروز توانست دوباره روند صعودی به خود بگیرد و با حذف یک صفر، به قیمت ۰.۰۰۰۰۱ دلار برسد. در حال حاضر، ارزش بازار پپه ۴.۸۱ میلیارد دلار است و حجم معاملات ۲۴ ساعته آن نیز با حدود ۱۳۳ درصد افزایش به ۱.۹۳ میلیارد دلار رسیده است.





منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

پیش‌بینی قیمت تون‌کوین در نیمه دوم ۲۰۲۴: صعود به ۱۴ دلار یا سقوط به ۵ دلار؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد