پنهان شدن مهمان ناخوانده ترسناک در کشوی میز رئیس! – ساناپرس

مارها یکی از کشنده ترین و ترسناک ترین خزندگان موجود در این سیاره هستند. با این حال، توانایی های منحصر به فرد و شگفت انگیز آنها اغلب آنها را به موجوداتی جذاب تبدیل می کند. آنها همچنین استاد مبدل هستند و توانایی خاصی در گیج کردن شکارچیان با تاکتیک های دفاعی و تهاجمی خود دارند. اخیراً یک مار پیتون که در کشوی میز یک مدیر کافی شاپ در استرالیا کشف شد کاربران اینترنت را شوکه کرده است.

ویدئوی پیداشدن این مار در یک گروه فیسبوک به اشتراک گذاشته شد. در این ویدئو این مار سیاه و زرد که با آرامش در کشو خوابیده است دیده می شود. آنها در توضیح این ویدئو نوشتند: «کشوی میز مدیریت و ماری که در آن پنهان شده بود. مدیر یک مکان محلی تمام روز پشت میزش کار می کرد و در ساعت استراحت کشوی خود را باز کرد و وقتی دید که مار در آن وجود دارد، ترس تمام وجودش گرفت.»

علاوه بر این، آنها همچنین ویدیویی از شکار خزنده را به اشتراک گذاشتند. در این کلیپ مار گیران با ابزار و وسایل خود وارد صحنه می شوند. کشو را باز می کنند و  مار را به گوشه ای هدایت می کنند.  به نظر می رسد مشتریان از دیدن مار پیتون شگفت زده شده اند. سپس مارگیرها آن را در یک کیسه آبی قرار داده و در جنگل رها می کنند.

این ویدئو از زمانی که به اشتراک گذاشته شده است، تاکنون 29000 بازدید و هزار لایک جمع آوری کرده است. یکی از کاربران نوشت: «دیوانه ترین جایی که مار پیدا کردم در یکی از کفش هایم بود!»

انتهای پیام/


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

آمادگی مجمع برای تدوین سیاست صنعتی طی 3ماه+ویدئو · تولید آنلاین

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد(تولید آنلاین)، در نشست خبری مطالبات پیشران‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های اقتصادی از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *