پوستر جدید انیمه Terminator Zero منتشر شد

تا زمان پخش انیمه ترمیناتور زمانی زیادی باقی نمانده است. به همین دلیل نتفلیکس و Production I.G پوستر جدید این اثر را که Terminator Zero نام دارد، منتشر کرده‌اند.

شبکه Netflix یکی از سرویس‌های استریم محبوبی است که از مدت‌ها پیش تلاش کرده حضور خود در صنعت انیمه را با نمایش آثار محبوب و پخش تولیدات انحصاری گسترش دهد. اولین انیمه سری ترمیناتور نتیجه همین رویکرد نتفلیکس است. این اثر که با نام Terminator Zero شناخته می‌شود، به زودی نمایش خود را شروع خواهد کرد. در همین راستان سازندگان آن پوستری جدید را منتشر کرده‌اند.

انیمه ترمیناتور معرفی شد؛ اثر جدید سازندگان Ghost in the Shell + ویدیو

تازه‌ترین پوستر انیمه ترمیناتور بسیار چشم‌نواز بوده و فضای این اثر را به خوبی نشان می‌دهد. در این پوستر دست فردی را از نمای کلوزآپ می‌بینیم که دست یک ربات را گرفته است. در مقابل پس‌زمینه شعله‌های آتش، انفجارهای متعدد و ویرانی را نشان می‌دهد. بر این اساس می‌توان پیش‌بینی کرد که انیمه Terminator Zero با تراژدی در آمیخته و داستانی غم‌انگیز را روایت خواهد کرد. پوستر جدید این اثر را در زیر مشاهده می‌کنید:

انیمه Terminator Zero داستانی متفاوت از فیلم‌های ترمیناتور را روایت می‌کند

انیمه ترمیناتور جزئی از دنیای سینمایی خلق شده توسط جیمز کامرون است. این اثر به جای تمرکز روی کانرها، داستان زندگی دانشمندی به نام مالکوم لی که مشغول کار روی یک هوش مصنوعی با توان رقابت با اسکای‌نت است، را روایت می‌کند. انیمه Terminator Zero قرار است به عنوان یک اثر ۸ قسمتی درتاریخ ۸ شهریور ۱۴۰۳ (۲۹ اوت ۲۰۲۴) به نمایش گذاشته شود.

اولین تصاویر انیمه ترمیناتور منتشر شد؛ اعلام تاریخ پخش

خلاصه داستان انیمه ترمیناتور به این شرح است: «در ژاپن، مالکوم لی در حال توسعه یک هوش مصنوعی جدید بوده که قادر به رقابت با اسکای‌نت است. با نزدیک شدن به Judgment Day در سال ۱۹۹۷، لی در شرایطی قرار می‌گیرد که یک ربات نا‌شناس، او و سه فرزندش را تعقیب می‌کند. به منظور حفاظت از آن‌ها یک سرباز مرموز از سال ۲۰۲۲ به گذشته فرستاده می‌شود.»

نظر شما در مورد انیمه ترمیناتور چیست؟ آیا از طرفداران فیلم‌های سینمایی این مجموعه بوده و قصد تماشای انیمه Terminator Zero را دارید؟ پیش‌بینی می‌کنید این اثر به تجربه‌ای موفق تبدیل شود؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Comicbook


بهترین بازی‌های ورزشی با محمدرضا احمدی | میزگیم فوتبالی


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

بهترین انچنتمنت‌ها برای سلاح کمان در نسخه 1.21 ماینکرفت

کمان (bow) همچنان یکی از پرکاربردترین سلاح‌های برد بلند در نسخه ۱.۲۱ ماینکرفت (Minecraft) است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *