پوکو M6 4G در تاریخ ۲۲ خرداد رسما معرفی می‌شود

در حال حاضر خانواده سری پوکو M6 از مدل‌های M6 5G، M6 پرو و M6 پرو ۵G تشکیل شده و با وجود اینکه اخیرا خبرهای زیادی در مورد مدل M6 پلاس مطرح شده، ولی حالا قرار است پوکو M6 4G رسما از راه برسد. معرفی پوکو M6 4G در تاریخ ۱۱ ژوئن (۲۲ خرداد) از طریق یک رویداد آنلاین انجام خواهد شد.

بر اساس اعلام پوکو، این گوشی از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد و از شارژ سریع ۳۳ وات پشتیبانی می‌کند. همچنین پوکو قیمت مدل‌های مختلف پوکو M6 4G را هم اعلام کرده است. بر همین اساس مدل ۶/۱۲۸ گیگابایتی با قیمت ۱۲۹ دلار راهی بازار می‌شود و برای خرید مدل ۸/۲۵۶ گیگابایتی هم باید ۱۴۹ دلار بپردازید.

برای این گوشی از اصطلاح «جادوگر سرگرمی» استفاده شده که دقیقا مشخص نیست به چه ویژگی‌هایی اشاره دارد. به نظر می‌رسد طراحی این گوشی ترکیبی از پوکو M6 پرو و پوکو F6 باشد. البته شباهت زیادی نیز به ردمی ۱۳ دارد که چندی پیش معرفی شد. ظاهرا چینش دوربین این دو گوشی کاملا یکسان باشد با این تفاوت که پوکو برند بزرگ خود را در پشت گوشی قرار داده است.

اگر واقعاً این گوشی یک ردمی ۱۳ تغییر برند یافته باشد، می‌توان انتظار داشت که دارای یک صفحه نمایش لمسی LCD به اندازه ۶.۷۹ اینچ با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۵۵۰ نیت، یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی در کنار دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی و یک باتری ۵۰۳۰ میلی آمپر ساعتی باشد. همچنین، این گوشی باید به طور پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید ۱۴ با رابط کاربری اختصاصی پوکو یعنی HyperOS را اجرا کند و حسگر اثر انگشت آن نیز در دکمه‌ی پاور تعبیه شده باشد. پوکو M6 4G همانطور که مشاهده می‌کنید در سه رنگ عرضه خواهد شد.

منبع: GSMArena

نوشته پوکو M6 4G در تاریخ ۲۲ خرداد رسما معرفی می‌شود اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی (مخصوص بازی) [زمستان 1402]

در سال‌های اخیر، شیائومی تلاش زیادی کرده است تا خود را به عنوان سازنده پرچمداران …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *