پنج نمایشگاه تخصصی حوزه صنعت و معدن در مشهد آغاز بکار کرد

به گزارش ایرنا سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد عصر سه شنبه در حاشیه آیین افتتاح این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت: هفدهمین نمایشگاه تخصصی معدن، زمین شناسی و صنایع وابسته، نوزدهمین نمایشگاه تخصصی ماشین آلات راهسازی و عمران، ریلی و جاده ایی، هفدهمین نمایشگاه تخصصی فلزات، فولاد، متالورژی، آهنگری، ریخته گری و صنایع نسوز، بیست و پنجمین نمایشگاه تخصصی صنعت و همچنین هجدهمین نمایشگاه تخصصی اتوماسیون صنعتی همزمان با هفته صنعت و معدن در مشهد برپا شد.

رضا صفری ادامه داد: این نمایشگاه از ۱۲ الی ۱۵ تیرماه جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد فعالیت خواهد داشت.

وی در خصوص زمینه فعالیت مشارکت کنندگان در این نمایشگاه های تخصصی بیان کرد: صنایع معدنی، فرآوری مواد معدنی، ماشین آلات و تجهیزات وابسته فولاد، فلزات، قالبسازی، آهنگری، ریخته گری، صنایع نسوز، صنعت، ابزار آلات صنعتی، ماشین آلات صنعتی و اتوماسیون از زمینه های فعالیت این نمایشگاه است.

صفری خاطر نشان کرد: این نمایشگاه در محیطی به وسعت ۱۲هزارمترمربع و در سالن های فردوسی، عطار، مفاخر و فضای باز برای استقرار شرکت های حاضر پیش بینی شده تا محصولات، کالاهای تولیدی و به روز خود را به بازدید عموم بگذارند.

سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد در خصوص تعداد مشارکت کنندگان این نمایشگاه گفت: تعداد کل مشارکت کنندگان ۱۷۱ شرکت است که تعداد مشارکت شرکت های داخل استان خراسان رضوی ۷۱ شرکت و همچنین تعداد مشارکت کنندگان خارج از استان خراسان رضوی نیز ۱۰۰ مشارکت کننده از استان های تهران، البرز، اصفهان، مرکزی، قزوین، خوزستان، یزد و گلستان هستند.

این نمایشگاه از ۱۲ تیر ماه آغاز و تا ۱۵ تیرماه ادامه خواهد داشت وعلاقه مندان می‌توانند همه روزه از غرفه‌های متعدد این نمایشگاه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ بازدید داشته باشند.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

مجوزهای تولید بدون کارخانه در خراسان رضوی فرآوری ۳۰ واحد صنعتی را افزایش داد

مشهد- ایرنا- رئیس اداره صنایع غیرفلزی اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *