پنج بازی پیشنهادی برای تعطیلات شهریور 1403

با توجه به تعطیلات پیش‌رو در شهریور ماه، ادارات و بسیاری از کسب و کارها تعطیلاتی پنج روزه خواهند داشت. در عین حال یک روز غیرتعطیل وسط هفته وجود دارد، به نظر می‌رسد این روز هم به عنوان بین تعطیل در نظر گرفته می‌شود. بنابراین ادارات از 12 تا 16 شهریور 1403 تعطیل خواهند بود. اگر شما هم در این تابستان گرم سخت مشغول کار بوده‌اید، این فرصتی طلایی است. بنابراین پنج بازی پیشنهادی برای تعطیلات شهریور 1403 را از گیم‌نیوز بپذیرید.

پنج بازی برای تعطیلات شهریور 1403

در فهرست پیشنهادی پنج بازی برای تعطیلات شهریور 1403 سعی کرده‌ایم به همه پلتفرم‌های بازی توجه کنیم. تقریبا ژانرهای پرطرفدار و بازی‌هایی که کم‌تر در معرض دید بوده‌اند را هم معرفی کرده‌ایم. در ادامه با این بازی‌ها آشنا شوید:

Pepper Grinder

  • PlayStation 5, Nintendo Switch, Xbox One, PlayStation 4, PC

پپر گرایندر (Pepper Grinder) یک بازی پلتفرمر سریع و آشفته است که تخریب در آن یک اصل است. شما به عنوان پپر، از دریل مورد اعتماد خود به نام گرایندر استفاده می‌کنید تا مانند دلفینی که در دریا شنا می‌کند، راه خود را از خاک نرم بکنید.

آنچه که پپر گرایندر را متمایز می‌کند، ارائه‌ی جذاب و سریع آن است. این بازی یک تجربه‌ی کوتاه است که اجازه می‌دهد تا بدون پر کردن فضا با محتوای اضافی، به صورت مستقیم به ایده‌های هوشمندانه‌ی پلتفرمینگ خود بپردازد و به طور مداوم بر روی مکانیک اصلی خود به شیوه‌های خلاقانه و غیرمنتظره‌ای تکرار و بازی می‌کند.

Hitman: World of Assassination

  • PlayStation 5, PlayStation 4, Nintendo Switch, Xbox One, Xbox Series X | S, PC, Google Stadia

سه‌گانه بازسازی شده‌ی Hitman از سوی IO Interactive به عنوان یکی از مبتکرانه‌ترین و جالب‌ترین مجموعه‌های اکشن-مخفی‌کاری شناخته شده است. Hitman 3 با قرار گرفتن در بالاترین نقطه‌ی تاریخ فرنچایز، سه‌گانه‌ی «جهان ترور» را به پایان می‌برد. ویژگی بارز این سه‌گانه، انتخاب بازیکن در مراحل پیچیده و سندباکس بوده که در Hitman 3 به خوبی به نمایش گذاشته شده و به بازیکنان تعداد سرسام‌آوری از روش‌ها برای مقابله با اهداف به عنوان Agent 47 می‌دهد.

طراحی مرحله درخشان توسط شخصیت‌های پرجنب‌وجوشی که شما را به این دنیای فریبنده و گاهی عجیب می‌کشانند، تکمیل می‌شود. Hitman 3 همچنین تأکید بیشتری بر داستان خود قرار داده که به فضاسازی بازی نیز سرایت کرده و کمپینی را خلق کرده که پرمعناتر به نظر می‌رسد. با به‌روزرسانی «جهان ترور»، شما می‌توانید تمامی محتوای سه بازی به همراه حالت Freelancer که به سبک روگ‌لایک است را تجربه کنید.

Prince of Persia: The Lost Crown

  • PlayStation 5, PlayStation 4, Nintendo Switch, Xbox One, Xbox Series X | S, PC

سال 2024 با یک غافل‌گیری دلپذیر آغاز شد. زیرا مجموعه کلاسیک و تأثیرگذار سکوبازی شاهزاده پارسی به عنوان یک بازی مترویدوانیا بازگشت. کوه مرموز قاف مکانی ایده‌آل برای یک ماجراجویی متمرکز بر کاوش است. با اقلیم‌هایی که از کتابخانه‌ای شاهانه تا زیرزمین‌های تاریک و مرطوب متغیر است.

نبردها دقیق و متمرکز هستند، با عمق و ظرافت کافی در سیستم دفاع و ضدحمله برای ارائه یک چالش رضایت‌بخش، و گزینه‌های سختی انعطاف‌پذیر برای اینکه بازیکنان با هر سطح مهارتی احساس تجربه مناسبی داشته باشند.

اما آنچه که بیشتر در مورد تاج گمشده خودنمایی می‌کند، انتخاب‌های مترویدوانیایی متفکرانه آن است. نشانه‌های بصری ظریف و گزینه‌های هوشمند نقشه نشان می‌دهد که این یک کار عاشقانه از طرفداران ژانر بوده، و نتیجه، پیشرو جدیدی در این فضا است. انتظار می‌رود که مترویدوانیاهای دیگر از پیشگامی شاهزاده پیروی کنند.

Cocoon

  • PlayStation 5, PlayStation 4, Nintendo Switch, Xbox One, Xbox Series X | S, PC

بازی Cocoon یک عنوان معمایی است که با فرضیت ساده‌اش -دنبال کردن زندگی یک موجود کوچک حشره‌ای- داستانی جذاب درباره زندگی و تکامل خود را روایت می‌کند. معماهای محیطی حول حمل کردن کرات برای ایجاد سناریوهایی واقعاً مغزفرسا می‌چرخد و در نهایت به تجربه‌ای منجر می‌شود که هم برای مکانیزم‌های معمایی‌اش و هم برای معنای عمیق کلیت آن، مغز شما را درگیر می‌کند.

Black Myth: Wukong

بازی تازه منتشر شده Black Myth: Wukong گزینه بسیار مناسبی برای تعطیلات شهریور 1403 است. بازی تر و تازه است و داغ از تنور در آمده، و هر جا که نگاه می‌کنید هایپ آن را می‌بینید. به علاوه یک بازگویی داستانی از «سفر به غرب» است که اثری تاریخی و مهم محسوب می‌شود. گرچه این بازی نقش آفرینی اکشن که تا حدودی وام‌دار عناوین سولزلایک است، دقیقا منطبق با داستان سفر به غرب پیش نمی‌رود.

محصول استودیوی چینی Game Science از بهترین بازی‌هایی است که این روزها پیدا می‌کنید. بنابراین اگر هنوز فرصت نکرده‌اید به سراغ آن بروید، این کار را حتما در تعطیلات پیش‌رو انجام دهید.

نقد و بررسی گیم‌نیوز از بازی Black Myth: Wukong را هم می‌توانید بخوانید.

برای ما بنویسید که کدام‌یک از این عناوین را بازی کردید و تعطیلات شهریور 1403 را چگونه گذراندید.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

با ۱۰ کارگردان برتر تاریخ آشنا شوید – از اورسن ولز تا مارتین اسکورسیزی

از دوران سینمای صامت تا کنون، نوابغ بسیاری وارد عرصه کارگردانی شده‌اند و به پیشرفت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد